ik ben maar door gegaan en heb nog 1 drift race daar overquote:Op donderdag 2 november 2006 13:24 schreef Jump het volgende:
Ik wat minder, ik wil eerst nog die twee driftraces van het eerste eiland winnen
8+quote:Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef MosPos het volgende:
Ben nu bezig met het downloaden van de full game, ik snap niks van dat rare programma (htorrent oid) Maar ik denk dat hij nu bezig is.
Wat is jullie Cijfer voor degene die het volledige spel al spelen?
dat mag je hier niet vragen, staat een ban opquote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef MosPos het volgende:
neequote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Is het trouwens nog mogelijk om iets van neon of verlichting te kopen ?
dat was een hype, dat neon.. en t blijft een auto en geen discoquote:Op donderdag 2 november 2006 17:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dat is nou bagger van most wanted en deze dat je geen neon kan
Zo juist van haar gewonnen met 298 puntjes overquote:Op donderdag 2 november 2006 21:13 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu die van dat onderste eilandje aan het verslaan. Maar haar wagen is juist ietsjes sneller als de mijne in de canion dinges
koop een clio dan is het harstikke makkelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
En de drift race's blijven lastig !
Thx, ga het even proberen. Zit op 57% en heb een clio al unlockt, ff kopenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
koop een clio dan is het harstikke makkelijk
valt wel meequote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat van die graphics is op zich niet zo erg vind ik, maar van de politie en je wagenbesturing klinkt knap kut.
jij bent rete grappig, in Carbon kloppen de performances niet van de Amerikaanse bakkenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Thx, ga het even proberen. Zit op 57% en heb een clio al unlockt, ff kopen
Heb die bak van die vrouw verkocht, die american zooi, rijd voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |