Dat snap ik, maar als ik een stem in gedachten had, zou ik die niet meer veranderen... hoe dan ook. Dus als iedereen zo denkt en het staat 4 tegen 4... Wat dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Iemand schreef hier eerder dan er moet een meerderheid komen, dus dmv discussie, zelfde verhaal als tussen Noussayr en Sylvia
Dat maakt niet uit. Twee van die stemmingen zouden in 5-4 en 4-5 eindigen, netto gelijk dus.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als mensen moeten stemmen voor bv Angelique... en ze laten dan Sylvia meestemmen (en later ook andersom natuurlijk) dan stem je dus met 9 mensen en is er altijd een meerderheid.
Dan gaat bijv. de nummer 10 er uit. En dan niet op percentage, want dat ligt gelijk, maar op absoluut aantal stemmen. Ze verzinnen wel wat.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik een stem in gedachten had, zou ik die niet meer veranderen... hoe dan ook. Dus als iedereen zo denkt en het staat 4 tegen 4... Wat dan?
Stemmen om te blijvenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor jullie steeds over stemmen van bepaalde bewoners praten. Maar hebben jullie het dan over stemmen om te vertrekken of om te blijven?
Dan moet er dus overredingskracht gebruikt worden om een stem te wijzigen. Dat is op het werk toch ook gewoon. Op een geven moment moet iemand meegaan met de een of de ander anders kun je nooit tot een besluit komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als ik een stem in gedachten had, zou ik die niet meer veranderen... hoe dan ook. Dus als iedereen zo denkt en het staat 4 tegen 4... Wat dan?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Twee van die stemmingen zouden in 5-4 en 4-5 eindigen, netto gelijk dus.
Jij niet maar een Nena of Ilona kunnen zich laten ompraten door goede argumenten van hun lievelinge mede-bewoners.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is wel iets anders dan iemand uit de gouden kooi stemmen vind ik. En wat als iedereen voet bij stuk houdt?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dan moet er dus overredingskracht gebruikt worden om een stem te wijzigen. Dat is op het werk toch ook gewoon. Op een geven moment moet iemand meegaan met de een of de ander anders kun je nooit tot een besluit komen.
Stephan en Evil gaan nu lekker met 'm meelullen. Hij gaat nu de waarheid zeggen. Bart heeft het altijd goed gezien.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:26 schreef n1ek het volgende:
Nicolaas praat nu dat ie weggaat en over een halfuur lult ie weer heel wat anders
Misschien wel, maar het gaat mij er dus om: wat ALS niemand zich laat ompraten dan? Ik kan me voorstellen dat niemand de hoofdreden wil zijn dat iemand eruit vliegt.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jij niet maar een Nena of Ilona kunnen zich laten ompraten door goede argumenten van hun lievelinge mede-bewoners.
Gevaarlijke dame is zij.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
In 2 seconden is Ilona om. Ze zal nu voor Angelique stemmen. Dan hangt het van Nena en Nico af. Nena twijfelt en Nico zegt voor Angelique te gaan, maar hij kan rare sprongen maken.
Ik ben aardig zeker van mijn redenering en wat ik gehoord heb. Maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is wel iets anders dan iemand uit de gouden kooi stemmen vind ik. En wat als iedereen voet bij stuk houdt?
De vraag is wat er dan dus gebeurd.
Bij de maandelijkste mogelijkheid om iemand eruit te stemmen, MOET het ook unaniem zijn bv...
Is het dat niet, dan gaat die persoon er dus niet uit. Vandaar dat ik het me afvraag.
Kijk, dat is een antwoord.... en dat zou idd maarzo kunnen. Ik vraag me dus af of er beslist iemand uit MOET.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan gaat bijv. de nummer 10 er uit. En dan niet op percentage, want dat ligt gelijk, maar op absoluut aantal stemmen. Ze verzinnen wel wat.
Hij denkt er hard over om vanavond weg te gaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:26 schreef n1ek het volgende:
Nicolaas praat nu dat ie weggaat en over een halfuur lult ie weer heel wat anders
"Achter de schermen wordt gemanipuleerd" "Ik weet veel, ik ga het niet zeggen"
Wat dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Stephan en Evil gaan nu lekker met 'm meelullen. Hij gaat nu de waarheid zeggen. Bart heeft het altijd goed gezien.
Beslist wel volgens de tv-gastquote:Op woensdag 1 november 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dat is een antwoord.... en dat zou idd maarzo kunnen. Ik vraag me dus af of er beslist iemand uit MOET.
tv-gast.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Beslist wel volgens de tv-gast
LOL... dat ken ik. Dat heeft al lang geen waarde meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |