Nou ik weet er wel een paar hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:15 schreef spacemangraig het volgende:
Wie kan een foutere band bedenken?

alleen die indiaan toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de meerderheid van de 'band'leden niet eens homo is

En ook stervensduur, ze waren het eerste jaar ook al bijna falliet vanwege de hoge kosten van de show (voornamelijk door het vuurwerk).quote:Op woensdag 1 november 2006 09:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
Waarom is dit stuk in de verleden tijd? Dit gaat namelijk nog altijd door, in volle vaart. Als Gene Simmons ergens geld aan kan verdienen doet hij het, en tegenwoordig geeft hij dat ook openlijk toe.
Maar goed, over KISS. Tsja, leuke band, nooit een hoogvlieger geweest op muzikaal gebied, al hebben ze toch best aardige albums, maar qua show echt onovertroffen. Ik heb ze dan in 1999 gezien op de Psycho Circus 3D tour, en dat was geweldig.
Geen enkele band komt daarbij in de buurt. Helaas zijn ze al jaren een parodie op zichzelf geworden, maar so what? Het is gewoon een gave show.

Whitesnake en Def Leppard komen iig meequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:31 schreef PietPrak het volgende:
15 juni in Nijmegen. Kiss!! Nu maar hopen dat de hele show mee komt.

Waarom zou de hele show niet mee komen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:31 schreef PietPrak het volgende:
15 juni in Nijmegen. Kiss!! Nu maar hopen dat de hele show mee komt.

wat nieuws te luisteren op www.kissonline.comquote:Het nieuwe studio-album van Kiss heet Sonic Boom. In de Verenigde Staten komt de plaat op 6 oktober uit, in een boxset met een extra cd en dvd. De bonus-cd Kiss Klassics is tot dusver alleen in Japan uitgebracht en bevat heropgenomen versies van vijftien oude klassiekers. De dvd is live opgenomen in Argentinië tijdens een recente toernee. Over de Europese release van Sonic Boom is nog niets bekend, maar die zal vermoedelijk rond dezelfde datum plaatsvinden. Volgens zanger/gitarist Paul Stanley en bassist Gene Simmons is het hun beste langspeler in dertig jaar. Als dat standaard verkooppraatje je nieuwsgierig maakt, surf dan even naar de website van Kiss, want daar valt alvast een stukje te beluisteren van opener Modern Day Delilah.
Kiss - Sonic Boom
Tracklist:
1. Modern Day Delilah
2. Russian Roulette
3. Never Enough
4. Yes I Know (Nobody's Perfect)
5. Stand
6. Hot And Cold
7. All For The Glory
8. Danger Us
9. I'm An Animal
10. When Lightning Strikes
11. Say Yeah
Bonus-cd:
1. Deuce
2. Detroit Rock City
3. Shout It Out Loud
4. Hotter Than Hell
5. Calling Dr. Love
6. Love Gun
7. I Was Made For Lovin' You
8. Heaven's On Fire
9. Lick It Up
10. I Love It Loud
11. Forever
12. Christine Sixteen
13. Do You Love Me?
14. Black Diamond
15. Rock And Roll All Nite
Bonus-dvd:
1. Deuce
2. Hotter Than Hell
3. C'mon And Love Me
4. Watchin' You
5. 100,000 Years
6. Rock & Roll All Nite

Omdat het allang niet meer The Hottest Band In The World isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:42 schreef Tokus het volgende:
toch raar dat The Hottest Band In The World hier zo weinig aandacht heeft.
Er komt zowaar een nieuwe cd aan, waarop de band teruggaat naar de sound uit de jaren 70, beweren ze.
[ afbeelding ]
[..]
wat nieuws te luisteren op www.kissonline.com

tuurlijk wel man. Zet Alive maar op, dan hoor je hetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Omdat het allang niet meer The Hottest Band In The World is

Joh...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Djaser het volgende:
Ace wint met glans de prijs voor de lelijkste cover.

Modern Day Delilah klinkt best leuk, al heb ik bij het intro ieder moment het idee dat Eddie Vedder gaat beginnen te zingen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:12 schreef Tokus het volgende:
yep, en de strijd om de lelijkste cover is begonnen!
de de van Ace heb ik inmiddels gehoord, die is best ok. Die van Kiss weet ik nog niet, maar eigenlijk verwacht ik daar niet veel van.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |