Voor het geld, zijn het prima dingen. Goed geluid, en veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn die spider versterkers een beetje goed ?![]()
Ik ben er heel tevreden over.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Zitten jullie dan met je versterkers en dure gitaren maar ik heb dit
[afbeelding]
Proberen zoveel mogelijk van naar binnen te werkenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:50 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Wat doe je daarmee op woensdag avond?
Ik ben nu 300 gram 'Yoghurt met Bosvruchten' van de AH naar binnen aan het werken.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Proberen zoveel mogelijk van naar binnen te werken![]()
Die is lekkerquote:Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik ben nu 300 gram 'Yoghurt met Bosvruchten' van de AH naar binnen aan het werken.![]()
OT: mijn Fender is verkocht voor 650 euro![]()
Ik ga op reis, dus heb daarvoor geld nodig. Na mn reis komt er wel weer een mooie Les Paul voor inde plaats, maar ik weet nog niet wat.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die is lekker
En wat voor nieuws ga je van het geld kopen ?![]()
Wat was het ook alweer australie of nieuw zeeland toch ?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:16 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik ga op reis, dus heb daarvoor geld nodig. Na mn reis komt er wel weer een mooie Les Paul voor inde plaats, maar ik weet nog niet wat.![]()
Allebei.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer australie of nieuw zeeland toch ?![]()
Vet wanneer rot je op vertrek je ?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:33 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Allebei.![]()
Ik wil wel in de OP blijven!![]()
5 februariequote:Op donderdag 2 november 2006 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vet wanneer rot je op vertrek je ?![]()
Ooit ga ik er ook heen die richting op lijkt me supertofquote:
Goedemorgen, ik las kankermuziekquote:Op donderdag 2 november 2006 01:44 schreef Hammet het volgende:
jezus, ik mis gewoon even anderhalf topic
Nou goed. Hier op de studentevereniging wordt er binnenkort een avond met kamermuziek georganiseerd. Vooral veel klassieke muzikanten, maar een ik wilde samen met een vriend van me ook wat akoestisch gitaarwerk ten gehore brengen. We hebben alleen geen idee wat... enige ideeën hier? Misschien ook iets met zang? Het moet niet te makkelijk zijn, dus geen Guus Meeuwis ofzo... het moet voor mij ook een uitdaging zijn eh
.
Dus... móói (voor de leek) en technisch ook nog redelijk indrukwekkend (tsja, iedereen komt daar om zn skills te tonen, dus kan ik niet achter blijven )
Mombasaquote:Op donderdag 2 november 2006 10:26 schreef Jordy-B het volgende:
Gewoon 'n lekker moppie Tommy Emmanuel, dus...
hoe durf jequote:Op donderdag 2 november 2006 09:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nothing Else Mathers Matters ?
Nee. puntquote:Op donderdag 2 november 2006 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga zelf al een stuk van Tommy Emmanuel spelen (Endless Road). Ik zoek dus nog iets voor met z'n 2en. Geen Tommy Emmanuek dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:26 schreef Jordy-B het volgende:
Gewoon 'n lekker moppie Tommy Emmanuel, dus...
-Rock/punkrock/metalquote:Op donderdag 2 november 2006 11:11 schreef Neidropje het volgende:
[..]
Nee. punt
hehe ik vind ze echt klinken als een natte krant, gadverdamme. als je 700/800 euro hebt, ga lekker naar een grote gitaarwinkel en vraag advies, probeer alles uit, ga naar huis, lees reviews, zoek nog meer winkels af en surf een beetje rond enm uiteindelijk koop je er gewoon 1:P
Wat wil je aan je versterker?
- soort muziek
- gebruik je pedalen voor je overdrive of wil je die uit je amp halen?
- Buizen/transistor/moddeling?
- Watvoor gitaar heb je?
- Welke bands vind je een mooi geluid hebben?
etc etc
Ik zou hoe dan ook voor buizen gaan. Ook een idee: koop een stevige, simpele buizenbak (bv London City) of een tweedehands eindtrap (bv deze) en een Koch Pedaltone of een Mesa Boogie V-Twin. Dan heb je sowieso een goeie scheur!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
-Rock/punkrock/metal
-Overdrive uit pedaal dus hoeft niet op de amp te zitten
-buizen of transistor
-ibanez js 1000
-eens denken
-en moet voldoen voor een live optreden bijvoorbeeld in een kleine zaal waar je het geluid alleen uit je versterker haalt
Ja er zijn zoveel verschillende versterkers dat je door de bomen het bos niet meer ziet, dus vraag ik hier alvast een beetje info
Okee dank je ik ga even rondkijken naar die dingenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou hoe dan ook voor buizen gaan. Ook een idee: koop een stevige, simpele buizenbak (bv London City) of een tweedehands eindtrap (bv deze) en een Koch Pedaltone of een Mesa Boogie V-Twin. Dan heb je sowieso een goeie scheur!
Anders een tweedehands Koch combo, die heb je ook wel voor 5-700 euro denk ik.
Over de Peavey Classic combo's hoor ik hoor wel goeie verhalen, maar ik weet niet of die genoeg scheur geven naar jouw smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |