Tjah, maar het zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:17 schreef noucky het volgende:
Geloof je het zelf?
Ik vind het nogal een erge uitspraak hier wat je doet.
Te walgelijk voor woorden.
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:17 schreef noucky het volgende:
Geloof je het zelf?
En Floris deed haar beentjes niet uit elkaar hoor, dat deed ze helemaal zelf.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Floris zag er allesbehalve happy uit in de live uitzending
Je moet wat als je vriendin net door E10 is gevingerd en daarna "Ik heb je lieeeeef...." gaat zingen tegen de camera.
Hij was enorm gestressed.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:24 schreef Suikeroom het volgende:
Floris was wel aan het trillen maar dat konden ook de zenuwen zijn![]()
Yo chiiiilllll! Het is Fok! maarquote:Op woensdag 1 november 2006 01:17 schreef noucky het volgende:
Geloof je het zelf?
Relativeren zegquote:Op woensdag 1 november 2006 02:19 schreef noucky het volgende:
Dus de topic is gebaseerd op lucht wat ik al vermoedde.
Tweedehands? Haha! Als ik zag hoe makkelijk Tijn haar kon vingeren, zal het echt niet tweedehands zijn, maar meerderehands, wellicht honderdenhands.quote:Op woensdag 1 november 2006 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Zal Floris nog wel daar willen komen waar ook Etienne's vingers hebben gezeten?
Moet toch wat tweedehands aanvoelen.
Welke occasion heeft Tijn dan gevingerd BBKijker?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Tweedehands? Haha! Als ik zag hoe makkelijk Tijn haar kon vingeren, zal het echt niet tweedehands zijn, maar meerderehands, wellicht honderdenhands.
wat dacht je van MOquote:Op donderdag 2 november 2006 00:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Welke occasion heeft Tijn dan gevingerd BBKijker?
En jij -de wereldverbeteraar- kennelijk ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef paxhalis het volgende:
Een beetje ruw topic maar ik kijk nergens meer van op in deze wereld, en talpa haalt dan wel de wereldpers als er iets zou gebeuren........iedereen spreekt zijn afschuw uit maar we zitten allemaal voor de buis...
vandaar dat ik ook WE schreef BBkijker.......en hoezo ben ik een wereldverbeteraar?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:32 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
En jij -de wereldverbeteraar- kennelijk ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |