Helpt inderdaad redelijkquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef nubie het volgende:
Bij mij valt hij ook geregeld uit. Moet je de autosave aanzetten, helpt best.
Mooi zo. Politie was idd een eitje, gewoon consequent gas geven en niet botsen, was je ze zo kwijtquote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de politie wel beter geworden hoor.
Ik heb gisteren mijn eerste achtervolging gehad en die duurde 9 minuten.
Normaal was je er (vooral in het begin) binnen een minuutje vanaf.
Nu komen er meteen 3 achter je bips aan.quote:Op maandag 6 november 2006 10:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mooi zo. Politie was idd een eitje, gewoon consequent gas geven en niet botsen, was je ze zo kwijt
en het halen van 30 minuten een achtervolging is bij mij mislukt omdat ik ze steeds kwijtraakte..... heb er echt lang over gedaan om het te halen!quote:Op maandag 6 november 2006 10:49 schreef DaFan het volgende:
Ja dat was een feest in MW
Met 1 heat moest je maar zorgen dat je harder reed dan 9 km/h dan pakte die ene wagen je niet op en als er dan nog een auto bijkwam (heat 2) moest je zorgen dat je harder reed dan 12 km/h
Bij heat 3 kon je dan pas eindelijk gas geven omdat je ze anders direct kwijt was
heb je niet meer de slowmotion knop dan nu?quote:Op maandag 6 november 2006 11:19 schreef BozXmass het volgende:
De politie is in Carbon op sommige momenten belachelijk snel.
Heb je een standaard bak dan staan ze meteen naast of voor je maar ook met een volledig opgefokte bak precies hetzelfde.
De SUV die op je inrijden bij Heat Level 4 zijn fanatieker dan in MW daar kon je ze nog redelijk ontwijken maar nu...
Is er een slowmotion-knop in MW?quote:Op maandag 6 november 2006 11:22 schreef rival het volgende:
heb je niet meer de slowmotion knop dan nu?
ja, en ook in carbon.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is er een slowmotion-knop in MW?
quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is er een slowmotion-knop in MW?
Nooit geweten. Welke toets?quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef Repeat het volgende:
ja, en ook in carbon.
Xquote:Op maandag 6 november 2006 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nooit geweten. Welke toets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |