is het een gas of keramische/inductieplaat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:41 schreef Duderinnetje het volgende:
LIEFJES!
Als je een kookplaat in je aanrecht hangt, doe je er dan ook nog een laagje (sanitair)kit onder?
Gas.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:42 schreef sanger het volgende:
[..]
is het een gas of keramische/inductieplaat?
Neeeeee, gewoon RVS hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:53 schreef sanger het volgende:
en is het dan gas op glas? dan niet kitten. Het glas moet de ruimte hebben om uit te zetten danwel te krimpen.
Zit er niets bij? Meestal zit er wel wat bij. Een soort anti glijmiddelquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neeeeee, gewoon RVS hoor
Vroeg me af of het zinvol was nog een slangetje kit op de rand te leggen, voor we de kookplaat laten zakken.
Ik heb mijn gas op glas gewoon vastgekit met een polymeerkit. Pas de Problemquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:53 schreef sanger het volgende:
en is het dan gas op glas? dan niet kitten. Het glas moet de ruimte hebben om uit te zetten danwel te krimpen.
Mijn ouders ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb mijn gas op glas gewoon vastgekit met een polymeerkit. Pas de Problem
Ik heb me laten vertellen dat het vaak mis gaat doordat er iemand op het aanrecht gaat staan, vlak naast de kookplaat. Door het iets doorbuigen van het blad gaat het fout.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn ouders ookwel de problem.
Barst in het glas. Volgens de fabriek montagefout, overigens gedaan door Mandemakers/Keukenman (ja ook hun hebben daar gekocht helaas)
O was dat daarvoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zit er niets bij? Meestal zit er wel wat bij. Een soort anti glijmiddel
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O was dat daarvoor
...
![]()
* Voelt *
Oi![]()
Dan gewoon een goede kit gebruiken. Een kit die je natuursteen niet aantast, maar wel voldoende hecht op beide materialen. Kijk anders ook eens op de site van de leverancier van die kookplaat.quote:
Arme Artyquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
Korrel 60, Succes Arty, hou je van SM
![]()
![]()
YWquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Doen we, thanks sanger en Pino
Ach bahquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Voorlopig geen nieuwe ramen en keukenupdate...
We hadden iets even niet goed begrepen en we kunnen de extra centjes dus niet krijgen.
Ja, wel als gewoon krediet maar dat willen we dus niet.
Hmmm, Ik ga dit morgen eens bij lezen, maar Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is het wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, niet helemaal: [HYP] Hogere inschrijving, toch geen extra geld. Uitleg?
Klopt allemaal wel lijkt het, maar in ons hoofd zat het anders.
En het geld is ook het probleem absoluut niet.
Ik wil alleen niet nog een leningkje. De mijne van de studie loopt nog en nog een er naast is gewoon niet handig. Daarom wilden we hem juist bovenop die berg van de hypotheek.
Nou ja goed, van het voorjaar maar eens kijken als het belastinggeld er is.
Ik vind het wel een soort van lullig voor die meneer die offerte heeft gemaakt. We dachten echt dat we dat wel 'even' zouden regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |