En wie wordt beter?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef Messenga het volgende:
Stam, meer ervaring, kracht en overzicht. Daarnaast een echte leider, wat Alex ( nog) niet is.
Vind ik nogal een gewaagde uitspraak. De man is eigendom van Chelsea.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:43 schreef gday het volgende:
Moeilijk te zeggen, maar Stam is zeker een betere leider op dit moment. Verder denk ik dat het hoogtepunt in de carriere van Alex niet zo hoog zal liggen als het hoogtepunt in de carriere van Stam.
Moet je vooral doen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef MariekskeBaby het volgende:
Ik ga een poll toevoegen.
Ja, maar hij speelt (nog) niet bij Chelsea.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vind ik nogal een gewaagde uitspraak. De man is eigendom van Chelsea.
Gezegd door een psv'erquote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alex is en blijft beter, makkelijk zat.
Wat wordt er minder aan hem?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef dramslag het volgende:
De laatste tijd begin ik Alex een beetje minder te vinden.
Dus ga ik voor Stam.
Is het niet geweldig!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef MariekskeBaby het volgende:
Nou ja, zo heel veel verschillen ze ook weer niet van elkaar.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Gezegd door een psv'er![]()
Dit is appels met peren vergelijken. Ze hebben allebij specifieke kwaliteiten die je onmogelijk met elkaar kan vergelijken.
Vind het eerder zielig.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Spannend topic zal dit worden.
Van Postbus X?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef MariekskeBaby het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |