Ja en dan komt er gewoon bij het veld "extra" gewoon "0" te staan.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef 7th_wave het volgende:
laat ik mijn idee van vrijwillige belastingen weer eens ophalen.
laat mensen bij hun belastingaangifte gewoon een bedrag laten invullen dat ze graag extra aan belastingen willen betalen. dat dit selecte gezelschap dit wil betekent niet dat het aan de gehele bevolking moet worden opgedrongen.
Ze willen meer van hun eigen geld uitgeven volgens mijquote:Op donderdag 2 november 2006 12:14 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Makkelijk he andermans geld uitgeven?
Ik zal mijn rekeningnummer eens aan Jan Mulder mailen. Kijken wat er gebeurd.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze willen meer van hun eigen geld uitgeven volgens mij.
Ik denk dat zijn salaris bij Chelsea nog wel een stuk hoger ligt hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boulahrouz verdient pak hem beet 1.5 miljoen per jaar, en dat vind jij niet extreem hoog?
bij mij in ieder geval wel ja. wie weet dat bepaalde figuren daar iets anders willen invullen.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:20 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ja en dan komt er gewoon bij het veld "extra" gewoon "0" te staan.
Ja, zolang de rest van Nederland dat ook te weten komt...quote:Op donderdag 2 november 2006 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze willen meer van hun eigen geld uitgeven volgens mij.
Ja aan het kankerfonds kan je ook geheel zelfstandig geld storten, maar blijkbaar is het toch nodig om een collecte langs te laten gaan...quote:Op donderdag 2 november 2006 12:24 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
bij mij in ieder geval wel ja. wie weet dat bepaalde figuren daar iets anders willen invullen.
Ben je dan van de belastingdienst?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:22 schreef X. het volgende:
[..]
Ik zal mijn rekeningnummer eens aan Jan Mulder mailen. Kijken wat er gebeurd.
Nee, maar wel een goed doelquote:Op donderdag 2 november 2006 12:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben je dan van de belastingdienst?
Ik hoop dat je niet de "kansloze jongeren" in Nederland bedoelt, toch?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:40 schreef X. het volgende:
[..]
Nee, maar wel een goed doel
Hij mag overigens ook de helft van zijn vermogen overmaken aan projecten voor kansloze jongeren hoor
Kan mij het rotten. Als ze hun geld maar weggeven.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet de "kansloze jongeren" in Nederland bedoelt, toch?
Nee, want Jan Mulder speelt in zijn eentje natuurlijk niet veel klaar, hoe rijk hij dan ook moge zijn. Deze actie dient als voorbeeld voor andere vermogenden, en het is natuurlijk de bedoeling dat het leidt tot een mentaliteitsverandering bij Nederland's rijkste inwoners, die in de huidige situatie het betalen van belasting zien als een straf in plaats van als een uiting van solidariteit.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:40 schreef X. het volgende:
[..]
Nee, maar wel een goed doel
Hij mag overigens ook de helft van zijn vermogen overmaken aan projecten voor kansloze jongeren hoor
makkelijk aanbod, tochquote:
Als ze een goede accountant hebben nooit een keerquote:Op donderdag 2 november 2006 13:10 schreef Zwansen het volgende:
Iemand die 10 miljoen verdient, staat toch al een miljoen of 5 af aan de overheid?
Wat is daar niet genoeg aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |