Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef ThE_ED het volgende:
Heb je eng gedroomd dan?
Ik wacht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:46 schreef Kipman het volgende:
Ik had laatst nog een interview met Dream Evil's Fredrik Nödstrom. Die moet ik nodig nog eens uittypen.
Ja nou je het zegt valt het wel op, maar voor zover ik weet of bijhield hadden ze sowieso nooit een druk tourschema. Maar heeft de zanger stemproblemen dan.quote:Op zondag 10 december 2006 03:16 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik vraag me af of de stemproblemen van de zanger misschien iets met het weinige optreden van de band te maken hebben?
Sinds het nieuwe album er is, hebben ze nog geen tien optredens gegeven volgens mij. Het lijkt mij dat je een nieuw album toch wil (Moet?) promoten!
Van de Dream Evil site:quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt valt het wel op, maar voor zover ik weet of bijhield hadden ze sowieso nooit een druk tourschema. Maar heeft de zanger stemproblemen dan.![]()
![]()
Oh, niet gezienquote:Op zondag 10 december 2006 13:07 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Van de Dream Evil site:
"After their third trip to Japan in February 2005, the hectic schedule had taken it's toll, and Niklas was ordered by the doctors to stop singing, since otherwise it could cause permanent damage to his vocal chords. Niklas didn't want to see Dream Evil drown so he suggested several other vocalists to replace him temporarily, or permanently if that would've been the band's wish.
Dream Evil decided to take a timeout while awaiting Niklas' recovery, until he left them no choice when he abandoned the ship entirely and took Peter with him in June 2005. A few months later Niklas and Peter returned to band. Why? They didn't want to leave the band or their fans. "
Leuk!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:00 schreef Ferry_76 het volgende:
Even een rotschop naar boven, want ze komen naar Nederland!![]()
"Saturday 25th August 2007
Elsrock Festival, Rijssen, Holland"
![]()
Gelukkig spelen ze niet op Waldrock ofzoquote:
Geen idee, ken dat hele festival niet. Heb zelfs net nog aan iemand moeten vragen waar Rijssen eigenlijk ligt.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelukkig spelen ze niet op Waldrock ofzo![]()
Ik zie dat de kaartverkoop nog niet is begonnen, maar het zal toch wel goedkoper zijn dan de ¤69 die een dagje FoR kost toch?
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen idee, ken dat hele festival niet. Heb zelfs net nog aan iemand moeten vragen waar Rijssen eigenlijk ligt.![]()
Had het al aan Google gevraagd, maar toch bedankt voor de link.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hier de website: http://www.elsrock.nl/
Oh dat ja, heb ik iets over gehoord/gelezen.quote:Overigens is Elsrock hierdoor vorig jaar in het nieuws gekomen: http://www.metalfan.nl/article.php?sid=6434![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef Ferry_76 het volgende:Hey Tuxxx, Dream Evil heeft de FP gehaald!
http://frontpage.fok.nl/review/369624/1/1/100/cd-dream-evil-in-the-night.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |