Dat ik met een zeilbootje vaart, wilt nog niet zeggen dat ik mijn huis zo inrichtquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heb jij geen authentieke kombuis van een klipper als slaapkamer?
Als het opgeruimd is, dan lijkt het net een showroom, maar je moet wel kunnen zien dat er geleefd word.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik hoef geen moeite te doen. Ben er zelf tevreden mee, maar supernetjes is het niet. Had geen zin om een stuclaag op de muur te smeren bijvoorbeeld.
Doe dat maarquote:Op woensdag 8 november 2006 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Of ik moet creatief met m'n cam gaan zijn.
Dus dat komt goed uit op de foto, nou hup. Een paar kaarsjes aansteken en sfeerfoto's maken. Morgen komen de daglichtfoto's welquote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef veldmuis het volgende:
Eigenlijk heb ik vanmiddag net een stukje kozijn opnieuw in de grond gezet omdat ik van die acrylzooi af wilde.
Ik zie nog steeds geen echt excuus om niet mee te doenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef veldmuis het volgende:
Sfeerfoto's?!
En ik maar proberen het hier zo strak en minimalistisch mogelijk te houden..
Wat uiteraard niet gelukt is, bureau wordt met de dag voller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nu al de forumbezoekers aan het dwingen om mee te doen?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef Marsepein het volgende:
En op bubbeltjes ramen met of zonder wapening gebruik je kwastenreiniger
Morgen foto's in de mailbox?
Onze hond gaat altijd, uit zichzelf, in de kattenmand liggen. De kat ligt dan in de hondenmand. Beetje jammer is dat ze het vroeger ook als kattenbak gebruikte. En dat terwijl er al 2 andere stonden!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef taxibabe het volgende:
Als 1 van mijn katten alleen in de kamer is gaat ie op het kussen van de hond plassen. Nu moet die kat maar naar buiten als ik niet thuis ben.
Maar wij zijn van FOK en dan mag het wel!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:48 schreef klipper het volgende:
[..]
Ben je nu al de forumbezoekers aan het dwingen om mee te doen?![]()
Misschien is de prijs voor de 1 een reden om mee te doen, en voor een ander niet.
Maar het lijkt een beetje op personeel werven, en dat mag hiet niet ook niet voor een goed doel![]()
Mwoah, maybe, maar dat was mijn doel niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef sanger het volgende:
die is leuk voor de stats denk ik dan maar
Ik heb klusplannen genoegquote:Op donderdag 9 november 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, maybe, maar dat was mijn doel niet.
En nu hup weer over klussen hebben!
Iemand nog plannen?
Bij ons staat nog steeds de badkamer op de agenda maar we hebben meestal geen zin.
quote:
Sponsoren met goede ideen doet iedereen hierquote:Op donderdag 9 november 2006 10:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb klusplannen genoeg... Iemand hier die mij wil sponsoren?
![]()
Het liefst zou ik het een en ander aan mijn huisje willen doen. Op 1 muur zitten hele lelijke schrootjes die zou ik er het liefst af willen halen, er zijn nog wel een paar dingen meer. Het probleem is dat dit een huurhuis is, gebouwd in de jaren '50. De toekomst van deze huizen is niet zeker, binnen 3 jaar gaat er iets mee gebeuren, of ze laten het zoals het is of het wordt te koop aangeboden (ik acht die kans heel klein) of ze worden gesloopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Sponsoren met goede ideen doet iedereen hier![]()
Maar vertel over je plannen, open een topic en ga aan de slag!
Ja dan is het inderdaad zonde om er al te veel geld in te stekenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:19 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het liefst zou ik het een en ander aan mijn huisje willen doen. Op 1 muur zitten hele lelijke schrootjes die zou ik er het liefst af willen halen, er zijn nog wel een paar dingen meer. Het probleem is dat dit een huurhuis is, gebouwd in de jaren '50. De toekomst van deze huizen is niet zeker, binnen 3 jaar gaat er iets mee gebeuren, of ze laten het zoals het is of het wordt te koop aangeboden (ik acht die kans heel klein) of ze worden gesloopt.
De komende 3 jaar wordt er sowieso niets aan gedaan door de woningbouw, alleen het hoognodige. Dus het zonde om hier nu geld in te gaan steken als ik geen zekerheid heb.
Al het zo makkelijk was ....quote:Op donderdag 9 november 2006 11:35 schreef veldmuis het volgende:
Schrootjes weghalen, gipsplaatjes tegenaan meppen, pot latex eroverheen, ben je voor een paar tientjes klaar en kun je er nog 3 jaar van genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |