abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43331648
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hehe, inderdaad.. ik vrees van wel
Ze zijn niet reisachtig, ze zijn niet avontuurlijk, en bovenal ze houden er niet bepaald zo van om verschrikkelijk in de spotlights te staan...

*Ja, mijn ouders zijn dodelijk saai*

Tegoed bon voor een speciaalzaak voor tuin of huis is natuurlijk wel een redelijk idee
Maar een keer naar een (dans) theater dan, of een cabaret voorstelling. Wat kijken ze op tv, waar lachen ze om, organiseer een spontane ontmoeting met oude vrienden die ook op hun bruiloft waren maar die ze lang uit het oog zijn verloren en daar steen en been over klagen.

Huur een kok voor thuis, ga zelf koken, haal een gourmetstel geef die samen met een vleesschotel. Ga eens iets 'geks' eten, iets wat niemand ooit heeft gedaan. Geef ze nieuwe fietsen, of een fietskaart. Als dat er al is een fietsendrager voor op de auto. Laat kerstkaarten maken van jou en je lief.

Nu stop ik er echt mee. ZOveel suggesties, vonk, een beetje denken en doordenken en het moet goed komen.
pi_43331784
Maar Vonk, luister eens, eigenlijk heb ik je nodig ...

Ehh, kun je eens antwoorden op ...

Is deze dimmer geschikt voor deze trafo?

pi_43333122
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Er komt toch een november meet bij Cijbersijp op Texel?
Eh aj das waar ook,,,,, maar de tijd gaat zo snel

Nee ff zereneus nu: Ik heb het al aan de Mrs voorgesteld, verkaarde me voor gek maar zei als jij dat wil "okay "

Ik wil eigenlijk een soort van "openhuis"houden maar dan voor k&w , lekkere hapjes , drinken the works. en dan s avonds laatste boot iedereen weer het eiland af.... ( no offence maar das meer omdat de meesten een overnachting denk ik niet zo zien zitten imho)

Maar we zijn "verbouwtechnisch "gezien nog niet zo ver nu, al gaat t wel hard nu ( ) Maar dat we wat gaan doen, dat zeker en vast
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_43341930
@ Solingjan,

hoi al enige tijd post je mee in K & W - oh jee bijna 5 december -
En bij heel wat klussen heb jij ervarings feiten en klinkt alsof je ook een lekker (?) klus/projekt achter je hebt.

Behalve één foto van een erge hoek op zolder heb je nooit een topic geopend.

En eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig naar wat je hebt gedaan en hoe het eruit ziet. Dus.

Kun je ons een indruk geven met foto's en toelichting.

* vraagt heel beleefd en vriendelijk
  FOK!fotograaf woensdag 8 november 2006 @ 12:55:18 #130
148247 taxibabe
pi_43355549
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:06 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

Eh aj das waar ook,,,,, maar de tijd gaat zo snel

Nee ff zereneus nu: Ik heb het al aan de Mrs voorgesteld, verkaarde me voor gek maar zei als jij dat wil "okay "

Ik wil eigenlijk een soort van "openhuis"houden maar dan voor k&w , lekkere hapjes , drinken the works. en dan s avonds laatste boot iedereen weer het eiland af.... ( no offence maar das meer omdat de meesten een overnachting denk ik niet zo zien zitten imho)

Maar we zijn "verbouwtechnisch "gezien nog niet zo ver nu, al gaat t wel hard nu ( ) Maar dat we wat gaan doen, dat zeker en vast
Dat lijkt me echt wel leuk, ik ben nog nooit op Texel geweest.. (eeehm ..eigenlijk nog nooit op 1 van de waddeneilanden )
pi_43356863
Na aanleiding van Onze poes piest op bed, wat doen we ertegen? (Ze heeft het vorige week weer gedaan) ben ik op zoek naar een wasserette voor de matrastijken. Mailtje gestuurd aan zo'n bedrijfje, krijg ik het antwoord net terug:
quote:
Goed Morgen meneer xxx

Wij hebben groot machine 18 kg 10 kg
Ik denk onze machine groot genoeg

Als u wilt zelf bedening of achter laten

Kan je gebruiken onze dienst geen probleem

Wij zijn in eerste xxxx de xxxxx straat 16

Mag je altijd welkom.

Groetjes Haci Van de snelwas
  woensdag 8 november 2006 @ 14:17:08 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43358112
Ik weet dat er in Mijdrecht ook 1 zit Marsepein! Volgens mij heet dat de Ronde Venen. Das een hele grote op gebied van bedrijfskleding als ik het goed heb.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43365596
Ah, Mijdrecht, hoewel dat wel iets verder is als Amsterdam. Ik zal eens zoeken. Er zijn in mijn durrep geeneens inleverpunten voor zover ik het nu kan vinden.
quote:
Ronde Venen Wasserij De
Energieweg 98
3641RT Mijdrecht
Morgen maar eens bellen.
pi_43371376
Heb je de urine al eens laten onderzoeken van je kat?
En heb je weleens homeopatische middeltjes geprobeerd?
Soms helpt Bachremedie of een felway stekker of antidepressiva. uitgaande dat het van stress, eenzaamheid en dergelijke komt.

Of een citroenplant in je slaapkamer, of druppels op je bed.
pi_43371589
Er wordt meestal gezegd dat de kat iets bedoeld met zulke acties. En dat geloof ik ook. Ik denk dat die meestal bedoeld dat de bak te vies is.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:37:57 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_43371801
Is het weer mis met de kat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_43374568
Het is alleen erg moeilijk om af te leren, zoniet onmogelijk.
Heb je er ook al over nagedacht wat je eventueel nog meer als opties heb mocht het niet lukken?
Je hoes iedere week laten reinigen kost ook een vermogen, en daarbij moet je dus ook een tweede matrashoes kopen wat ook het nodige kost.
pi_43375171
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Is het weer mis met de kat?
Nee niet echt ... de bak was verschrikkelijk vies vorige week En dan is ons bedje een heerlijke vervanger.
pi_43375249
Klus een zelfreinigende bak voor je kat!
pi_43375362
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef veldmuis het volgende:
Klus een zelfreinigende bak voor je kat!
Die hebben we al, we noemen het 'buiten'! En als die kat dit lang volhoudt is 'buiten' niet alleen zijn kattebak maar ook zijn woonplaats geworden!
pi_43375494
Dierenvriend.
pi_43375740
Ik vind het sowieso erg knap van je dat je er zoveel geduld mee heb.
Vraag me af wat de kat moet doen om buiten gezet te worden.
Jouw kat kan terecht spreken van personeel. ( een hond heeft een baas en een kat personeel)
pi_43376159
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef klipper het volgende:
Ik vind het sowieso erg knap van je dat je er zoveel geduld mee heb.
Vraag me af wat de kat moet doen om buiten gezet te worden.
Jouw kat kan terecht spreken van personeel. ( een hond heeft een baas en een kat personeel)
Nou, mijn vrouw is er al goed klaar mee hoor. Maar ach, zomaar wegdoen is ook zo wat.
pi_43376480
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:08 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Nou, mijn vrouw is er al goed klaar mee hoor. Maar ach, zomaar wegdoen is ook zo wat.
Ik begrijp wat je bedoelt, vroeger een herder gehad die iedere keer spontaan in de gang plaste.
Het was een reutje maar hij plaste als een teefje, en vooral wanneer wij weer thuis kwamen.
Gelukkig hadden wij zeil in de gang, maar iedere week 2 tot 3 wassen met oude handoekken puur voor je hond gaat toch wat ver, maarja ook wij hebben het jaren volgehouden.
Achteraf denk je pas "dat ik dat allemaal accepteerde".
pi_43377186
Zeg kan IEDEREEN deze boodschap even lezen
  FOK!fotograaf woensdag 8 november 2006 @ 22:29:43 #146
148247 taxibabe
pi_43377218
Als 1 van mijn katten alleen in de kamer is gaat ie op het kussen van de hond plassen. Nu moet die kat maar naar buiten als ik niet thuis ben.
pi_43377327
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Marsepein het volgende:
Zeg kan IEDEREEN deze boodschap even lezen
Zo gelezen, maar ik doe niet mee in ieder geval.
Hebben de anderen ook nog een winkans
pi_43377382
Wij wonen aan een behoorlijk drukke weg, en naar buiten als wij er niet zijn gaat dus niet. Maar hij is iig niet meer boven op de slaapkamers bij onze afwezigheid.

Het gebeurt dus als we thuis zijn en er 4 meter vanaf zitten maar het niet kunnen zien.

Het is wel veeeeel beter geworden. Het was tot 5 keer in de week, en nu is het 1 keer in de drie weken. En dan is het ook duidelijk dat de kattenbak niet achoon was, dus gewoon eigenschuld.
pi_43377417
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef klipper het volgende:

[..]

Heb jij geen authentieke kombuis van een klipper als slaapkamer?
pi_43377477
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:31 schreef klipper het volgende:

[..]

Ik hoef geen moeite te doen. Ben er zelf tevreden mee, maar supernetjes is het niet. Had geen zin om een stuclaag op de muur te smeren bijvoorbeeld .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')