abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:36:31 #201
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43316422
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef amdboy het volgende:
Heb carbon uitgespeeld met m'n Nissan Skyline, wat een toffe bak is dat zeg! Handling is zo smooth!
daar speel ik vrij rondrijden in me career nu ook mee

Muscle Head
Fill your Career Garage with only Muscle Cars
25
Verkregen 5-11-2006

Tuner Addict
Fill your Career Garage with only Tuner Cars
25
Verkregen 5-11-2006

Exotic Aficionado
Fill your Career Garage with only Exotic Cars
25
Verkregen 5-11-2006

Online XP Level 2
Reach Online XP Level 2
5
Verkregen 5-11-2006

Car Collector
Unlock 36 Cars
15
Verkregen 5-11-2006

Online XP Level 1
Reach Online XP Level 1
5
Verkregen 4-11-2006

Bronze Challenge Series Champ
Beat all Bronze Challenge Series Events
10
Verkregen 4-11-2006

Conqueror
Complete Career Mode and own every race
70
Verkregen 4-11-2006

Complete Career
Complete Career Mode
50
Verkregen 4-11-2006

First Steps
Finish an Online Ranked race or Online Challenge Series race
5
Verkregen 1-11-2006

Race Week
Finish an Online race during a Race Week
15
Verkregen 1-11-2006
pi_43319849
The Skyline Rules
2 ASSUME makes an ASS out of U and ME ;-)
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:06:11 #203
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_43320647
Wie hem nog niet heeft en hem voor de Xbox 360 wil winnen!

Win een Need for Speed Carbon pakket!

Succes!
pi_43321230
Gisteravond uitgespeeld, wat een bagger zeg. Had voor de Challanges al eens in die Koenigsegg en in de Porsche GT3 moeten rijden en hoopte dat ik die ook kreeg in de career, kan je ze alleen kiezen in quick race . Net als de Murcielago LP640, wat een baggerspel. Het was trouwens ook veel te kort, die career speel je in een middagje zo uit..
pi_43325125
Ik heb de game gister gespeeld... Denk dat ik er even in moet komen want het is toch wel even weer wat anders dan Most Wanted.. De graphics vielen me wel tegen.. Aangezien ik alles max kan draaien, had ik toch wel wat meer verwacht...
pi_43326052
-edit-

Select cars en dan career actions oid.
pi_43326085
kan je gewonnen auto's niet upgraden?

ik heb die rx-7 van kenji gewonnen, maar heeft veel parts zijn standaard en die is nu al ongeveer even snel als mn getunede rx-8, dus ik dacht als ik daar veel parts opzet is dat ding retesnel, maar al die performance opties zitten bij dat ding op slot
pi_43326088
moet je bij mine cars doen
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:48:57 #209
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_43331789
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef Repeat het volgende:
kan je gewonnen auto's niet upgraden?

ik heb die rx-7 van kenji gewonnen, maar heeft veel parts zijn standaard en die is nu al ongeveer even snel als mn getunede rx-8, dus ik dacht als ik daar veel parts opzet is dat ding retesnel, maar al die performance opties zitten bij dat ding op slot
de rx-8 is een tier 1 car en de rx-7 is van tier 2.

Je kunt de onderdelen van tier 1 dus niet gebruiken en en je zult alles van tier 2 dus moeten unlocken
pi_43335236
EA moet maar snel een patch uitbrengen, hij crashed heel soms namelijk in een flits naar de desktop. Veel mensen hebben er last van, ik mag van geluk spreken dat tijdens m'n career de auto-save z'n ding net op tijd had gedaan! Anderen moeten de race overnieuw beginnen, ook hun hebben auto-save aan. Wat ook vreemd is, dat NFS:C in het startmenu onder de groep "Electronic Arts" staat, nu weet ik dat dat de volle beschrijving van EA is, maar de vorige NFS versies (sinds Underground) werd het spel altijd als "EA Games" in het startmenu geplaatst (misschien vonden ze Electronic Arts toch wat beter staan? >.>)
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:39:33 #212
139407 jorienvdherik
pi_43337069
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteravond uitgespeeld, wat een bagger zeg. Had voor de Challanges al eens in die Koenigsegg en in de Porsche GT3 moeten rijden en hoopte dat ik die ook kreeg in de career, kan je ze alleen kiezen in quick race . Net als de Murcielago LP640, wat een baggerspel. Het was trouwens ook veel te kort, die career speel je in een middagje zo uit..
dit is een hele goed need for speed
pi_43337201
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef nubie het volgende:

[..]

de rx-8 is een tier 1 car en de rx-7 is van tier 2.

Je kunt de onderdelen van tier 1 dus niet gebruiken en en je zult alles van tier 2 dus moeten unlocken
ah ok, wel logisch opzich, want ik had alles al op zn hoogste unlocked, zou wel erg makkelijk zijn als ik dat nu op alle vette auto's kon zetten
pi_43337233
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef amdboy het volgende:
EA moet maar snel een patch uitbrengen, hij crashed heel soms namelijk in een flits naar de desktop. Veel mensen hebben er last van, ik mag van geluk spreken dat tijdens m'n career de auto-save z'n ding net op tijd had gedaan! Anderen moeten de race overnieuw beginnen, ook hun hebben auto-save aan. Wat ook vreemd is, dat NFS:C in het startmenu onder de groep "Electronic Arts" staat, nu weet ik dat dat de volle beschrijving van EA is, maar de vorige NFS versies (sinds Underground) werd het spel altijd als "EA Games" in het startmenu geplaatst (misschien vonden ze Electronic Arts toch wat beter staan? >.>)
hij crasht bij mij vaak nadat ik in het menu op Q gedrukt hebt, dan vraagt ie of je het zeker weet, ik klik op ja en dan bevriest ie.
pi_43337275
Jeeezus die Tier 3 is niet te doen !
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:26:55 #216
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_43339106
gaar spel
veel te snel uitgespeeld en sommige auto's zijn gewoon echt onbestuurbaar
overstap van tier 1 naar tier 2 is goed te doen
maar de overstap van 2 naar 3 is best pittig
canyon races vondt ik zelf erg irritant (vooral de laatste tegen Darius...rij ik met een vol getunede Murcielago...komt hij me nog vol voorbij kachelen )
de AI van de crew vindt ik ook erg vaag...vooral de scout
rij je zelf in een vet betere auto...komt hij je met een rot gang voorbij rijden alsof jij nog stilstaat
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:31:04 #217
139407 jorienvdherik
pi_43339303
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef peacetaker het volgende:
gaar spel
veel te snel uitgespeeld en sommige auto's zijn gewoon echt onbestuurbaar
overstap van tier 1 naar tier 2 is goed te doen
maar de overstap van 2 naar 3 is best pittig
canyon races vondt ik zelf erg irritant (vooral de laatste tegen Darius...rij ik met een vol getunede Murcielago...komt hij me nog vol voorbij kachelen )
de AI van de crew vindt ik ook erg vaag...vooral de scout
rij je zelf in een vet betere auto...komt hij je met een rot gang voorbij rijden alsof jij nog stilstaat
autos werken goed hoor
pi_43340014
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef the_idiot het volgende:
Jeeezus die Tier 3 is niet te doen !
Porsche Carrera GT solves all problems
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:23:55 #219
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_43341536
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

autos werken goed hoor
probeer maar eens met dezelfde snelheid als de scout te gaan
bij mij kwam hij me constant hard voorbij gereden
we reden allebei in een RX8, de mijne was vol getuned en die van de scout niet
hij komt me echt voorbij rijden alsof ik nog stilsta, echt een snelheidsverschil van minimaal 50km/h
pi_43344163
Lame dit

Ik heb 2 auto's; een trage rx-8 die fucking goed is voor drifts en alleen daarvoor gebruik

en een rx-7, veel sneller, gebruik ik voor de races.

Maar als ik net zon drift gedaan heb krijg ik een melding dat ik mn land moet verdedigen en als ik weiger dat ik dan verlies, maar dan kan ik geen auto kiezen, moet ik met de langzame rx-8 die slecht rijdt en zo verlies ik dus
pi_43344248
Ik vond alle races behalve de canyon drifts makkelijk te doen, ik kwam al heel ver met m'n Mazda RX-7 (tier1 full tuned) ik stapte toen over naar de VW Golf R32 die het weer een hele hoop verbeterde, maar toen kwam op gegeven moment de Skyline, en sindsdien won ik alle races achter elkaar zonder problemen, kwestie van op tijd een korte stoot rem (zodra je de rem indrukt hoor je *plomp* en remt ie af) bij dat *plomp* geluid zit je ong. in het midden van de bocht, daarna gewoon weer volgas accelereren (ik heb de career trouwens in manual transmission afgemaakt!) en vooral in de Canyons bij de eindbaas moet men zich niet gek laten maken, de acceleratie van Darius is ongelovelijk zodra hij een super smerige bocht uit is, op de lange stukken is hij amper bij te houden, maar de speler moet harder aankomen bij de bocht, even remmen (terug schakelen naar z'n 2 als je manual hebt gekozen) en dan zit je precies op het toerental waar de wagen hard optrekt. Ik schakel altijd op het maximale, voordat de toerenbegrenzer inkickt, vurig schakelen naar de volgende versnelling. Te makkelijk deze game, het drift gedeelte is wel genaaid, een hele andere tactiek nodig, de auto gedraagd zich zo raar, het is gewoon niet te omschrijven. En ik vind de canyon races toch wel kicken eigenlijk. Lekker snel door de bergen! Ik had heel veel moeite met NFS Underground Maar dit is echt te makkelijk en het ging idd te snel.
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:29:49 #222
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43344858
Ik zit nu op 80% ofzo en rijd een Gallardo, best een fijne bak.

Ik zie hier in t topic verschillende autos voorbij komen die ik niet eens kan kopen. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43346855
IK WIL DE 240 SX !!!!

NU !!!!! tering die challange race is irritant, 13 checkpoints
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 8 november 2006 @ 00:49:00 #224
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_43347108
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef X-qlusive. het volgende:
IK WIL DE 240 SX !!!!

NU !!!!! tering die challange race is irritant, 13 checkpoints
Die met de lancer zeker... De eerste checkpoint is meteen de moeilijkste
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_43347774
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef AlexLPUMUSE het volgende:

[..]

Die met de lancer zeker... De eerste checkpoint is meteen de moeilijkste
neh ! tis de 4e die de doodsteek doet en er zijn moeilijkere 1e checkpoints in the chanllange series
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')