abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43377495
Of ik moet creatief met m'n cam gaan zijn .
  FOK!fotograaf woensdag 8 november 2006 @ 22:38:08 #152
148247 taxibabe
pi_43377625
Dan wordt het inderdaad anders ja. Ik heb mijn kat 1 keer kunnen betrappen, aan de kattenbak ligt het niet.

Enigste wat ik mij kan bedanken waarom dat mijn kat het doet is dat eind augustus 1 van mn katten is verdwenen. Misschien dat ie hem mist ofzo
pi_43378190
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Heb jij geen authentieke kombuis van een klipper als slaapkamer?
Dat ik met een zeilbootje vaart, wilt nog niet zeggen dat ik mijn huis zo inricht
pi_43378312
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:34 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik hoef geen moeite te doen. Ben er zelf tevreden mee, maar supernetjes is het niet. Had geen zin om een stuclaag op de muur te smeren bijvoorbeeld .
Als het opgeruimd is, dan lijkt het net een showroom, maar je moet wel kunnen zien dat er geleefd word.
pi_43378824
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Of ik moet creatief met m'n cam gaan zijn .
Doe dat maar
pi_43378862
Eigenlijk heb ik vanmiddag net een stukje kozijn opnieuw in de grond gezet omdat ik van die acrylzooi af wilde .
pi_43379826
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef veldmuis het volgende:
Eigenlijk heb ik vanmiddag net een stukje kozijn opnieuw in de grond gezet omdat ik van die acrylzooi af wilde .
Dus dat komt goed uit op de foto, nou hup. Een paar kaarsjes aansteken en sfeerfoto's maken. Morgen komen de daglichtfoto's wel
pi_43379993
Sfeerfoto's?!
En ik maar proberen het hier zo strak en minimalistisch mogelijk te houden. .

Wat uiteraard niet gelukt is, bureau wordt met de dag voller .
pi_43380218
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef veldmuis het volgende:
Sfeerfoto's?!
En ik maar proberen het hier zo strak en minimalistisch mogelijk te houden. .

Wat uiteraard niet gelukt is, bureau wordt met de dag voller .
Ik zie nog steeds geen echt excuus om niet mee te doen
pi_43380288
Het is nog niet af! !.
En ik ben er nog niet helemaal tevreden over, telt dat ook? .

Ach, heb vooral met schilderen toch wat handigheid gekregen, ramen afplakken is voor mietjes bijvoorbeeld! .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43380405
En op bubbeltjes ramen met of zonder wapening gebruik je kwastenreiniger

Morgen foto's in de mailbox?
pi_43380779
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef Marsepein het volgende:
En op bubbeltjes ramen met of zonder wapening gebruik je kwastenreiniger

Morgen foto's in de mailbox?
Ben je nu al de forumbezoekers aan het dwingen om mee te doen?
Misschien is de prijs voor de 1 een reden om mee te doen, en voor een ander niet.
Maar het lijkt een beetje op personeel werven, en dat mag hiet niet ook niet voor een goed doel
  donderdag 9 november 2006 @ 09:14:29 #163
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43385392
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef taxibabe het volgende:
Als 1 van mijn katten alleen in de kamer is gaat ie op het kussen van de hond plassen. Nu moet die kat maar naar buiten als ik niet thuis ben.
Onze hond gaat altijd, uit zichzelf, in de kattenmand liggen. De kat ligt dan in de hondenmand. Beetje jammer is dat ze het vroeger ook als kattenbak gebruikte. En dat terwijl er al 2 andere stonden!

Wij hebben overigens van de huisarts druppels van Valeriaan gekregen. Deze op de rand van de kattenbak druppelen deed wonderen. Nooit meer iets kunnen ontdekken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 9 november 2006 @ 09:17:34 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43385443
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:48 schreef klipper het volgende:

[..]

Ben je nu al de forumbezoekers aan het dwingen om mee te doen?
Misschien is de prijs voor de 1 een reden om mee te doen, en voor een ander niet.
Maar het lijkt een beetje op personeel werven, en dat mag hiet niet ook niet voor een goed doel
Maar wij zijn van FOK en dan mag het wel!
En het is toch wel zo leuk als er veel mensen mee doen?

Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee! Doe mee!

Zo!
  donderdag 9 november 2006 @ 09:19:52 #165
65960 sanger
pi_43385482
die is leuk voor de stats denk ik dan maar
  donderdag 9 november 2006 @ 09:21:30 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43385507
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef sanger het volgende:
die is leuk voor de stats denk ik dan maar
Mwoah, maybe, maar dat was mijn doel niet.

En nu hup weer over klussen hebben!
Iemand nog plannen?

Bij ons staat nog steeds de badkamer op de agenda maar we hebben meestal geen zin.
  FOK!fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 10:53:12 #167
148247 taxibabe
pi_43387729
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mwoah, maybe, maar dat was mijn doel niet.

En nu hup weer over klussen hebben!
Iemand nog plannen?

Bij ons staat nog steeds de badkamer op de agenda maar we hebben meestal geen zin.
Ik heb klusplannen genoeg ... Iemand hier die mij wil sponsoren?
  donderdag 9 november 2006 @ 11:04:23 #168
65960 sanger
pi_43388098
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:

Iemand nog plannen?

Wij hebben eindelijk de dorpels binnen voor onder de huiskamer en toilet deuren bijna 4,5 weken op moeten wachten maar goed.

Vanmiddag ga ik die erin leggen en het restant van de tegelvloer eromheen leggen. Zijn maar een stuk of 5 tegels in totaal, maar veel snijwerk. Kan helaas de tegelzaagtafel niet meer vinden, dus dat wordt slijptollen.

Als ik tijd over heb dan ga ik ook de keukenplintjes op maat maken en plaatsen. Dat heb ik ook nog steeds niet gedaan
  donderdag 9 november 2006 @ 11:04:48 #169
65960 sanger
pi_43388107
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ik heb klusplannen genoeg ... Iemand hier die mij wil sponsoren?
Sponsoren met goede ideen doet iedereen hier

Maar vertel over je plannen, open een topic en ga aan de slag!
  FOK!fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 11:19:11 #170
148247 taxibabe
pi_43388650
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Sponsoren met goede ideen doet iedereen hier

Maar vertel over je plannen, open een topic en ga aan de slag!
Het liefst zou ik het een en ander aan mijn huisje willen doen. Op 1 muur zitten hele lelijke schrootjes die zou ik er het liefst af willen halen, er zijn nog wel een paar dingen meer. Het probleem is dat dit een huurhuis is, gebouwd in de jaren '50. De toekomst van deze huizen is niet zeker, binnen 3 jaar gaat er iets mee gebeuren, of ze laten het zoals het is of het wordt te koop aangeboden (ik acht die kans heel klein) of ze worden gesloopt.

De komende 3 jaar wordt er sowieso niets aan gedaan door de woningbouw, alleen het hoognodige. Dus het zonde om hier nu geld in te gaan steken als ik geen zekerheid heb.
  donderdag 9 november 2006 @ 11:22:42 #171
65960 sanger
pi_43388770
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:19 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Het liefst zou ik het een en ander aan mijn huisje willen doen. Op 1 muur zitten hele lelijke schrootjes die zou ik er het liefst af willen halen, er zijn nog wel een paar dingen meer. Het probleem is dat dit een huurhuis is, gebouwd in de jaren '50. De toekomst van deze huizen is niet zeker, binnen 3 jaar gaat er iets mee gebeuren, of ze laten het zoals het is of het wordt te koop aangeboden (ik acht die kans heel klein) of ze worden gesloopt.

De komende 3 jaar wordt er sowieso niets aan gedaan door de woningbouw, alleen het hoognodige. Dus het zonde om hier nu geld in te gaan steken als ik geen zekerheid heb.
Ja dan is het inderdaad zonde om er al te veel geld in te steken
  FOK!fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 11:31:31 #172
148247 taxibabe
pi_43389053
Ik vind het wel jammer, want ik heb zo'n zin om hier mijn eigen plekje van te maken. Ik heb in dit huis 3 jaar samengewoond, in die tijd is het huis nooit afgemaakt (er zijn bv een paar deuren nooit afgeschilderd). Mijn ex heeft laat ik maar zeggen 2 linkerhanden en die moet je haast dwingen om iets te maken of te veranderen. Zoals die tafel en die kast die ik nu heb gemaakt, dat was niet gebeurt in die tijd omdat hij dat gewoon niet de moeite voor wou nemen.
pi_43389177
Schrootjes weghalen, gipsplaatjes tegenaan meppen, pot latex eroverheen, ben je voor een paar tientjes klaar en kun je er nog 3 jaar van genieten
  FOK!fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 11:42:18 #174
148247 taxibabe
pi_43389443
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:35 schreef veldmuis het volgende:
Schrootjes weghalen, gipsplaatjes tegenaan meppen, pot latex eroverheen, ben je voor een paar tientjes klaar en kun je er nog 3 jaar van genieten
Al het zo makkelijk was ....
Nee, er zit ook nog een soort vaste inbouwkast in. Ik weet ook dat er aan 1 kant ergens een deuropening zit. Net zoals bij de andere dingen hier in huis weet je totaal niet wat je kunt verwachten en gaat het altijd veel meer kosten dan je dacht (en die centjes moet je dan ook wel hebben )

Ik zal ff kijken of ik er een fotootje van kan maken.
  FOK!fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 11:47:07 #175
148247 taxibabe
pi_43389618
Dit is die geweldige muur + kast

Wat mij betreft mocht dat er allemaal al wel uit toen we hier hier kwamen wonen maar mn ex wou dat niet (en tja in een relatie moet je toch geven en nemen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')