daar speel ik vrij rondrijden in me career nu ook meequote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef amdboy het volgende:
Heb carbon uitgespeeld met m'n Nissan Skyline, wat een toffe bak is dat zeg! Handling is zo smooth!![]()
de rx-8 is een tier 1 car en de rx-7 is van tier 2.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef Repeat het volgende:
kan je gewonnen auto's niet upgraden?
ik heb die rx-7 van kenji gewonnen, maar heeft veel parts zijn standaard en die is nu al ongeveer even snel als mn getunede rx-8, dus ik dacht als ik daar veel parts opzet is dat ding retesnel, maar al die performance opties zitten bij dat ding op slot
dit is een hele goed need for speedquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteravond uitgespeeld, wat een bagger zeg. Had voor de Challanges al eens in die Koenigsegg en in de Porsche GT3 moeten rijden en hoopte dat ik die ook kreeg in de career, kan je ze alleen kiezen in quick race. Net als de Murcielago LP640, wat een baggerspel. Het was trouwens ook veel te kort, die career speel je in een middagje zo uit..
ah ok, wel logisch opzich, want ik had alles al op zn hoogste unlocked, zou wel erg makkelijk zijn als ik dat nu op alle vette auto's kon zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef nubie het volgende:
[..]
de rx-8 is een tier 1 car en de rx-7 is van tier 2.
Je kunt de onderdelen van tier 1 dus niet gebruiken en en je zult alles van tier 2 dus moeten unlocken![]()
hij crasht bij mij vaak nadat ik in het menu op Q gedrukt hebt, dan vraagt ie of je het zeker weet, ik klik op ja en dan bevriest ie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef amdboy het volgende:
EA moet maar snel een patch uitbrengen, hij crashed heel soms namelijk in een flits naar de desktop. Veel mensen hebben er last van, ik mag van geluk spreken dat tijdens m'n career de auto-save z'n ding net op tijd had gedaan! Anderen moeten de race overnieuw beginnen, ook hun hebben auto-save aan. Wat ook vreemd is, dat NFS:C in het startmenu onder de groep "Electronic Arts" staat, nu weet ik dat dat de volle beschrijving van EA is, maar de vorige NFS versies (sinds Underground) werd het spel altijd als "EA Games" in het startmenu geplaatst (misschien vonden ze Electronic Arts toch wat beter staan? >.>)
autos werken goed hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef peacetaker het volgende:
gaar spel
veel te snel uitgespeeld en sommige auto's zijn gewoon echt onbestuurbaar
overstap van tier 1 naar tier 2 is goed te doen
maar de overstap van 2 naar 3 is best pittig
canyon races vondt ik zelf erg irritant (vooral de laatste tegen Darius...rij ik met een vol getunede Murcielago...komt hij me nog vol voorbij kachelen)
de AI van de crew vindt ik ook erg vaag...vooral de scout
rij je zelf in een vet betere auto...komt hij je met een rot gang voorbij rijden alsof jij nog stilstaat![]()
Porsche Carrera GT solves all problemsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef the_idiot het volgende:
Jeeezus die Tier 3 is niet te doen!
probeer maar eens met dezelfde snelheid als de scout te gaanquote:
Die met de lancer zeker... De eerste checkpoint is meteen de moeilijkstequote:Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef X-qlusive. het volgende:
IK WIL DE 240 SX !!!!
NU !!!!!tering die challange race is irritant, 13 checkpoints
![]()
neh ! tis de 4e die de doodsteek doetquote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Die met de lancer zeker... De eerste checkpoint is meteen de moeilijkste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |