De vijf Bewoners die niet genomineerd zijn, krijgen instructies van Big Brother. Zij moeten het Exit-diner van deze week voorbereiden. En het thema is de Sound of Music. De Niet-genomineerden moeten in het geheim werken, want Tijn en Marcia mogen er niets van weten. Ze krijgen knippatronen, stof en naaigerei om passende kleding voor alle Bewoners te maken. Morgen moeten ze ze op twee nummers uit de Sound of Music een toepasselijke tekst schrijven. Alles moet een verrassing blijven, dus Marcia en Tijn mogen niet in de Lounge komen. Die twee moeten ondertussen het huishouden voor hun rekening nemen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef Bartoli het volgende:
wat zijn de zusjes en rik aant doen? en wat is egl precies de bedoeling?
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
De vijf Bewoners die niet genomineerd zijn, krijgen instructies van Big Brother. Zij moeten het Exit-diner van deze week voorbereiden. En het thema is de Sound of Music.
quote:
Weer een anti-zusjes actie.... Sabrina gaf vanmiddag in de tuin aan: Geen adieu zeggen,Jeroen, anders beginnen er hier weer zekere personen liedjes te zingen...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
En het thema is de Sound of Music. [afbeelding]
Wat dacht je ook van die wateroverlast (of hoe zat het ook alweer, ze konden een tijd niet naar de wc) en die stroomstoringquote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef T-lex het volgende:
Geloof wel dat Talpa aant bezuinigen is op BB.![]()
Hoezo aansmeren noodrantsoen?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef T-lex het volgende:
Was die veel te saaie WO eindelijk afgelopen....krijgen we dit weer.![]()
Geloof wel dat Talpa aant bezuinigen is op BB.![]()
Kachel uit, aankleding voor het exitdiner zelf maken... nog ff en ze moeten zelf gaan filmen.![]()
(ow en dan zie ik ff het aansmeren van een noodrantsoen door de vingers..)
Heb ook zo'n idee dat het budget dit jaar zeer karig is.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat dacht je ook van die wateroverlast (of hoe zat het ook alweer, ze konden een tijd niet naar de wc) en die stroomstoring![]()
Hummies budget is inmiddels teruggelopen tot vijf euro per bewoner per dag, of is die schatting nog te hoog?![]()
Laat Rik met rust, die maakt er tenminste nog wat vanquote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Spannend gebeuren hier op BB........![]()
Wordt Hummie onderbetaald of zo dat de fantasie om iets spannends te bedenken er niet meer is.
Dit is de Rik-one-man-mode-show..........![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef gompo het volgende:
BB6(lees oud fossiel Hummie) gaat voor de Nichten doelgroep.
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Dit is de Rik-one-man-mode-show..........![]()
Hou op joh, die flikker met zijn overdreven travo gedrag kan iedereen welquote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Laat Rik met rust, die maakt er tenminste nog wat van![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Rik is een zure valse nichtquote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Met DGK dat dagelijks veel geld kost, is dat natuurlijk geen verrassing...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef Day het volgende:
[..]
Heb ook zo'n idee dat het budget dit jaar zeer karig is.
en gelijk heeft ie..... hij is niemand een verklaring schuldig en een MILF op z'n tijd is niks meequote:Op donderdag 2 november 2006 22:56 schreef Verida het volgende:
marcia zegt eindelijk eens de waarheid tegen tijn, tijn lacht er alleen maar om
wat zei ze dan? kijk nu NED 3 dus heb de streams ff op mutequote:Op donderdag 2 november 2006 22:56 schreef Verida het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? Dat ze van Tijn een kloppende clit krijgt zeker?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:56 schreef Verida het volgende:
Kortom, wat tegenzit zit ook echt tegen..................quote:Op donderdag 2 november 2006 22:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met DGK dat dagelijks veel geld kost, is dat natuurlijk geen verrassing...
Semih heeft ook al een keer gezegd, dat het hele huis, met plakband aan elkaar vast hangt, dus het beginbudget was al karig.....
En de kijkcijfers, lees reclameinkomsten, werken ook al niet mee![]()
Kansloze bewoners betekend kansloze inkomsten. Simpel.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met DGK dat dagelijks veel geld kost, is dat natuurlijk geen verrassing...
Semih heeft ook al een keer gezegd, dat het hele huis, met plakband aan elkaar vast hangt, dus het beginbudget was al karig.....
En de kijkcijfers, lees reclameinkomsten, werken ook al niet mee![]()
Vraag maar aan Anthony Zeus, die is nu vast héél gelukkig....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:58 schreef natronic het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie..... hij is niemand een verklaring schuldig en een MILF op z'n tijd is niks mee
Nou ja aan zijn eigen geweten. Tijn is zelf nogal op de moraal maar de moraal die hij hier aanhoud is niet echt jofel.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:58 schreef natronic het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie..... hij is niemand een verklaring schuldig en een MILF op z'n tijd is niks mee
Who the hellquote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vraag maar aan Anthony Zeus, die is nu vast héél gelukkig....![]()
Ah weer een paar voetbalschoenen naar Thailand en alles is weer okay.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja aan zijn eigen geweten. Tijn is zelf nogal op de moraal maar de moraal die hij hier aanhoud is niet echt jofel.
Ken uw FOK! geschiedenis..... De grootste rel hier van de zomer....quote:
Is het zo erg daar?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah weer een paar voetbalschoenen naar Thailand en alles is weer okay.![]()
Hij komt uit het katholieke zuiden he?
Hebben we wel weer eens iets van m vernomen, of is t stil rond zijn persoontje??quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ken uw FOK! geschiedenis..... De grootste rel hier van de zomer....
Die knijpen de kat graag in het donker alleen vergeet Tijn dat er een camera op staat.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah weer een paar voetbalschoenen naar Thailand en alles is weer okay.![]()
Hij komt uit het katholieke zuiden he?
Vraag ik me af. Dit zou ook deel van zijn strategie kunnen zijn. 'Zolang ik leuk doe met Monique, blijf ik er wel in...'quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef marky het volgende:
[..]
Die knijpen de kat graag in het donker alleen vergeet Tijn dat er een camera op staat.
Twee weken met Jeroen vergelijk je toch niet met al die weken met Mo.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef Day het volgende:
Oh please, Tijn!
Je gaat je relatie met Mo toch niet vergelijken met je relatie met Jeroen.
Los van het aantal weken.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef marky het volgende:
[..]
Twee weken met Jeroen vergelijk je toch niet met al die weken met Mo.
Mooie sarcastische blikquote:
Geweldig die gezichtsuitdrukking, ze minacht hemquote:
Een naar, zuur wijf waar geen vriendelijk woord meer uitkomt. En dat is pas 22, dus dat belooft veel goedsquote:
We moeten hem uit zijn lijden verlossen maandag mag hij naar huis.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn: als je uit een grote stad komt, dan zijn mensen gewoon anoniemer...Dat zal minder indruk maken, dan als je uit Abbekerke komt.
Tijn weet wel zeker dat er verhalen in St Oedenrode worden verteld. Mensen die hem dichtbij staan, zouden daar last van kunnen hebben.
Als Tijn weer zou mogen meedoen aan BB zou hij het niet doen. Maar dit is zijn ding niet. Hij vindt aan het psychologische spel niets aan. Hij trekt het zich allemaal teveel aan.
Als ik weer naar de DBK moet, dan zit hij daar als een kind van drie. Hij heeft 5,6 van die gesprekken gehad.
Ik zit niet naar de streams te luisteren maar die cap geeft waarschijnlijk de inhoud van het gesprek precies weerquote:
uiteraard en Jeroen kan nix goeds meer doen buiten Semih en Sa om die hem nog verdedigenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef NorthernStar het volgende:
En vanavond liggen Rik en Marcia weer in bed te lullen dat iedereen (behalve hun natuurlijk) "zo vreselijk met het spel bezig is".
True!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een naar, zuur wijf waar geen vriendelijk woord meer uitkomt. En dat is pas 22, dus dat belooft veel goeds![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef Kinga het volgende:
Lekker creatief met de Burda.
Zooooo'n egoïstische jongen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Tijn deed mee aan BB om de relatie met zijn broer te verbeteren. Heb daar bar weinig van gemerkt!
Oh! Zou dat kunnen, denk je?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zooooo'n egoïstische jongen.
Ik weet het goed gemaakt: ze mogen er maandag allebei wel uit![]()
Juist ja....en eigenlijk is ze gewoon jaloers op wat Mo en Tijn hebben.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia haar motieven zijn ook niet zuiver nu.
Zij heeft de pijlen op Mo en Sa gericht.
Rik: "Maar Semih is ook vreselijk met het spel bezig hoor"quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uiteraard en Jeroen kan nix goeds meer doen buiten Semih en Sa om die hem nog verdedigen![]()
Ze hebben maat 50 uitgeknipt dat komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
Hmm, mijn oma deed bij die patronen altijd een paar centimeter meer aftekenen op de stof...zoals zij het nou doen zijn die kledingstukken straks te klein als je het aan elkaar naait volgens mij..
gewoon een ex aequo doen, en dan allebei wegsturen.... Alle bewoners denken dan aan verstopt zijn of een geheime kamer.....de schapen..quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef NorthernStar het volgende:
Rik: "Maar Semih is ook vreselijk met het spel bezig hoor"
Marcia: "Ja die is echt focking veel met het spel bezig"
Rik: "Maar Jeroen is ook vreselijk met het spel bezig hoor"
Marcia: "Ja die is echt focking veel met het spel bezig"
Rik: "Maar de zusjes zijn op hun manier ook vreselijk met het spel bezig hoor"
Marcia: "Ja die zijn echt focking veel met het spel bezig"
Die kloppende clit wil ik er nog even inhouden.....pleasequote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zooooo'n egoïstische jongen.
Ik weet het goed gemaakt: ze mogen er maandag allebei wel uit![]()
Ik wist ook helemaal niet dat jij grappig kon zijnquote:
Maar we hebben niks meer aan haar, Eendje. Niemand meer in het huis die het kloppen tot bedaren wil brengenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kloppende clit wil ik er nog even inhouden.....please
nu E10 weg is kan ze idd beterquote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar we hebben niks meer aan haar, Eendje. Niemand meer in het huis die het kloppen tot bedaren wil brengen![]()
Dus ze heeft haar tijd wel gehad![]()
Eerst tijnquote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar we hebben niks meer aan haar, Eendje. Niemand meer in het huis die het kloppen tot bedaren wil brengen![]()
Dus ze heeft haar tijd wel gehad![]()
Vind ik ook. Ik ben gek op nichten, maar ik haat valse nichten. Helaas begint Rik die trekjes meer en meer te vertonen. Voor mij heeft hij nu ook 100% afgedaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Rik is een zure valse nicht
Ja, verbaal is Marcia sterker dan Tijn dus als Hummie beschikt (en wikt) scoort Marcia nu flink wat punten op Tijn....quote:
Neehee, eerst Marcia. Tijn één week voor de finale. En dan zijn broertje, met wie hij zo'n fijne relatie wilde opbouwen, IN de finale. Wat zullen de druiven dan zuur zijnquote:
Tja, hij kan zich niet verdedigen hiertegen. Ze heeft 'm gewoon klemgeluldquote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer dat het gesprek stilvalt...
Je blijft tenminste wel consequentquote:
Ik vind het juist helemaal OK dat Rik zijn eigen koers vaartquote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik begrijp nu ook precies waarom de twee broers in het dagelijks leven buiten het huis niets met elkaar hebben.
Rik geeft Tijn in BB een dolkstoot in de rug. Hij kruipt in de kont van mensen die zijn broertje niet goed gezind zijn, m.u.v. van Jeroen, maar daar heeft hij dan zelf weer een hekel aan.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ben gek op nichten, maar ik haat valse nichten. Helaas begint Rik die trekjes meer en meer te vertonen. Voor mij heeft hij nu ook 100% afgedaan.
Ik begrijp nu ook precies waarom de twee broers in het dagelijks leven buiten het huis niets met elkaar hebben.
Rik geeft Tijn in BB een dolkstoot in de rug. Hij kruipt in de kont van mensen die zijn broertje niet goed gezind zijn, m.u.v. van Jeroen, maar daar heeft hij dan zelf weer een hekel aan.
Als de broers samen met de 2 zusjes e e n front zouden vormen, zouden ze nu met zn 4en al verzekerd zijn van een plaats in de finale.
Misschien zet ik de streams toch maar ff aanquote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Ha, moet Marcia weer van bil met die drank?![]()
Hummie is al bezig om Tijn uiterst negatief neer te zetten in de uitzendingenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, verbaal is Marcia sterker dan Tijn dus als Hummie beschikt (en wikt) scoort Marcia nu flink wat punten op Tijn....![]()
En hij is toch al zo jaloers op zijn broertje. I like itquote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee, eerst Marcia. Tijn één week voor de finale. En dan zijn broertje, met wie hij zo'n fijne relatie wilde opbouwen, IN de finale. Wat zullen de druiven dan zuur zijn![]()
Lijkt me handig, in de COSquote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien zet ik de streams toch maar ff aan
De programmaleiding is dit jaar kansloos, de bewoners zeker niet. Dit is de mooiste selectie die ze ooit gehad hebben: Een dolle negerin, een turk, een neo-nazi, kampers, twee rasechte Scheveningsen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef gompo het volgende:
[..]
Kansloze bewoners betekend kansloze inkomsten. Simpel.
home ja..quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Nostalgist het volgende:
Go, Marcia, go !
Zit je me een ban aan te smeren?quote:
Gelukkig maar, eind goed al goed...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hummie is al bezig om Tijn uiterst negatief neer te zetten in de uitzendingen![]()
Ik denk eerder dat Rob hem uitnodigt voor een trio !!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef Lady-night het volgende:
Ja Tijn Rob draait je nek om
Daar heb je mij niet bij nodigquote:
Zekers, misschien gaat de leeftijd parten spelen bij Hummie..............(65,70??)quote:Op donderdag 2 november 2006 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De programmaleiding is dit jaar kansloos, de bewoners zeker niet. Dit is de mooiste selectie die ze ooit gehad hebben: Een dolle negerin, een turk, een neo-nazi, kampers, twee rasechte Scheveningsen.
Talpa had dit jaar goud in handen. Hier was VEEL meer van te maken !!!!
Wie zegt dat Rob niet de beest heeft liggen uithangenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Rob hem uitnodigt voor een trio !!
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
Zekers, misschien gaat de leeftijd parten spelen bij Hummie..............(65,70??)
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet bij nodig![]()
Maar nee, daar hou ik niet van![]()
quote:
In het vak verzuurd dus.........quote:Op donderdag 2 november 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft dit kunstje al te vaak gedaan, denk ik, om zich nog te realiseren dat ze er echt iets bijzonders van moet maken.
als ze niet blonT is waarschijnlijk welquote:Op donderdag 2 november 2006 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoop dat Day het door de vingers ziet
![]()
Daar heeft Rik zich anders ook niet veel aan gelegen laten liggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
True!
Maar wat ze nu tegen Tijn zegt, klopt wel.
Tijn deed mee aan BB om de relatie met zijn broer te verbeteren. Heb daar bar weinig van gemerkt!
Juist niet, veel te soft geworden!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
In het vak verzuurd dus.........
Is dat niet ietwat (zachtjes uitgedrukt) onnozel van die broers om dat te denken, dat het binnengaan van het BB huis hun relatie er op vooruitgaat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar heeft Rik zich anders ook niet veel aan gelegen laten liggen.
Bedoel ik dus, verzuurd is soft, te soft......quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Juist niet, veel te soft geworden!
Het is toch heel makkelijk om met alle verzonnen foefjes (tijd lang geen daglicht, telefoon, kluizengeld) veel meer paranoia en wantrouwen te zaaien. Maar nee.
Het enige dat echt goed uit de verf is gekomen, zijn de jokers. Een meesterzet![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is dat niet ietwat (zachtjes uitgedrukt) onnozel van die broers om dat te denken, dat het binnengaan van het BB huis hun relatie er op vooruitgaat?
Rik wou het wel dus die baalt dat het er niet van gekomen is. Eigenlijk zou Rik hem moeten nomineren Maandag als hij er zou inblijvenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ze leken het te menen. Tijn loog dus in ieder geval, van Rik ben ik niet zeker.
Da's nou krek mijn probleem. Ik wou dat ik wat korter van memorie was..quote:
Dan praten we langs elkaar heenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Bedoel ik dus, verzuurd is soft, te soft......![]()
Oh, dat zou wat wezen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rik wou het wel dus die baalt dat het er niet van gekomen is. Eigenlijk zou Rik hem moeten nomineren Maandag als hij er zou inblijven![]()
Volgens mij willen wilden ze het op zich allebei, maar dan wel ieder op hun eigen voorwaarden (dwz eigenlijk elkaar willen veranderen ipv dichter tot elkaar komen).quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rik wou het wel dus die baalt dat het er niet van gekomen is. Eigenlijk zou Rik hem moeten nomineren Maandag als hij er zou inblijven![]()
Onzin. Tijn heeft maar een heel beperkt groepje waar hij mee omgaat.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar ik vind dit de lolligste post die ik vandaag gelezen heb
Als er iemand in dat huis in konten kruipt is het Tijn wel.
Ik denk eerder de fles.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zekers, misschien gaat de leeftijd parten spelen bij Hummie..............(65,70??)
En Monique zegt het dan niet met zoveel woorden, maar ik denk dat zij er ook al meer in heeft gehad dan er klinknagels in de Moerdijkbrug zitten.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rob niet de beest heeft liggen uithangen. Kindertjes naar Opa en Oma en hij hoppa
![]()
(Mo had al eens gezegd dat die veel neukertjes gehad heeft. dus dat zou me niks verbazen dan)![]()
Dat is een gouwe ouwe.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
maar ik denk dat zij er ook al meer in heeft gehad dan er klinknagels in de Moerdijkbrug zitten.
Misschien wel ja, maar wel begrijpelijk. Als je elkaar in het dagelijks leven weinig ziet en weinig met elkaar hebt, lijkt dit op eerste gezicht DE manier om tot elkaar te komen. Maar ja... je komt er al snel achter dat als je nix met elkaar hebt, dat dat ook niet veranderd als je 24/7 op elkaars lip zit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is dat niet ietwat (zachtjes uitgedrukt) onnozel van die broers om dat te denken, dat het binnengaan van het BB huis hun relatie er op vooruitgaat?
Die desondanks nog altijd opgeld doet en zeker in dit geval !quote:
Dan zullen ze misschien dus wel zwaar teleurgesteld zijn in elkaar........zouden ze dan ook nog op elkaar stemmen? Vrees van niet.......quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar wel begrijpelijk. Als je elkaar in het dagelijks leven weinig ziet en weinig met elkaar hebt, lijkt dit op eerste gezicht DE manier om tot elkaar te komen. Maar ja... je komt er al snel achter dat als je nix met elkaar hebt, dat dat ook niet veranderd als je 24/7 op elkaars lip zit.
En de jaloerse blikken van Marcia spraken weer boekdelen !!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:29 schreef Suikeroom het volgende:
Monique kwam ff haar Tijntje knuffelen![]()
Hoeft ook niet. Ik denk dat ze volgende week met zn 2en op de bank zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:36 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan zullen ze misschien dus wel zwaar teleurgesteld zijn in elkaar........zouden ze dan ook nog op elkaar stemmen? Vrees van niet.......
Dat klinkt optimistisch........................quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik denk dat ze volgende week met zn 2en op de bank zitten.
Ze snapt het maar vergist zich lelijk.....quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn: Ik hoop dat IK blijf maar ik denk dat jij blijft omdat jij genuanceerd bent en ik alleen maar loop te rellen!!
Marcia: dat is tog veel leuker voor de kijker
Marcia snapt 't![]()
Geen weg !!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ze snapt het maar vergist zich lelijk.....![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef latevogel het volgende:
"De bedoeling is dat jullie met z’n vijven de klus klaren. Tijn en Marcia hoeven de komende dagen dus niet in een isolement te leven, dat zou wel heel zielig zijn voor de genomineerden", staat in de brief.
vindt ik ook hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:42 schreef Day het volgende:
En het feit dat Semih en Jeroen samen een stelletje vormen is volgens meneer achterbaks.
Wanneer heeft Sem gezegd dat hij niks moest hebben van Jeroen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:47 schreef latevogel het volgende:
[..]
vindt ik ook hoor![]()
Sem moest niks hebben van Jeroen en nu ineens is ie zijn "vriend'![]()
Is me allemaal iets te doorzichtig hoor
Tijn heeft wel meer dingen gezegd die hij wel/niet zou doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef latevogel het volgende:
Tijn zit er over te denken om het geld aan Jeroen te geven als hij exit moet.
Zo van... Je bent toch gek op geld, asjeblieft.
Stop het maar op een plek waar de zon niet schijnt.
zou willen dat ie het echt deed als ie eruit moet![]()
Sorry hoor, maar iemand die iedereen en alles altijd maar lief vindt en alles oke vindt maar er later tegen anderen erover zeikt dat ze het niet oke vindt en geen confrontaties aangaat kan volgens mij niet echt zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
Marlies was echt Jeroen is nep
mooie conclusie
Wat zal Mo dat erg vinden, zij verwacht wel dat zij dat geld krijgt van Tijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef latevogel het volgende:
Tijn zit er over te denken om het geld aan Jeroen te geven als hij exit moet.
Zo van... Je bent toch gek op geld, asjeblieft.
Stop het maar op een plek waar de zon niet schijnt.
zou willen dat ie het echt deed als ie eruit moet![]()
Volgens mij heeft hij het vanmiddag al tegen haar gezegd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat zal Mo dat erg vinden, zij verwacht wel dat zij dat geld krijgt van Tijn
als ie stil is dan zeggen jullie weer hier dat ie mensen doodzwijgtquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:55 schreef Day het volgende:
Tijn zit er meer mee over het beeld dat de mensen over hem zullen hebben.
Dan raad ik je aan om je janksmoel eens te houden, jongen.
Ja is alleen om haar uit de tent te lokken, hij zou het nooit durven de schijterdquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het vanmiddag al tegen haar gezegd.
Maar het is allemaal grootspraak.![]()
Dat slaat dus helemaal nergens op wat je nu zegt. Maar goed ik hou inderdaad effe mijn eigen smoel (janken is wat Tijn doet).quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als ie stil is dan zeggen jullie weer hier dat ie mensen doodzwijgt![]()
kortom hij kan het nooit goed doen dus hou lekker je eigen janksmoel![]()
![]()
Hoop ik ook voor d'r. Hij zag er flink opgefokt uit afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:04 schreef Sug4r het volgende:
"Ga jij maar naar huis, want jij hebt sex als je het huis uit bent" zegt Tijn tegen Marcia. "Dat hoop ik maar" zegt Marcia
Hij was behoorlijk zenuwachtig inderdaad (of het kwam door iets anders kan ook)quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor d'r. Hij zag er flink opgefokt uit afgelopen maandag.
Ja er wordt behoorlijk bezuinigd op BB dit jaar, eerst stroomuitval en toen deed de verwarming het niet. Ik denk dat de kosten van DGK behoorlijk uit de klauwen aan het lopen isquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:09 schreef Day het volgende:
Die gasten moeten 7 pakjes in elkaar zetten en ze hebben maar 1 naaimachine.
Hey psssst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:24 schreef Suikeroom het volgende:
Mo gaf Tijntje een zoentje op zn mond![]()
Huh, en dat terwijl het clitje nergens klopt zoals het thuis kloptquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is Floor voor gozer ????![]()
Geen sex ??
Hij is zo lollig als een jokerquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:55 schreef Day het volgende:
Tijn zit er meer mee over het beeld dat de mensen over hem zullen hebben.
Dan raad ik je aan om je janksmoel eens te houden, jongen.
Sound of Music-pakjes voor het exit-diner van Tijn en Marcia.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zijn ze aan het maken?
Verschrikkelijk van die Heidi und Klaus-pakjes.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Sound of Music-pakjes voor het exit-diner van Tijn en Marcia.
Yep. En ze moeten ook nog 2 teksten verzinnen op SOM-liedjes. Leuk hè?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verschrikkelijk van die Heidi und Klaus-pakjes.![]()
bring it on!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Hey psssst.
Ben je klaar voor de volgende ronde?
![]()
Jullie zijn toch niet aan het rellenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Hey psssst.
Ben je klaar voor de volgende ronde?
![]()
Tijn die is morgen toch wel weg hoop ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bring it on!!
neuh ik ga slapen. morgen weer een nieuwe dag.. ik lees alle Tijn posts morgen wel weer![]()
Sehr nette jahquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Yep. En ze moeten ook nog 2 teksten verzinnen op SOM-liedjes. Leuk hè?
Handjes boven de dekens als je over Tijn droomt he.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bring it on!!
neuh ik ga slapen. morgen weer een nieuwe dag.. ik lees alle Tijn posts morgen wel weer![]()
Isse suikeroom eh, hoe moet ik het vragen? ( homo)quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Handjes boven de dekens als je over Tijn droomt he.![]()
No comment, dat is offtopic.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Isse suikeroom eh, hoe moet ik het vragen? ( homo)![]()
Nee joh, hij heeft gewoon last van Tijn-adoratie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Isse suikeroom eh, hoe moet ik het vragen? ( homo)![]()
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft gewoon last van Tijn-adoratie.
En ik heb een Tijn-bash-tic
En Rik is weer heel in de crea-bea-sfeer. Die gaat voornamelijk niet slapen en de rest mag ook niet.
Aaaaaaah, het is toch wel een lieverd zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:56 schreef henk.jansen het volgende:
Nou ja, 2 keer is wel veel
Maar goed Maandag is hij weg
[afbeelding]
En daarom Maandag met een hoofdletter
![]()
ja maar, als hij zo de eindstreep gaat halen nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Aaaaaaah, het is toch wel een lieverd zo.![]()
Je denkt toch niet dat het om geld gaatquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:05 schreef Day het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best schandalig van BB.
Ze hadden die pakjes toch kunnen huren? Zo duur is dat toch niet?
Valt wel mee hoor, ze moeten ook bezig gehouden wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:05 schreef Day het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best schandalig van BB.
Ze hadden die pakjes toch kunnen huren? Zo duur is dat toch niet?
Nou, ik vind het best een armoedige BB.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het om geld gaat
Achteraf gezien bedoelden ze daarmee dat ze hun horloges moesten afdoen voordat ze het huis in mochten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De tijd hebben ze al terug gekregen met de openingstijden van de tuin, het verhaal was dat ze de tijd helemaal kwijt zouden zijn![]()
Ja, dat was best een zielige regelquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Achteraf gezien bedoelden ze daarmee dat ze hun horloges moesten afdoen voordat ze het huis in mochten.
Je zal maar op noodrantsoen zitten en dan kleding moeten makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:10 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik vind het best een armoedige BB.
ff op "nee" zetten in je opties, Henkquote:Voorkeuren voor weergave
Zet de automatische image resizer uit (plaatjes breder dan 580 pixels worden niet meer smaller gemaakt).
Ha, ik heb geen problemen met met die rooie spikkels om een plaatjequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ff op "nee" zetten in je opties, Henk
quote:Op vrijdag 3 november 2006 04:02 schreef arneaux het volgende:
IK ben ookn achtploeg ennjij jook maar nu ga iks lapen d-douoedoe!
Ja Rob, val eens binnen daar met een paar manquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:12 schreef henk.jansen het volgende:
Het walgelijke begint weer
[afbeelding]
ROB wees een vent en zeg er eens weer wat van
Het zou inderdaad niet mijn vrouw moeten zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:13 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja Rob, val eens binnen daar met een paar man![]()
Jouw vrouw is Yolande, weet je nogquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zou inderdaad niet mijn vrouw moeten zijn![]()
hee delletje! leef je nog!quote:Op vrijdag 3 november 2006 04:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw vrouw is Yolande, weet je nog
Vind je brrrrrrr ik vind hem pas een lieverd als hij het huis uit is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Aaaaaaah, het is toch wel een lieverd zo.![]()
Hahaha... Nou, met coke ga je als de brandweer hoor !!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh, en dat terwijl het clitje nergens klopt zoals het thuis klopt
Aaah ik weeet het al, die coke he
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Marcia slaat de spijker hier goed op de kop en confronteerd Tijn met zijn en Mo's gedrag van de afgelopen 2 maanden en de mogelijkheid waarop "de buitenwereld" dat zou kunnen opvatten. Dat is niet vergelijkbaar met dat ene vinger kwartiertje waar zij vervolgens een dag om huilde. Ze verwijt hem niets, beschuldigd hem nergens van, maar geen haar point off view, niks mis mee zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef riri het volgende:
..... knip....
Wat deed madame Marcia met Etienne in bed...ging dat niet veel veel verder?
Hoe zit dat met haar Floris dan?
Marcia...misschien moet je eens leren niet over anderen zo te oordelen als jezelf geen haar beter bent...laten we maar zeggen...dat jezelf veel en veel verder gaat terwijl je een relatie hebt!
Ik verbaas me er altijd over hoe mensen van alles veroordelen van een ander en dat ze blijkbaar vergeten dat ze zelf dingen doen die als je ze die zou laten zien op video dat ze hun ogen uit hun kop zouden moeten schamen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef riri het volgende:
Wat deed madame Marcia met Etienne in bed...ging dat niet veel veel verder?
Hoe zit dat met haar Floris dan?
Dat heb ik wel meegekregen en dat is ook echt niet tof van hen. Maar ik vind dat niet meer erg dan de manier waarop Tijn en Mo met elkaar omgaan. Een slippertje is kut, maar je partner die duidelijk verliefd gedrag vertoond naar een ander dan jij... lijkt me toch een stuk kutter.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:52 schreef riri het volgende:
Floffy - vrijdag 3 november 2006 @ 09:49
Heb je blijkbaar niet meegekregen wat Marcia met Etienne uitspookte onder de dekens terwijl haar vriendje Floris het thuis op de streams kon volgen
In het bijzijn van iedereen samen met elkaar pret maken is hetzelfde als in het donker een andere bewoner af te trekken terwijl jezelf een vaste partner thuis hebt zitten?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:59 schreef Floffy het volgende:
[..]
Dat heb ik wel meegekregen en dat is ook echt niet tof van hen. Maar ik vind dat niet meer erg dan de manier waarop Tijn en Mo met elkaar omgaan. Een slippertje is kut, maar je partner die duidelijk verliefd gedrag vertoond naar een ander dan jij... lijkt me toch een stuk kutter.
hahaha je bent wel echt een Tijn en Mo fan he... "samen pret maken" kom op zeg... iedereen kan toch zien dat daar echt wel een stukje meer achter zit dan maatjes zijn en een buddy in het huis hebben.. laat me niet lachen zeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:11 schreef riri het volgende:
[..]
In het bijzijn van iedereen samen met elkaar pret maken is hetzelfde als in het donker een andere bewoner af te trekken terwijl jezelf een vaste partner thuis hebt zitten?
Van mij mogen ze doen wat ze willen hoor maar laat ze ophouden met hun moraliserende verhaaltjes naar anderen terwijl ze zelf veel en veel verder gaan.
haha.. ik vind je schattig... en ik hou er nu over opquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:25 schreef riri het volgende:
ik denk altijd maar zo...als je echt om iemand geeft ben je blij hem of haar gelukkig te zien de rest doet er niet toe
Ja en een huwelik is ook een mooi iets.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:54 schreef T-lex het volgende:
Opzich is de selectie mensen wel een groep die me aardig aanspreekt. Heb dat hier ook al een paar keer voorbij zien komen. Maar sluit me er volledig bij aan. BB'06 had zeker potentie...dat Hummie er een potje van maakt reken ik haar wel zwaar aan. De bewoners niet zo zeer.
Ook van mij mag Sa winnen...gun het haar het meest.![]()
Heb figuren als Tijn en Mo ook wel hoog zitten...maarja daar denken er een "aantal" anders over.![]()
Stoor me niet erg aan die 2, (Love is a Beautiful Thing) mag er graag naar kijken. Kan me eigenlijk nieteens voorstellen hoe saai BB zal zijn als die eruit zouden moeten.Maarja we zullen zien wat de Humster nog meer van plan is met deze groep.
![]()
BB doet het zelf toch ook die laat mensen tot diep in de nacht werken en dan halen ze ze gewoon om een uur of 10 er weer uit Geen wonder die gasten zijn geen flikker waard. Waarschijnlijk hopen ze dat door vermoeidheid heibel ontstaat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:40 schreef NS het volgende:
Tot nu toe heb ik alle BB's gezien omdat ik het een leuk programma vind. BB6 valt me tegen; nietszeggende, dus slapende en luie mensen. De enige persoon die ik nog leuk vind om naar te kijken om haar leuke uitspraken en uitspattingen is Sabrina en ik hoop dat zij met de grote pot naar huis gaat; ik gun het haar en Jenna.
Tot diep in de nacht werken, ach. Ze hoeven echt geen flikker te doen de rest van de dagen, ze zijn gewoon lamlendig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
BB doet het zelf toch ook die laat mensen tot diep in de nacht werken en dan halen ze ze gewoon om een uur of 10 er weer uit Geen wonder die gasten zijn geen flikker waard. Waarschijnlijk hopen ze dat door vermoeidheid heibel ontstaat.
Hoeft niet waar te zijn natuurlijk...anders bleef iedereen die ooit getrouwd was wel bij mekaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en een huwelik is ook een mooi iets.
Herstel, een goed huwelijk is een mooi iets.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoeft niet waar te zijn natuurlijk...anders bleef iedereen die ooit getrouwd was wel bij mekaar.![]()
Dat is helemaal waar denk ik...maar denk dat het niet aan ons is om te bepalen of Mo een goed huwelijk heeft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Herstel, een goed huwelijk is een mooi iets.
Ik ben het helemaal met je eens. Monique moet haar biezen pakken, een échte baan zoeken en lekker met Tijn gaan liggen vozen. Als ik Rob zou zijn zouden de scheidingspapieren al klaarliggen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar denk ik...maar denk dat het niet aan ons is om te bepalen of Mo een goed huwelijk heeft.![]()
Zijn er zat die mekaar zat zijn en bijvoorbeeld bij mekaar blijven voor de kinderen ofzo. Nou hebben die kinderen in dit geval al een beetje de leeftijd dat ze "mama" misschien ook wel liever gelukkig zien.![]()
Zou jij je vrouw in zo'n huis laten gaan ??quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Monique moet haar biezen pakken, een échte baan zoeken en lekker met Tijn gaan liggen vozen. Als ik Rob zou zijn zouden de scheidingspapieren al klaarliggen.
Tuurlijk. Ik denk dat het fundament van een relatie vertrouwen is namelijk. Als zij besluit zich dan zo te gedragen als Monique zou dat een vertrouwensbreuk zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zou jij je vrouw in zo'n huis laten gaan ??
Dat zou me niets doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:28 schreef kleinzusje het volgende:
Maar mn ex in het huis lijkt me nog erger![]()
Eet ook alleen vis als ik niet meer kan zien dat het vis was.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:02 schreef arneaux het volgende:
Dat zou ik dus niet trekken als ze vis zouden eten. Ik vind dat zó smerig.
Zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:04 schreef T-lex het volgende:
[..]
Eet ook alleen vis als ik niet meer kan zien dat het vis was...kibbeling ofzo.
![]()
Een heuse winnares !quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:09 schreef NS het volgende:
Weer zo'n heerlijke uitspraak van Sabrina. Mo rolt de mouwen van Tijn op terwijl hij een mes in zijn hand heeft.
Sabrina: kijk uit voor dat mes ander steken jullie elkaar dood. Nou ja, dan hebben wij weer wat meer te eten.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:09 schreef NS het volgende:
Weer zo'n heerlijke uitspraak van Sabrina. Mo rolt de mouwen van Tijn op terwijl hij een mes in zijn hand heeft.
Sabrina: kijk uit voor dat mes anders steken jullie elkaar dood. Nou ja, dan hebben wij weer wat meer te eten.![]()
![]()
![]()
Dat zou mooi zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: Sab, Sem en Jeroen in de finale
Maar dan Sab of Jeroen als winnaar graagquote:
Dat zou nog mooier zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar dan Sab of Jeroen als winnaar graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |