hmmmm de logica van die letter ontgaat me totaal maar goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Rear View is L.
Wel weird dat die niet bij Options staat, maar kom er net ineens achter
Je moet een snelle bak hebben, dan moet je eerst achter hem aan gaan, en hem niet uit het oog verliezen, mag 100 meter er vandaan blijven. je moet hem niet raken, dat kost 5000 puntnen. door er achter te blijven krijg je punten. daarna met het aantal punten moet je voor hem blijven, de zelfde weg weer. en genoeg punten overhouden bij de finishquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Drumpie het volgende:
Hoe kan ik die eindbaas verslaan in die canyon ik snap er geen hol van
Gewoon inhalen en 10 seconden vol houden, dat is echt het makkelijkstquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Drumpie het volgende:
Hoe kan ik die eindbaas verslaan in die canyon ik snap er geen hol van
EA had al eerder problemen,quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:14 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor OS jij hebt met alle programma's ernaast, maar jij bent de eerste met dit pronleem ! ff dimmen dus en gewoon op een andere pc proberen ?!![]()
de mijne deed het perfect !![]()
wtf ! 91 % pas na 28 uurnog ff wachten dus
![]()
duur wel lang met jouquote:Op zondag 5 november 2006 12:24 schreef EricG het volgende:
49%
Wordt steeds leuker, steeds vettere wagens enzo.
heb je zo in 4 uurtjes uit manquote:Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb wel meer te doen dan dag en nacht spelen![]()
Mwh, dat autosculpt fzeau is wel tof opzich.quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
de slechtste nfs..
by far.
wát een kutspel.
Dacht het wel jaquote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef DaggerNL het volgende:
Vraagje: ik kwam net achter dat je niet meer online kan met NFS underground.
Kan het wel met Underground 2?
Tunerquote:Op zondag 5 november 2006 20:02 schreef Repeat het volgende:
welke kan ik het beste nemen? muscle tuner of exotic? Ik neig naar tuner, maar ik weet niet of ik daar later spijt van krijg
viel me al opquote:Op zondag 5 november 2006 20:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuner
Gewoon doorscheuren in de bochten met 250 km/u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |