gewoon nieuwschierig
quote:Ik denk niet dat die nog hard kan slaan dan hoor. Als je iemand z'n knie aan gort stamp flikkert ie toch gelijk op z'n bek man. Die slaat helemaal niemand meer op zijn bek hoor!!
Op woensdag 09 januari 2002 09:54 schreef JooB het volgende:
Dat doet heel erg pijn...
En vervolgens slaat ie je boven op je bek
Dat doet nog meer pijn!
Wat veel effectiever is nog is gewoon de knie in de tegengestelde richting trappen. Dus je staat recht voor hem, hij heeft zijn knieen 'op slot' staan en jij geeft er nog niet eens zo'n harde trap tegen heeft die ander een groot probleem.
Maarruh, waarom vraag je dat?
Heb je iemand zo geschopt?
quote:Antwoord van de maand!!!
Op woensdag 09 januari 2002 09:54 schreef JooB het volgende:
Dat doet heel erg pijn...
En vervolgens slaat ie je boven op je bek
Dat doet nog meer pijn!
quote:Luister (lees), als je toch iemand een flinke trap tegen z'n knie geeft doet ie echt niks meer hoor. Niet vaak ruzie gehad ofzo??
Op woensdag 09 januari 2002 09:59 schreef JooB het volgende:
Nee, als jij met je klompvoet schopt niet!
Het maakt trouwens niet uit of je wel of geen klompvoeten hebt (ik niet dus!) je schopt toch niet met je voeten of jij wel soms?!
quote:Het is niet mijn gewoonte nee.
Op woensdag 09 januari 2002 10:05 schreef vosss het volgende:[..]
Luister (lees), als je toch iemand een flinke trap tegen z'n knie geeft doet ie echt niks meer hoor. Niet vaak ruzie gehad ofzo??
Maar wedden dat het wel scheelt als je met een klomp schopt, of met stalen neuzen?
quote:Als je recht op de knie schopt maakt dat toch echt niet zoveel uit hoor, alleen als je toevallig met de punt zijn knieschijf weet te raken maar ja die kan bewegen. Als je hem echt pijn wilt doen moet je met je hele gewicht op de knie trappen. je sloopt het gewricht gewoon
Op woensdag 09 januari 2002 10:11 schreef JooB het volgende:[..]
Het is niet mijn gewoonte nee.
Maar wedden dat het wel scheelt als je met een klomp schopt, of met stalen neuzen?
quote:Als er iemand met me wil vechten en er komt nog 10 man aan wil ik er toch wel snel vanaf zijn hoor. Maar goed dan heb je nog genoeg andere technieken
Op woensdag 09 januari 2002 10:16 schreef vosss het volgende:
maar dat doen we niet natuurlijk
quote:tuurlijk, ik geef je groot gelijk hoor, ik zei dat alleen maar om niet over te komen als een of andere agressieve gast.
Op woensdag 09 januari 2002 10:20 schreef erikh het volgende:[..]
Als er iemand met me wil vechten en er komt nog 10 man aan wil ik er toch wel snel vanaf zijn hoor. Maar goed dan heb je nog genoeg andere technieken
quote:Juist!
Op woensdag 09 januari 2002 10:24 schreef vosss het volgende:[..]
tuurlijk, ik geef je groot gelijk hoor, ik zei dat alleen maar om niet over te komen als een of andere agressieve gast.
Kapot schoppen die knieën en verder aan ons biertje!!!
quote:Ja, lopen
Op woensdag 09 januari 2002 10:20 schreef erikh het volgende:[..]
Als er iemand met me wil vechten en er komt nog 10 man aan wil ik er toch wel snel vanaf zijn hoor. Maar goed dan heb je nog genoeg andere technieken
quote:Maareh, wie ga je dan zo onderuit vegen??
Op woensdag 09 januari 2002 09:48 schreef Realzm het volgende:
tijdens een gevecht. Dus dat je tegen de zijkant schopt (als je wel eens bij films ziet), gewoon voor zelfverdediging. Wat gebeurd er dan? Breek je gewoon diens knie, of zorg je ervoor dat die persoon nooit meer kan lopen of weer iets anders?gewoon nieuwschierig
quote:NU AL???
Op woensdag 09 januari 2002 10:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Antwoord van de maand!!!
[ontopic]
Wat een vreemde vraag...
V.
als je recht tegen zijn knie trapt dan valt er weinig tegen te doen en ja dat doet verrot pijn. vind ook een beetje smerig.
ennuh hij slaat je misschien niet op je bek maar ze maten wel
quote:Het is ook hartstikke smerig maar als jij bedreigd word met een mes en je hebt de kans om jezelf op die manier in veiligheid te brengen weet ik wel wat ik zal doen hoor. Als je weg kunt rennen ren je natuurlijk weg he.
Op woensdag 09 januari 2002 12:07 schreef _Osiris_ het volgende:
ach als je meebuigt als je geschopt wordt valt het wel meeals je recht tegen zijn knie trapt dan valt er weinig tegen te doen en ja dat doet verrot pijn. vind ook een beetje smerig.
ennuh hij slaat je misschien niet op je bek maar ze maten wel
quote:[sarcastic mode]
Op woensdag 09 januari 2002 14:01 schreef vosss het volgende:
Nadat je hem z'n knie aan puin hebt gestampt natuurlijk
quote:LOL
Op woensdag 09 januari 2002 14:31 schreef erikh het volgende:[..]
[sarcastic mode]
Je kunt natuurlijk ook meteen je magnum tevoorschijn halen. Scheelt een hoop tijd[/sarcastic mode]
quote:Oooowww, dus dat ga je helemaal niet doen, waar hebben we het dan over?!
Op woensdag 09 januari 2002 14:33 schreef Realzm het volgende:
nee ik vroeg het me gewoon af, als je ooit ruzie krijgt en je doet dat, wat er dan zou gebeuren. Niet dat ik ooit ruzie heb hoor.
Als je van de voorkant trapt moet je ook al flink hard trappen want zo'n knie zit redelijk stevig in mekaar. Ik ken maar een trap waarmee je eventueel het been de verkeerde kant op kunt laten gaan maar die leg ik lekker niet uit whehe
ik zeg; op je gezicht ztten is vast effectiever... dan hoor je ook bij niets van het geschreeuw..
quote:die ondertitel van jou is echt
Op woensdag 09 januari 2002 17:24 schreef MacBeth het volgende:
Je kunt beter hard op de enkels trappen, veel makkelijker te raken en schakelt de benen kort uit.
te lang...
Voor meer killertips: nol@home.nl
quote:Een fles champagne tegen z'n bol naaien
Op woensdag 09 januari 2002 14:31 schreef erikh het volgende:
[sarcastic mode]
Je kunt natuurlijk ook meteen je magnum tevoorschijn halen. Scheelt een hoop tijd[/sarcastic mode]
quote:Weet ik.
Op woensdag 09 januari 2002 21:22 schreef Realzm het volgende:[..]
die ondertitel van jou is echt
te lang...
Hoort zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |