Stelt nog weinig voor. Maar dat betekent wel dat het KOUD is... *brrr*quote:
nee ik heb een sociaal levenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
X Factor UK begint
Het is ABBA week
Kijken jullie straks ook X Factor NL om 20.00?
Ik ook hoorquote:
En dat staat een sociaal leven i/d weg?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef Nuno_G het volgende:
ja je TV ik heb nog nooit iemand gezien die zoveel weet over TV programma's
Gelukkig hang ik niet de hele dag voor de tv danquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Nuno_G het volgende:
ach ? wat zal ik zeggen ? iemand die de hele dag achter de tv hangt heeft vast een heel goed sociaal leven
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:52 schreef Nuno_G het volgende:
laat maar je snapt het toch niet... weet je wat doe de deur eens open en stap in de echte wereld
ach je leeft.. ik bedoel niet de beschermde sociale shit waar jij het over hebt en makkelijk is om de held uit te hangen .. ik bedoel de echte wereld ... zin in om west in te gaan ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Echte wereld?
Oh, je bedoelt die wereld waarin ik m'n vrienden vaak genoeg zie, in een jongerenplatform zit, genoeg doe voor het Panel Deurbeleid Amsterdam, naar school ga en genoeg leuke dingen doe?
Ik ga morgen een goede vriendin met gebroken enkel verzorgen, misschien heeft zij m'n sociale leven gevonden?
Ik zit al in de Baarsjes op dit momentquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach je leeft.. ik bedoel niet de beschermde socaile shit waar jij het over hebt en makkelijk is om de held uit te hangen .. ik bedoel de echte wereld ... zin in om west in te gaan ?
Nee, dank je. Ik moet modden nuquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef Nuno_G het volgende:
oei ok gaan we slovervaart in dan en wel nu
ja ja dacht ik alquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik moet modden nu
Zaterdagavond he?quote:
Jawel heurquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef Nuno_G het volgende:
geen leven he
ok ik ga nu uit de deur en mensen irl omtmoeten dat noem ik IRLquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik ga nu uit de deur en mensen irl omtmoeten dat noem ik IRL
sterktequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Wat eng!
Morgen ga ik dat ook doen
Nou, dat doet me goed. Zo'n sterktewens van zo'n kneusquote:
ach ja kneus is niet het eerste woord wat ik zou gebruiken, maar misschien voel je je aangesprokenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou, dat doet me goed. Zo'n sterktewens van zo'n kneus![]()
It takes one to know onequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach ja kneus is niet het eerste woord wat ik zou gebruiken, maar misschien voel je je aangesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |