Je ne sais pas. Zal ik vanavond eens op googlen .....quote:Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef wyccie het volgende:
Familie van Wim Helsen?
Ehm.... weet ik eigenlijk niet. Moet ik mijn originele account even inloggen?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:28 schreef wyccie het volgende:
Hee Ano!
Waarom kom je binnenvallen met je kloon?
Je moet ook niet tot s'ochtends vroeg op Fok zitten.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:35 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het ook druk. Té druk en te veel zorgen, daarom ben ik nu even niks aan het doen. Ik geloof dat ik een beetje overspannen ben.
Wil Treintje dan op de PC?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:40 schreef wyccie het volgende:
Doe ik niet meer.
Tegenwoordig zet ik soms zelfs al om 11 uur de computer uit!
Kijk eens in zijn fotoboek.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:41 schreef TMs_Andy het volgende:
Wil Treintje dan op de PC?
Sherlock Holmes is in the building.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:47 schreef TMs_Andy het volgende:
Relatie: Geen?
Tsja dat heb je als je een paar maanden niet langs komt dan mis je wel eens iets.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sherlock Holmes is in the building.
Ik zal mijn best doen om wat vaker langs te komen maar ik heb het vrij druk. Ik vind het wel leuk af en toe nog met RJP mee te doen ofzo. FMT alleen als ik de vraag weet.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:55 schreef wyccie het volgende:
Blijf je nu wel? Ik zag dat je in de FMT nog wel heel erg hoog in de lijst staat.
RJP is de laatste tijd erg rustig. Met de FMT gaat het nu weer iets beter, gisteren voor het eerst in 3 maanden weer een dubbele punten topic gehad.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:57 schreef TMs_Andy het volgende:
Ik zal mijn best doen om wat vaker langs te komen maar ik heb het vrij druk. Ik vind het wel leuk af en toe nog met RJP mee te doen ofzo. FMT alleen als ik de vraag weet.
Ik zal eens gluren bij de AKQ. Helaas moet ik nu weer gaan want ik heb nog geen boodschappen gedaan en ik moet vanavond ook weer weg. Ik kom snel weer langs hoor.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
RJP is de laatste tijd erg rustig. Met de FMT gaat het nu weer iets beter, gisteren voor het eerst in 3 maanden weer een dubbele punten topic gehad.
Maar AKQ is bijna altijd gezellig. (Algemene Kennis Quiz in Mens-erger-je-niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |