geweldigquote:Het lukte ons zelfs om mensen uit hun auto te krijgen voor een rood stoplicht en mensen die uit een restaurant kwamen voor een hug en weer terug naar binnen gingen.
neem een paar chicks mee om te knuffelen danquote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef Oosthoek het volgende:
Als jullie het in Utrecht gaan doen ben ik niet te beroerd om jullie te komen uitlachen. Dit is nog treuriger dan de flashmob rage van een tijd geleden
quote:Op zondag 5 november 2006 01:39 schreef BushRanger het volgende:
Voor iedereen die twijfelt om het te doen, ik kan je maar een ding aanraden en dat is: GEWOON GAAN!! Het is zeker wel effe eng, maar het is zooo leuk.
Stoer...quote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef Oosthoek het volgende:
Als jullie het in Utrecht gaan doen ben ik niet te beroerd om jullie te komen uitlachen. Dit is nog treuriger dan de flashmob rage van een tijd geleden
Link werkt niet... 401 - not authorizedquote:Op zondag 5 november 2006 15:08 schreef Ayaxola het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/images/420-01.gif![]()
Er hebben zich nog steeds geen mensen aangemeld.quote:Op zondag 5 november 2006 15:43 schreef Godshand het volgende:
ik word wel vrolijk van die videoSucces de 11e mensen
Ok dan hartstikke tof! Ik zal je mailen, ok?quote:Op zondag 5 november 2006 16:26 schreef moelan0e het volgende:
Ik doe zeker weten mee! Laten we de eenzaamheid bestrijden!
Knuffels van moemoe.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef moemoe het volgende:
Knuffels uitdelen? Geweldig! Wanneer beginnen we?![]()
Doe het! Elders in dit topic vind je de gegevens om je aan te melden!quote:Op maandag 6 november 2006 08:33 schreef Rutger1983 het volgende:
ik vind dit een vette actie!
het ontbreekt me op het moment even aan tijd en lef (), maar eigenlijk moeten we het gewoon doen!
Utrecht lijkt me cool, dan kan ik misschien ook nog wel iemand meeregelen.
Je weet dat ik niet anders doe D_Aquote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi moemoe! Knuffelen?
Come and get itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |