abonnement Unibet Coolblue
pi_43191206
nu ga ik echt slapen doei!!
Every war is different, every war is the same.
  donderdag 2 november 2006 @ 23:45:02 #3
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43191907
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:02:46 #5
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_43192580
Waar waren FJD en IJsmuts vanavond?
Chiel en Stefan waren al online toen kwam ik nog even kijken en hebben we nog net een paar potjes kunnen spelen met 6 man en toen was het weer voorbij

Uiteindelijk wel leuk kunnen knallen met Chiel en Stefan, later ook nog met Baus er bij.

Goed morgen nog even werken, dan een etentje bij mij thuis, dan de stad in, dan zaterdag naar Zwolle en daar een etentje en de stad in. Om Zondag naar +20 graden te gaan in Barcelona
Misschien ben ik voor die tijd nog even online, maar ik denk het niet.

@Admins:
Vergeet maandag niet de server naar IO te zetten.
Slaap zacht
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_43195834
tvp


  vrijdag 3 november 2006 @ 08:29:02 #7
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_43196266
goeiemorgen @ all.
Kom ik gisteren thuis. ligt er een leuk briefje in mn postbus waarin staat dat ik doodleuk ben afgesloten van de kabel. geen tv. geen internet goddammit...
hebben de vorige bewoners zn rekening niet betaald. ben ik daar weer lekker de dupe van...
well hell... zal wel goed komen hoop ik
pi_43196387
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar waren FJD en IJsmuts vanavond?
Chiel en Stefan waren al online toen kwam ik nog even kijken en hebben we nog net een paar potjes kunnen spelen met 6 man en toen was het weer voorbij

Uiteindelijk wel leuk kunnen knallen met Chiel en Stefan, later ook nog met Baus er bij.

Goed morgen nog even werken, dan een etentje bij mij thuis, dan de stad in, dan zaterdag naar Zwolle en daar een etentje en de stad in. Om Zondag naar +20 graden te gaan in Barcelona
Misschien ben ik voor die tijd nog even online, maar ik denk het niet.

@Admins:
Vergeet maandag niet de server naar IO te zetten.
Slaap zacht
staat ie niet al twee weken lang op io

waarom post jij trouwens als enige altijd je gehele agenda van de week hier
pi_43197636
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:40 schreef staticdata het volgende:

[..]

staat ie niet al twee weken lang op io

waarom post jij trouwens als enige altijd je gehele agenda van de week hier
Nee, hij staat niet op IO!

Zo vandaag even lekker werken tot een uurtje of 6 daarna lekker douchen en dan gewoon thuis eten, vervolgens lekker even weg en dan naar bedje toe om een uur of 1.

Morgen niet te vroeg op om een paar gipsplaten te gaan halen voor mijn nieuwe bf2 kamer om die vervolgens erop te schroeven! dan weer lekker eten (weer thuis) om misschien morgenavond ook nog even battlefield op te starten.

Oja, ik moet vast nog wel ergens schijten ook tussendoor

En jij Puni???
pi_43197770
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:59 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Morgen niet te vroeg op om een paar gipsplaten te gaan halen voor mijn nieuwe bf2 kamer om die vervolgens erop te schroeven! dan weer lekker eten (weer thuis) om misschien morgenavond ook nog even battlefield op te starten.

Oja, ik moet vast nog wel ergens schijten ook tussendoor

En jij Puni???
BF2 kamer?!! panterplaten aan de muur!!
pi_43197855
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef IJsmuts het volgende:

BF2 kamer?!! panterplaten aan de muur!!
Er zitten geen panters in bf2 (of mis ik iets?)
Ik ben naast mijn huis een kantoor voor mijn vriendin aan het bouwen en ik noem het mijn bf2 kamer!
pi_43198129
Gisteravond bij de schoonouders wezen eten, waarna we daarna naar George Michael zijn geweest
Vandaag tot een uurtje of 12:30 werken bij eneco, dan naar huis om thuis verder voor LogicaCMG te werken.
Vanavond naar Scheveningen om een hapje en een drankje te nuttigen met vrienden.
Morgen tot een uur of 12 het huishouden doen. Of misschien naar Morris meubel om ideeen op te doen voor mijn huis.
's avonds een filmpje pakken of lekker thuis op de bank.
zondag staat voorlopig gereserveerd om BF2 IO te spelen.
Maandag om 16:00 een afspraak met de tandarts waarna ik om 16:15 hopelijk weg kan omdat ik ook nog een bezichtiging van me nieuwbouw huis heb. 's avonds gaan we weer even lekker fitnessen.
Dinsdag moet ik mijn auto naar de garage brengen om de kras die een laveloze heeft veroorzaakt te laten repareren.

nou dat was het wel

pi_43198162
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:12 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Er zitten geen panters in bf2 (of mis ik iets?)
Ik ben naast mijn huis een kantoor voor mijn vriendin aan het bouwen en ik noem het mijn bf2 kamer!
]

sorry typo bedoelde panserplaten, je weet wel, van die kogelvrije
pi_43198225
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:
..... waarna we daarna naar George Michael zijn geweest
HOMO!!!!
pi_43198266
moguh
Every war is different, every war is the same.
pi_43198306
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:28 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

HOMO!!!!
Homo of niet, het was een super concert
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:35:38 #17
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43198362
Ok mijn planning....

Vanavond in discotheek werken, is een optreden van Beef. Morgen uitslapen tot ongeveer 13:00 uur en dan chillen. 's-Avonds heb ik nog geen plannen, misschien film kijken of iets dergelijks. Zondag Feyenoord kijken en op m'n 360 gamen met vrienden.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_43198366
waar blijf ursel trouwens?
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:51:19 #19
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_43198767
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:40 schreef staticdata het volgende:

[..]

staat ie niet al twee weken lang op io

waarom post jij trouwens als enige altijd je gehele agenda van de week hier
Tja, weet ik eigenlijk ook niet
Maar in dit geval is het ook om aan te geven dat ik volgende week niet beschikbaar ben voor BFS

O en om natuurlijk aan te geven dat ik lekker naar Barcelona ga
Tja als je geen stats hebt die de moeite van het vertellen waard zijn dan maar patsen met me trip naar Barcelona
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_43198772
nou dan mijn planning:

vandaag werken tot een uurtje of 18.00, daarna etentje van mn werk in schiedam, de molen ofzo.
dan naar amsterdam, mn vriendin ophalen, in 1 ruk door naar mn ouwelui in bant. ga ik ff 1 potje BF doen, om mn vriendin te laten zien hoe erg ik own, slapen.

zaterdag mn auto omwisselen bij de garage, leren voor mn tentamens (10 november) en dan naar mn zus om 1500 uur om op de kinderen te passen (2, 4 en 6 jaar )
dat duurt tot zondag 1500uur. daarna weer naar adam, leren.

en dat is dan weekend

@ puni, speelde GM ook fast love, spinning the weel & amazing ? zijn mn favo songs!!! vooral amazing!!
pi_43199012
spinning the weel
Fast love ook volgens mij en amazing dacht ik ook

zoiezo gespeelt:

Father Figure
Freedom
Faith
Careless whisper
Shoot the dog
Outside
Here i am
Jesus to a child
i'm your man
pi_43201682
mijn planning, nu eerst goed wakker worden... 2142, dan ff naar den haag... en dan zie ik wel weer
pi_43202112
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef RudyCarell het volgende:
mijn planning, nu eerst goed wakker worden... 2142, dan ff naar den haag... en dan zie ik wel weer
je speelt anders nu scarface
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:59:05 #24
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_43202440
Mijn planning voor vandaag:
GridView
  • Printen - de huidige functionaliteit werkt moet worden omgezet naar de gridview. Kan best eens lastig zijn.
  • Sorteren - Gerard heeft hier al eens naar gekeken, maar ik wil er ook nog heel kort even naar kijken.
  • Exporteren - Het zit inmiddels al in het grid, maar het ziet er niet mooi uit. Ik wil kijken of dit te verbeteren is.
  • Uitklappen op basis van IDs - Dit is inmiddels geimplementeerd.
  • Selecteren op basis van ID - Dit is inmiddels geimplementeerd.
  • Snapshots - Het kunnen maken en terugzetten van snapshots om de tabellen op de detailpagina's (Toevoegen/Wijzigen/Raadplegen) in dezelfde state te tonen.
  • Paging - Initieel wordt de paging niet correct weergegeven.
  • Plusjes tonen - Het tonen van de plusjes mag alleen wanneer er daadwerkelijk data onder zit.

    WV53
  • Business rules - deze kon ik afgelopen week nog niet implementeren, aangezien ik niet bij de bestanden kon.
  • Sortering - Uitbreiden van de stored procedures. Kleine inspanning, maar het moet nog wel gebeuren.
  • Wissen van Formulier - Hier heb ik dinsdagmiddag een bug ondekt. Bij het wijzigen mag je bij wissen niet de klant en het productcontract wissen.

    Uitzoeken
  • Ajax - Kijken of we ajax zonder problemen kunnen gebruiken voor de meeste grids. Helaas is het voor WV53 niet mogelijk om Ajax te gebruiken, aangezien we door een het selecteren van een rij, een actie willen uitvoeren die buiten het grid ligt. We willen namelijk op basis van de geselecteerde rij de juiste buttons tonen.
  • Ajax Loading template - Wanneer een Ajax call wordt gemaakt krijg je in het scherm een gif-je te zien met de boodschap "Loading". Deze functionaliteit is alleen te gebruiken in combinatie met Ajax.
  • Non Ajax Loading template - Op dit moment krijgt de gebruiker in beeld "Even geduld…" te zien, wanneer een actie meer dan 2 seconden duurt. Ik wil kijken of ik deze boodschap kan vervangen door een gif-je met een soortgelijke boodschap. Deze oplossing is niet afhankelijk van Ajax.

    Bugs
  • Pas Sessie verlopen melding - Momenteel komt het sporadisch voor dat vrijwel direct na het opstarten van de applicatie (meestal na 2 actie's) er een sessie time out optreedt. Dit mag niet gebeuren. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de migratie naar .Net 2.0. Ik wil kijken of ik de sessie op een andere manier kan implementeren om zo deze fout tegen te gaan.

  • Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_43202616
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    * veeeeeel te lang lulverhaal
    Dan waren zelfs IJsmuts zijn msn-logs spannender
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')