TT hilarisch, zo slecht??quote:
Gewoon, de hele fan hysterie was grappig!quote:Op zondag 5 november 2006 16:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TT hilarisch, zo slecht??
vertel
leona heeft echt wel een krachtigere vollere stem hoorquote:Op zondag 5 november 2006 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze act gaat volgens veel mensen winnen:
Leona - Summertime
maar ik ga liever voor Nikitta:
Bring it Home
je was dus weer NIET in Eindhoven hequote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeiesmorgens
ik kan er niets over vinden aan foto's of verslag of wat dan ook op googlequote:Op zondag 5 november 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gewoon, de hele fan hysterie was grappig!
Volgens mij was ie daar ook heel gelukkig mee..quote:Op zondag 5 november 2006 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je was dus weer NIET in Eindhoven he
hoezo?quote:Op zondag 5 november 2006 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij was ie daar ook heel gelukkig mee..
vriendje ziekquote:Op zondag 5 november 2006 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je was dus weer NIET in Eindhoven he
ow dat...quote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kreeg iets mee van tochtig zijn enzo..
daar zou ik zwijntje toch nooit mee lastig gevallen hebbenquote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kreeg iets mee van tochtig zijn enzo..
nee, ik heb een leuk zondagavond gevoelquote:Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Algemeen zondag gevoel?
Ik had al zin om mensen te vermoorden net
Ik voel met je mee.. opzich, het gebrek aan een radio is wel heel erg..quote:Op zondag 5 november 2006 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ik heb een leuk zondagavond gevoel
zit hier alleen op kantoor, geen stereo in de buurt,
en ik moet nog 40 enquetes in het engels en nederlands beantwoorden van mensen waarvan ik het handschrift amper kan lezen...
ik heb een wekkerradio gevondenquote:Op zondag 5 november 2006 19:48 schreef Liyon het volgende:
geen mp3 speler in de buurt??
zelfs geen telefoon met mp3??
gawd.. k zou dood gaan zonder muziek..
best veelquote:Op zondag 5 november 2006 20:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi liefie,
Hoeveel cafeine heb je al op vandaag?![]()
Sorry, ik ben nogal visueel ingesteld en moest even gniffelenquote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb een wekkerradio gevonden
daarvoor heb ik wel 5 minuten met mn hand klem gezeten achter een kast![]()
mjah, mijn collega die me "vond", had ook een flinke lach op haar gezicht...quote:Op zondag 5 november 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nogal visueel ingesteld en moest even gniffelen
Het klinkt allemaal vrij pijnlijk, schaafwonderig, bedrukkend en een beetje stuntelig.quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, mijn collega die me "vond", had ook een flinke lach op haar gezicht...
(tegen die tijd was het me al gelukt om mn horloge met mn andere hand los te maken zodat ik mn hand weer terug kon wringen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |