Tenzij Tijn begint te zeuren dan zitten we binnen een uur 2 topics verderquote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
En aan het einde van dit topic, is het precies andersom
Ja, wanneer begint Tijn weer eens met zeuren.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tenzij Tijn begint te zeuren dan zitten we binnen een uur 2 topics verder![]()
Soort van................... ach........................quote:
Zodra hij zijn mond open doet hehquote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, wanneer begint Tijn weer eens met zeuren.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Het zal wel wennen worden voor Marcia volgende week.
Dat ze niet 10 keer peruur zin het woordje "fucking" kan zeggen.
Als ze eruit gaat overlijdt ze niet, ze gaat gewoon naar huisquote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Het zal wel wennen worden voor Marcia volgende week.
Dat ze niet 10 keer per uur het woordje "fucking" kan zeggen.
Weet je nietquote:Op woensdag 1 november 2006 15:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze eruit gaat overlijdt ze niet, ze gaat gewoon naar huis![]()
kan ze tegen floris gaan fuckenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze eruit gaat overlijdt ze niet, ze gaat gewoon naar huis![]()
Wat zei hij dan, had het geluid uit van die stream?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
Is Rik de nieuwe Hilde ?
Hij vroeg om 15.47 of de rose al open stondquote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat zei hij dan, had het geluid uit van die stream?
hahahahahahahaquote:
A, ok. Hilde dronk rode wijnquote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij vroeg om 15.47 of de rose al open stond
oh sorry, tis ook zooooooooooooooooooo lang geledenquote:
Gelukkig maar dat Floris zo gespierd isquote:Op woensdag 1 november 2006 15:52 schreef D.Rose het volgende:
Marcia: ik houd wel van mannen gespierde armen, maar niet té, zoals Tijn
Nope, ik heb er een hele serie van staan bij Photobucket. Heb er een beetje een sport van gemaakt om op het hoogtepunt van het gapende gat PS in te drukken. Ja, ik weet het, mijn leven is een aaneenschakeling van spannende gebeurtenissenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is toch een fake, mag ik hopen.![]()
Ben je een oud bewoner ?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik heb er een hele serie van staan bij Photobucket. Heb er een beetje een sport van gemaakt om op het hoogtepunt van het gapende gat PS in te drukken. Ja, ik weet het, mijn leven is een aaneenschakeling van spannende gebeurtenissen![]()
Vorig jaar konden ze er ook wat vanquote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik heb er een hele serie van staan bij Photobucket. Heb er een beetje een sport van gemaakt om op het hoogtepunt van het gapende gat PS in te drukken. Ja, ik weet het, mijn leven is een aaneenschakeling van spannende gebeurtenissen![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vorig jaar konden ze er ook wat van
[afbeelding]
quote:
Dacht al zoietsquote:Op woensdag 1 november 2006 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
een aaneenschakeling van saaie gebeurtenissen
![]()
zal plaatselijk zijn, hier gaat alles goed, er gebeurt wel niets, maar dat niets is wel zichtbaarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: alles valt hier uit: streams, UPC/MSN![]()
Questie van een kabelquote:Op woensdag 1 november 2006 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
zal plaatselijk zijn, hier gaat alles goed, er gebeurt wel niets, maar dat niets is wel zichtbaar![]()
Als ze dan maar niet aan het poepen is ofzo. (of tampon wisselen)quote:Op woensdag 1 november 2006 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
Als de lamp nu weer gaat, moet Saartje dus drukken
Wil ik dat weten ?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:41 schreef berney het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet aan het poepen is ofzo. (of tampon wisselen)
JAquote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef Bartoli het volgende:
@lady-night spreek je graag tegen jezelf![]()
maja Tijn zit nog steeds met die nominatie in zijn maag. Zal nog wel tot maandag duren voordat die het kwijt is
was gisteren ook al toen vroeg tijn zich ook al af waaromquote:Op woensdag 1 november 2006 17:02 schreef Lady-night het volgende:
Tijn zender (driemaal) chequen of tewel ga bij Mo vandaan
je kan ook de andere stream volgenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:04 schreef Snoet123 het volgende:
Ik ben Tijn zoooo beu aan het worden hé, kan die niet weg?![]()
Hummie is tijn aan het bashenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
BB verkut zo wel weer even Tijn z'n moment...
Zo zie je maar weer dat het eigenlijk gewoon BB is die uitmaakt wie er in de finale komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hummie is tijn aan het bashen, tijn eruit maandag dus
![]()
Zullen we wedden hoe lang het duurt voor dit topic vol erover staatquote:Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef Day het volgende:
LOL, nu heeft ie 2 dingen om over te zeiken!
Correctie:Jeroen, Semih en de WO. En uiteindelijk was het allemaal Semih's schuld!![]()
Mo mocht zowiezo niet drukken...quote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef riri het volgende:
monique had ook beter moeten weten toen die kaart voor haar stond van dat dat niet kon
Stond net op het scherm dat het echt mislukt is.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef riri het volgende:
en trouwens marcia drukte binnen de tijd op de knop dus dat ding werkt gewoon niet goed
Kan wel, kost alleen zoveel sms'jes die je voor marcia moet versturenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:04 schreef Snoet123 het volgende:
Ik ben Tijn zoooo beu aan het worden hé, kan die niet weg?![]()
hummie ziet eens iets niet door de vingersquote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stond net op het scherm dat het echt mislukt is.
en de rest kon t weten?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef riri het volgende:
monique had ook beter moeten weten toen die kaart voor haar stond van dat dat niet kon
Jij bent echt geen zeikerd!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf Tijn de leukste vinden. Hij komt het dichtst bij mij als persoon
Iedereen heeft z'n onhebbelijkheden, die van Tijn kan ik het beste hebben.
Tuurlijk hebben ze dit moment gekozen om de lamp aan te doen. Ik zat al extra op te letten, was eigenlijk gewoon heel erg voorspelbaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hummie ziet eens iets niet door de vingers
onoplettendheid terwijl dat ding branddequote:Op woensdag 1 november 2006 18:22 schreef kleinzusje het volgende:
Heb het even gemist, waarom is het mislukt ???
Je mist de nuance, het is gewoon brabants om op die manier te blijven zagen.... Ik hou er ook ontzettend vanquote:Op woensdag 1 november 2006 18:23 schreef Day het volgende:
[..]
Jij bent echt geen zeikerd!
De mislukte WO is alweer vergeten, zie ik. En wat boeit het ook eigenlijk.
Geen hol....WO klaar, tijd voor een klein feestje vanavond.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:23 schreef Day het volgende:
[..]
De mislukte WO is alweer vergeten, zie ik. En wat boeit het ook eigenlijk.
sem en jeroen zijn net wakkerquote:Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef Morwen het volgende:
Dat wordt weer vroeg naar bed en lang uitslapen want ze zijn natuurlijk zoooooo moe van de opdracht.![]()
Ik ga jou ineens in een ander daglicht zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je mist de nuance, het is gewoon brabants om op die manier te blijven zagen.... Ik hou er ook ontzettend van
Yep, met 8 nummertjes van Hitzone huppeldepup, 3 drankjes en lekker vroeg onder de wolquote:Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geen hol....WO klaar, tijd voor een klein feestje vanavond.![]()
haha...net alsof je als je niet aan de beurt bent je niet meer zou hoeven op te letten......ze zat wel vlak voor die lamp met die grote kaart van Tijn voor d'r....had ze natuurlijk kunnen snappen dat je dan die lamp niet meer kan zien....je ziet bij haar zelfs geen enkele ontgoocheling over wat er gebeurt is...gaat gewoon weer verder waarmee ze bezig wasquote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mo mocht zowiezo niet drukken...
De rest was gewoon stom dat ze allemaal ook achter die kaart gingen staan.![]()
als t jeroen was overkomen had tijn weer n paar dagen lang wat te zeikenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef riri het volgende:
[..]
haha...net alsof je als je niet aan de beurt zou bent je niet meer zou hoeven op te letten......ze zat wel vlak voor die lamp met die grote kaart van Tijn voor d'r....had ze natuurlijk kunnen snappen dat je dan die lamp niet meer kan zien....je ziet bij haar zelfs geen enkele ontgoocheling over wat er gebeurt is...gaat gewoon weer verder waarmee ze bezig was
u bedoeld?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef riri het volgende:
Valt me nog mee dat jeroen niet zit te zeiken bij semih over de anderen....weet zeker dat dat nog komen gaat....hij reageert rustig maar hij is furieus
jeroen kan het helemaal niet hebben
iedereen behalve semih en jeroen die waren met zich wassen bezig ofzoquote:Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef Lady-night het volgende:
ben ik even koken en eten gebeurd er eindelijk weer eens wat.
Kijk ik op de stream zie ik tot overmaat van ramp die Jeroen weer ontzettend smerig eten.
Maar wie hield nou de wacht??
iedereen... ze zaten met 6 man bij de lamp..quote:Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef Lady-night het volgende:
ben ik even koken en eten gebeurd er eindelijk weer eens wat.
Kijk ik op de stream zie ik tot overmaat van ramp die Jeroen weer ontzettend smerig eten.
Maar wie hield nou de wacht??
Jeroen stond er gewoon bij hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 18:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
iedereen behalve semih en jeroen die waren met zich wassen bezig ofzo
De rest baalt ook, maar praat het goed. Ze stonden er per slot van rekening met hun neus bovenop.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:41 schreef Kaleddis het volgende:
De sultan is zo overduidelijk niet amused![]()
En eigenlijk vind de rest dat hij er niet over mag zeuren![]()
nuja alles behalve sem danquote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jeroen stond er gewoon bij hoor
Marcia baalt er ook van.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef pullup het volgende:
Ze doen er wel erg makkelijk over vind ik.
Op Semih na, en als hij te lang zeurt dan is hij natuurlijk de kwaaie peer zodirect
Ja, ik vind ze ook erg laconiek. Oh ja, WO mislukt, nou ja, laat die kaart nog eens lezenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef pullup het volgende:
Ze doen er wel erg makkelijk over vind ik.
Op Semih na, en als hij te lang zeurt dan is hij natuurlijk de kwaaie peer zodirect
Ik hoor het inderdaad. Terecht ookquote:
Ja nu maar eens heibel in de tent!!! Wordt eens tijdquote:Op woensdag 1 november 2006 18:52 schreef schizolientje het volgende:
En nu weten we wel dat je de kaart vet cool enz, ga nu je excuus maar eens aanbieden aan de groep
Het is ook niet Tijn's schuld (Ja, die komt uit mijn mondquote:Op woensdag 1 november 2006 18:54 schreef Inq. het volgende:
Huh?! Het is toch niet alleen zijn schuld?
Ben geen Tijn-fan, maar om hem nou alles in zn shoenen te schuiven..
Rik: Vanavond gaan we zuipen als een dolle![]()
Eens.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:59 schreef schizolientje het volgende:
Inderdaad een groep maar 2 hadden shift en die nemen geen verantwoording
hahahahahahahahahaha....quote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef Kaleddis het volgende:
De poll is ook heel grappig. Door wie is de weekopdracht mislukt ? Tijn of Sabrina ?
Wanneer je je mening ingeeft krijg je het volgende te zien :
Door wie is de Weekopdracht mislukt?
Tijn 18%
Sabrina 18%
Marcia 17%
Big Brother 47%
892 stemmen![]()
![]()
feestjequote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Kaleddis het volgende:
Ja, heb ook het gevoel dat de WO niet zomaar is mislukt en dat er misschien voor vanavond nog het een en ander geplanned staat. Voor de verjaardag van Tijn ofzo. (en zijn laatste week in het huis)
stream 4 zitten 4 mensen op de bank en 3 op de rand van het zwembadquote:Op woensdag 1 november 2006 19:57 schreef Bartoli het volgende:
waar is mo?
-ah zie haar al zitten in dat hoekje vestopt
Ja Jeroen zit erbij.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef NS het volgende:
Wat zijn Mo en Tijn stil?
Precies en zoals die neergezet gaat worden deze week in de uitzendingen. Is het gewoon exit Tijn Maandagquote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef marky het volgende:
Tijn laat zich nu echt wel zwaar kennen hoor.
Vertel?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef marky het volgende:
BigBrotherquote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef Kaleddis het volgende:
De poll is ook heel grappig. Door wie is de weekopdracht mislukt ? Tijn of Sabrina ?
Wanneer je je mening ingeeft krijg je het volgende te zien :
Door wie is de Weekopdracht mislukt?
Tijn 18%
Sabrina 18%
Marcia 17%
Big Brother 47%
892 stemmen![]()
![]()
whaha die conclusies die getrokken worden echt shitterend!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef marky het volgende:
er moeten nog altijd meer mensen stemmen voor Marcia wat mij vrij onwaarschijnlijk lijkt..quote:Op woensdag 1 november 2006 20:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Precies en zoals die neergezet gaat worden deze week in de uitzendingen. Is het gewoon exit Tijn Maandag![]()
Ze zitten met zijn alle bij het zwembad en op het moment dat Semih en Tijn erbij komen is hij stil en zit met een sjaggo gezicht. Terwijl Semih, Rik, Marcia, Saar lekker aan het lollig doen zijn zitten Tijn en moniek echt te zuurpruimen.quote:
Neequote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn had net jeuk zit daar ook een gedachte achter volgens jullie![]()
Mwah het was een typisch geval van als blikken konden doden.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha die conclusies die getrokken worden echt shitterend!is iemand een keertje stil gelijk allemaal theorien
![]()
Het zou wel leuker zijn, als hij volgende week met Roene op de bank zit, en verliestquote:Op woensdag 1 november 2006 20:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
er moeten nog altijd meer mensen stemmen voor Marcia wat mij vrij onwaarschijnlijk lijkt..
Tijn zei net gewoon dat ie moe wasquote:Op woensdag 1 november 2006 20:17 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah het was een typisch geval van als blikken konden doden.
Wie is Roene nou weer?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het zou wel leuker zijn, als hij volgende week met Roene op de bank zit, en verliest![]()
Alleen raar dat hij het moment voordat Semih en Jeroen erbij kwamen nog het hoogste woord had.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Tijn zei net gewoon dat ie moe was![]()
misschien is Jeroen ook wel heel slaapverwekkend.. ik zou ook niet echt spraakzaam zijn als dat cliché mannetje met zn lulverhalen komtquote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen raar dat hij het moment voordat Semih en Jeroen erbij kwamen nog het hoogste woord had.
Tijn is ook de enige die ik er de hele tijd op betrap ff vluchtig in de camera te kijkenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen raar dat hij het moment voordat Semih en Jeroen erbij kwamen nog het hoogste woord had.
Tijn zit op de wc omdat ie jeuk hadquote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn zit nu op de wc... volgens mij is die gast echt met het spel bezig niet normaal meer!![]()
Valt me ook al weken op!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tijn is ook de enige die ik er de hele tijd op betrap ff vluchtig in de camera te kijken
Jawel doorgaan anders heeft Suikeroom niets te doenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef Day het volgende:
[..]
Valt me ook al weken op!![]()
Maar ja, ik kan niet bezig blijven
ach, nog ff, hij is toch zo naar huisquote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef Day het volgende:
[..]
Valt me ook al weken op!![]()
Maar ja, ik kan niet bezig blijven
Ach kom nou, ze stonden er met z'n zessen bovenop. Dit kun je niet bij slechts een aantal van hen in de schoenen schuivenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef Day het volgende:
Ik vroeg me net af waarom Marcia zo baalde van het mislukken van de opdracht. Totdat ik haar tegen Sem hoorde zeggen: en dat gegiebel van de zusjes.
Die hadden dus dienst, toen Tijn zijn kaart liet zien.
Snap ook nu waarom ze er zo nonchalant over doen. Zij hadden dus op moeten letten.
Tijn en Mo zitten al aardig aan de drankquote:Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef Kaleddis het volgende:
Nou doorzuipen met z'n allen,
Dat vind ik niet. Dat vindt Marcia. Maar ze durft niet openlijk te wijzen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou, ze stonden er met z'n zessen bovenop. Dit kun je niet bij slechts een aantal van hen in de schoenen schuiven
Sambuca bedoel je vastquote:Op woensdag 1 november 2006 20:55 schreef T-lex het volgende:
Ach...geen slechte ingredienten voor een leuk feestje...Ouzo, Zamboeka en Mo.....![]()
We wachten op het megafeestquote:Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef arneaux het volgende:
Nou, ik heb niets gemist geloof ik.
* Day Geeft Marky een kalmeringstabletjequote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef marky het volgende:
Ah Tijn vind zichzelf er weer niet geschikt voor.... GA DAN WEG TIJN!!!!!!!!
het is werkelijk fantastischhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Paranormaalquote:Op woensdag 1 november 2006 21:32 schreef gerxan het volgende:
hierna guus natuurlijk... jeroen zingennnnnnnnn
Ik vermoed dat Rob zich al op heeft gegeven voor de zilveren kooiquote:Op woensdag 1 november 2006 21:38 schreef sade42 het volgende:
ik word echt ziek van die TIJn en Monique die kunnen werkelijk waar nog geen minuut van elkaar afblijven
ze kunnen mss een uitzondering maken en hem in de gouden kooi pleuren? kan die stefan, natasia, nicolaas het leven zuur gaan maken enzoquote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Rob zich al op heeft gegeven voor de zilveren kooi
Owquote:Op woensdag 1 november 2006 21:45 schreef kleinzusje het volgende:
Einde ( knal) feest
Wil je mn fake even complimenteren ?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef Lady-night het volgende:
Tijn is toch 25 geworden?? Lijkt wel een kind van 10 met Zijn kadootje
Het blijft echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
OwIk wilde net de streams gaan kijken. Godallemachtig, wat een aanfluiting weer
![]()
Wel te begrijpen ja, er gebeurt ook zo veel in dat huis......................niet meer bij te houden....quote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Ik kom er nu pas achter.
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Rik noemt het al een trieste polonaise..
Waar heb ik nu wat gemist?/quote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je mn fake even complimenteren ?![]()
De vraag is dan wel in hoeverre hij zijn woorden in daden om zal zetten.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:26 schreef Verida het volgende:
het is geeneens cabaretmodus, hij meent het serieus
wat is die jongen ontzettend zwaar op de hand
Ja ze stonden net in een innige omhelzing. Ik hoorde hem nog mompelen: ellendelingenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:28 schreef T-lex het volgende:
BB zit Tijn weer te fucken.."Tijn zender checken"
jaja.. bb is harder dan ooit...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:28 schreef T-lex het volgende:
BB zit Tijn weer te fucken.."Tijn zender checken"
Vlak Tijn ook niet uit...die zit tussendoor ook lekker te bieren...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:48 schreef Lady-night het volgende:
Nou Mo is al aardig op weg volgens mij van de drank
Ja idd moet je eens naar het gezicht van Rik kijken. Kom op rik zeg er eens wat vanquote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Vlak Tijn ook niet uit...die zit tussendoor ook lekker te bieren...![]()
Dat zag ik ook. Die ergert zich paars groen en geel aan zijn eigen Broer met dat gedoe met Mo.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja idd moet je eens naar het gezicht van Rik kijken. Kom op rik zeg er eens wat van
En dat wordt met de dag erger......quote:Op woensdag 1 november 2006 22:56 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. Die ergert zich paars groen en geel aan zijn eigen Broer met dat gedoe met Mo.
Het is meer een waarschuwingquote:Op woensdag 1 november 2006 23:03 schreef T-lex het volgende:
`Mo zender checken` goed bezig BB...waren zeker in de aanbieding bij de kijkshop.
Zachtjes uitgedrukt....quote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
Mo hyperkutje
BB moet zich met belangrijkere dingen bemoeien.....dat de streams het blijven doen bijvoorbeeld. Laat die 2 lekker...quote:
Bij de fakes ( topic)quote:
volgens mij wel. Hoor hem ook iets zeggen van stond op het schermquote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef Kaleddis het volgende:
Hoor ik nu Semih zeggen dat ze niet meer mogen schaken ![afbeelding]
![]()
dank jequote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Zo jij heb mooie gemaakt. Ik lig nu echt onder de tafel![]()
![]()
Hoe heet dit topic dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
ik heb voor het eerst van mn FOK leven een nieuw topic gemaakt
Libressequote:Op woensdag 1 november 2006 23:26 schreef Day het volgende:
Had Tijn nou alweer een 'reclame-momentje'?
IK zag hetquote:Op woensdag 1 november 2006 23:27 schreef gerxan het volgende:
zag je t kleinzusjes...guus had ik ook goed..
yesssssssssssssss
Ik heb het niet verstaan, maar morgen verwacht ik ondertiteling bij de uitzendingquote:Op woensdag 1 november 2006 23:28 schreef Day het volgende:
Wat zei Tijn?
TENK JOE BIK BRODDER voor de muziekquote:Op woensdag 1 november 2006 23:28 schreef Day het volgende:
Wat zei Tijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |