Door automaten worden die dingen voor 2 euromunten aangezien, terwijl ze me 30 eurocent per stuk kosten.
Als je 1 doosje sigaretten uit een automaat trekt, (2 muntjes) heb je al aan wisselgeld alleen al meer terug. Als je een omwisselautomaat hebt is het helemaal feest.
Het stomme is nu dat ik me er toch niet helemaal lekker bij voel.. het gaat maar om een paar centen maar toch
Doen of niet doen?
Heb jezelf wel eens iets of iemand opgelicht?
quote:Ze kosten je dus 30 eurocent per stuk om ze te krijgen. Maar wat voor waarde waarborgt zo'n muntje dan echt?
Op woensdag 09 januari 2002 02:10 schreef Rica het volgende:
Door automaten worden die dingen voor 2 euromunten aangezien, terwijl ze me 30 eurocent per stuk kosten.
quote:Denk niet dat ik er minder om zal slapen, is dat dan het criterium?
Op woensdag 09 januari 2002 02:10 schreef gelly het volgende:
Ach als je maar lekker slaapt he ....
quote:10 Baht is ongeveer 56 cent.
Op woensdag 09 januari 2002 02:16 schreef craziest het volgende:[..]
Ze kosten je dus 30 eurocent per stuk om ze te krijgen. Maar wat voor waarde waarborgt zo'n muntje dan echt?
Tel uit je winst.
(Ik heb er nog 20.)
Ik voel me trouwens helemaal niet schuldig hoor. Weet je wel wat het mij gekost heeft om die munten hier te krijgen?
quote:Je mag ze gewoon meenemen uit Thailand. Er is geen wet daar die dat verbied. Je kunt er vreemd genoeg ook gewoon zakken vol met Valium en Slaappillen zonder recept krijgen.
Op woensdag 09 januari 2002 02:19 schreef nomad het volgende:
mag/kun je die dingen wel meenemen uit dat land? als je weet wat voor straffen ze daar hebben voor de onbenulligste dingen... (bijv. doodstraf voor drugsbezit etc.)
ff nadenken!
quote:Het zijn gewoon Thaise munten, die erg lijken op 2 euromunten. De automaten zien het verschil niet. In princiepe kun je ze gewoon bij de bank halen.
Op woensdag 09 januari 2002 02:19 schreef nomad het volgende:
mag/kun je die dingen wel meenemen uit dat land? als je weet wat voor straffen ze daar hebben voor de onbenulligste dingen... (bijv. doodstraf voor drugsbezit etc.)
ff nadenken!
quote:Ellow mistel APK!
Op woensdag 09 januari 2002 02:20 schreef APK het volgende:[..]
10 Baht is ongeveer 56 cent.
2 Euro is ongeveer f4,40.
10 Bath is ongeveer 56 cent (fl) dus ongeveer 20 eurocent (klopt dan toch?)
quote:Toen ik in Tunesië was, werd het me uitdrukkelijk verboden te proberen munten en/of briefjes mee te nemen naar NL. Heb ik later vaker over gehoord, en kan me heel goed voorstellen dat dat in Thailand ook het geval is. Het probleem is IMHO dus niet Nederland, maar de Thaise wetten en controles.
Op woensdag 09 januari 2002 02:23 schreef Rica het volgende:[..]
Het zijn gewoon Thaise munten, die erg lijken op 2 euromunten. De automaten zien het verschil niet. In princiepe kun je ze gewoon bij de bank halen.
quote:Nou momenteel zijn er in Europa meer bathmuntjes in roulatie dan in Thailand denk ik.
Op woensdag 09 januari 2002 02:28 schreef nomad het volgende:[..]
Toen ik in Tunesië was, werd het me uitdrukkelijk verboden te proberen munten en/of briefjes mee te nemen naar NL. Heb ik later vaker over gehoord, en kan me heel goed voorstellen dat dat in Thailand ook het geval is. Het probleem is IMHO dus niet Nederland, maar de Thaise wetten en controles.
Heb jij nog nooit iets of iemand 'opgelicht' dan?
quote:Voordat ik naar Thailand ging had een krant -ik geloof Het Parool- naar de Thaise ambassade gebeld. Ze reageerden enigszins geamuseerd en zeiden dat ze niemand konden verbieden om munten mee naar huis te nemen.
Toen ik in Tunesië was, werd het me uitdrukkelijk verboden te proberen munten en/of briefjes mee te nemen naar NL. Heb ik later vaker over gehoord, en kan me heel goed voorstellen dat dat in Thailand ook het geval is. Het probleem is IMHO dus niet Nederland, maar de Thaise wetten en controles.
Ik heb trouwens ook nog wat Thais papiergeld, Iemand die het tegen muntjes om wil wisselen?
quote:RICA!
Op woensdag 09 januari 2002 02:26 schreef Rica het volgende:[..]
Ellow mistel APK!
quote:nou, dan nog, zou ik maar eens nagaan of het wel zo verstandig is om die muntjes uit Thailand te halen (als je dat al van plan bent).
Op woensdag 09 januari 2002 02:31 schreef Rica het volgende:Nou momenteel zijn er in Europa meer bathmuntjes in roulatie dan in Thailand denk ik.
Heb jij nog nooit iets of iemand 'opgelicht' dan?
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 02:35 schreef APK het volgende:[..]
RICA!
Ik geef je 20 Thaise munten als je Scanman bij de vissen laat slapen.(Of had je daar geen ruzie mee toen ik weg was?)
hehehe! heb al ruzie met scanman sinds ik geregistreerd ben sinds BB afgelopen is komen we elkaar 'elaas niet meer tegen.. errug jammer, ik mis 'm echt
Je ouders oplichten Nomad??
Hoezo verloedering van de maatschappij?
quote:hé hé, zakgeld en inflatie bijvoorbeeld, dat gaat niet samen hoor!
Op woensdag 09 januari 2002 02:46 schreef Rica het volgende:Je ouders oplichten Nomad??
Hoezo verloedering van de maatschappij?
quote:Tunesie en Thailand lijken ook zoveel op elkaar he? Beginnen allebei met een T, liggen vlak naast elkaar, precies dezelfde cultuur, gelijkend klimaat, zelfde soort mensen
DOH!
Leuke redenatie. Zo kan ik er ook een. In Nederland mag je abortus plegen. Dan zal dat in de VS dus ook wel mogen.
quote:ik ben niet gek hoor
Op woensdag 09 januari 2002 03:12 schreef MacBeth het volgende:Tunesie en Thailand lijken ook zoveel op elkaar he? Beginnen allebei met een T, liggen vlak naast elkaar, precies dezelfde cultuur, gelijkend klimaat, zelfde soort mensen
![]()
quote:klopt, dat mag daar dus ook. fijn dat jij ook 'ns de krant leest
Leuke redenatie. Zo kan ik er ook een. In Nederland mag je abortus plegen. Dan zal dat in de VS dus ook wel mogen.
quote:ik had nog wat kleingeld over, dat wel leuk souvenir zou zijn. maar mevrouw van Hotelplan werd zowat kwaad toen ik er toevallig over begon. vaag was het iig.
Op woensdag 09 januari 2002 03:20 schreef APK het volgende:
Waarom wilde je eigenlijk Tunesische munten meenemen naar Nederland?
Is er iets dat wij zouden moeten weten
quote:Jezus zeg wat een domme opmerking, natuurlijk heeft het niks met de Islam te maken. Sommige landen hebben een heel streng valuta regime, zodat ze de waarde van hun geld goed kunnen controleren. Op het moment dat ze mensen toestaan om geld mee te nemen naar het buitenland lopen ze het risico die controle kwijt te raken.
Op woensdag 09 januari 2002 03:26 schreef nomad het volgende:[..]
ik had nog wat kleingeld over, dat wel leuk souvenir zou zijn. maar mevrouw van Hotelplan werd zowat kwaad toen ik er toevallig over begon. vaag was het iig.
zou het trouwens iets met de islam ofzo te maken kunnen hebben? die scheiding van kerk en staat is daar niet zo sterk als bij ons nml.
quote:munten niet helaas...
Op woensdag 09 januari 2002 02:51 schreef Paint het volgende:
Kun je die dingen niet gewoon bij de G.W.K/ABN/AMRO krijgen ?
oe... me 4de post hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |