Alweerquote:Op donderdag 16 november 2006 11:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Tijd voor een andere auto?... Wat voor auto heb je dan?
Zolang het start maakt het me allemaal niets meer uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:34 schreef Gurb het volgende:
Is een echte klusbus (zo'n oude volkswagen transporter met dubbele cabine en open laadbak) niet een betere optie ipv een kleine clio?![]()
Maakt ie nog wel geluid bij poging tot starten? Misschien startmotor ofzo? Als het de startmotor is werkt een tik met de hamer op de startmotor ook nog weleens.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Zolang het start maakt het me allemaal niets meer uit.
Alles doet het, behalve aanslaan. Startmotor gaat rond, hij start door, maar verder ho maar.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Maakt ie nog wel geluid bij poging tot starten? Misschien startmotor ofzo? Als het de startmotor is werkt een tik met de hamer op de startmotor ook nog weleens.
Ik ben er bang voor.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:31 schreef taxibabe het volgende:
benzinepomp?
Ik weet niet hoe duur dat bij een clio is, maar ik was toen ongeveer 100 euro kwijt voor een nieuwe. Maar ik had een mechanishe pomp nodig, het duurste waren nog de nieuwe leidingen. Kan zijn dat een electrische pomp duurder is dan een mechanischequote:
Volgens www.hbase.nl is het al ¤ 264,00 exclusief BTW. Dus dan komt de montage er nog bij.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur dat bij een clio is, maar ik was toen ongeveer 100 euro kwijt voor een nieuwe. Maar ik had een mechanishe pomp nodig, het duurste waren nog de nieuwe leidingen. Kan zijn dat een electrische pomp duurder is dan een mechanische
Oei ..das wel duur jaquote:Op donderdag 16 november 2006 14:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens www.hbase.nl is het al ¤ 264,00 exclusief BTW. Dus dan komt de montage er nog bij.
Kut Renault.
Welke richting ga je zoeken qua merk? Een leuke snelle bmw 3 serie ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:02 schreef sanger het volgende:
Ik ben meer van de snellere auto's. Ditr was al een stap terug.
Ga maar op zoek naar een snelle jap of mof.
Geen idee nog. Zoek wel een wolf in schaapskleren zeg maar.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Welke richting ga je zoeken qua merk? Een leuke snelle bmw 3 serie ofzo?
Zo'n 107 is wel gaaf, maar lijkt mij niet echt snel. Heeft die ook niet maar 3 cilinders?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen idee nog. Zoek wel een wolf in schaapskleren zeg maar.
Anoniem snel zijn.
Ga vanavond ook eens naar de Toyo en Peugeot dealer. Kijken wat ik moet bijleggen bij een 107 of Aygo.
Toch wel? Ik dacht dat er alleen een 4-cilinder motor in de diesel zou komen. Maar volgens mij hebben ze ervan af gezien om een dieselversie te maken.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef sanger het volgende:
Die Mazda is wel leuk, beetje ver indd.
107 is er ook met 4 cilinders
van de Aygo iig wel, weet niet precies van Peugeot.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:16 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Toch wel? Ik dacht dat er alleen een 4-cilinder motor in de diesel zou komen. Maar volgens mij hebben ze ervan af gezien om een dieselversie te maken.
Kan het ook mis hebben natuurlijk.
Ben wel benieuwd naar je keuzequote:Op donderdag 16 november 2006 16:25 schreef sanger het volgende:
[..]
van de Aygo iig wel, weet niet precies van Peugeot.
Ik zal het wel zien vanavond.
ja het sloeg eigenlijk nergens op die post kwam ik later achter, schijnbaar noemen meer fokkers je "dude"quote:
Ja, een paar maar hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja het sloeg eigenlijk nergens op die post kwam ik later achter, schijnbaar noemen meer fokkers je "dude"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |