de muziek zet je toch zoiezo uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:17 schreef amdboy het volgende:
Hoe zit het met de geluiden van de auto's, klinken deze nu net zoals de echte auto's? Want in NFS MW vond ik dat de Supra wel naar de Supra klonk, maar ik vond het wel nog beter kunnen, en de geluiden van de turbo mogen ook beter, ik vind die Blow off valves niet zo mooi klinkenEn het opspoolen van de turbo moet je de muziek uitzetten om dat een beetje goed te horen.
Wat kun je daarna nog doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
100% career.... Ik ben 'm nu al zat![]()
wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
100% career.... Ik ben 'm nu al zat![]()
Hoezo zet je de muziek zoiezo uit? Ik vind het wel relaxte muziek hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef Inorbit het volgende:
[..]
de muziek zet je toch zoiezo uit.
maar het geluid van de motor en dergelijke vind ik zoiezo te tam en het klinkt vaak gewoon te computerachtig, ik kan niet precies beschrijven wat het is, maar ik kan er geen kippevel van krijgen zoals in het echt of in filmpjes.
Ligt er aan wat je als 1e unlocktquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef escape_nl het volgende:
Ik rij nog met de mazda, welke auto kan je daarna kiezen?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef Inorbit het volgende:
[..]
de muziek zet je toch zoiezo uit.
maar het geluid van de motor en dergelijke vind ik zoiezo te tam en het klinkt vaak gewoon te computerachtig, ik kan niet precies beschrijven wat het is, maar ik kan er geen kippevel van krijgen zoals in het echt of in filmpjes.
nee, want het is verschillend volgens mij, je kan kiezen welke race je speelt, en vanaf daar bepalen ze welke autoquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:00 schreef escape_nl het volgende:
is er een lijst met de volgorde van auto's die je kan unlocken?
Zo heb je mensen die zich bij de muziek aansluiten, maar d'r zijn ook mensen die de muziek liever uit hebben en elk detail van de auto's willen horen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoezo zet je de muziek zoiezo uit? Ik vind het wel relaxte muziek hoor.
gelukkig heb ik 'm niet gekochtquote:
Toch wel... viel mij ook al op. Ach het is idd maar een spelletje, als je echt wil rijden, dan doe je dat maar in een echte autoquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef amdboy het volgende:
Ik mag hopen dat in NFS: Carbon bij het optrekken in de eerste versnelling de auto niet overdreven in een slip raakt? Of dat als ik het knopje voor gas indruk in de vrije versnelling, de toerenteller overdreven hard naar boven schiet? Dit was bij de nfs series voor Most Wanted nog niet zo.
hey ff dimmen he jij!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef X-qlusive. het volgende:
weet je wat ?
ga lekker allemaal simulatie spel spelen ! dan heb je deze gezeik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |