Jup. Volgende topic deze OP gebruiken dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, die is mooier.:D:D:
:D::D
:D:d;;d;D:
mooie OPquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef NX het volgende:
Eeeuuuhhhmmm... Omdat ik een groot fan ben van HEROES ben ik aan de slag gegaan voor een aantal uren en heb zelf een OP gemaakt!
Ik wist niet dat er een bestaande HEROES topic er al was, stom van me om de search niet te gebruiken!
[USA] HEROES #1 - SAVE THE CHEERLEADER... SAVE THE WORLD!
Misschien mijn OP de volgende keer gebruiken?
Hehe vergeet niet te ademhalen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef -Mo- het volgende:
Ja, die is mooier.:D:D:
:D::D
:D:d;;d;D:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef TC03 het volgende:
Jup. Volgende topic deze OP gebruiken dus.
Thanxquote:
Ziet er gelikt uit iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:02 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe vergeet niet te ademhalen!![]()
[..]
![]()
[..]
Thanx![]()
Ja, heel veel tijd zelfs... in ieder geval, ja je hebt gelijk... effe verbeterenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Ziet er gelikt uit idddaar heeft duidelijk wat tijd ingezeten
![]()
[mierenneukerij] Moet het niet het symbool zijn? [/mierenneukerij]![]()
ik zou het zo zeggen:quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:42 schreef J0sT het volgende:
Ff de personen met special abilities op een Rijtje:
- Hiro: Teleporteren
- Isaac: Profetisch schilderen(Toekomst kijken)
- Nathan: Vliegen
- Peter: Kan gebruik maken van special abilities in zijn buurt
- Niki: Superkracht???
- DL: Kan door muren etc. heen
- Micah: Iets met electriciteit
- Claire: Zelfhelend
- Hulpje van Claire's vader: Geheugenwissen
- Matt: Gedachtenlezen
- Sylar: Op afstand dingen laten bewegen
- ????: Radioactief
- Simone: ????
Verbeter! Vul aan! Voeg toe!
pr0quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:10 schreef Cairon het volgende:
- Hiro: Ruimte-tijd continuum beincloeden [/b]- beter gezegd, hij kan door de tijd reizen, en de ruimte om hem heen buigen. Teleporteren is weer iets heel anders. (Kidden uit de serie NYX)
- Isaac: Precognitief (Destiny, de bejaarde minnares van Raven Darkholme)
- Nathan: Vliegen.
- Peter: Nabootsen (Synch)
- Niki: Alter ego met bovenmenselijke kracht, denk aan bijvoorbeeld de Hulk, zonder gamma straling. We zagen haar DL een klap geven die hem door de lucht deed vliegen.
- DL: Faseren ( Kitty Pryde)
- Micah: Technoforming (Taki Matsuya lid van de X-terminators).
- Claire: Zelfhelend + onsterfelijkheid (Wolverine)
- Hulpje van Claire's vader: Geheugenwissen opheffen van andermans krachten eventueel (Synch)
- Matt: Telepatie (Xavier - Emma Frost)
- Sylar: Telekinese (Jean Grey - Hellion)
- Scruffy McScruff: Pyrokinese - en inderdaad hij kan atoom energie opwekken (geen Sunspot dus denk eerder aan Nitro of aan Sunfire)
ik lees te veel comics...
Dat is het SYMBOOL van de personen die bovenmenselijke krachten bezitten. Degene die ze volledig heeft ontwikkeld, heeft het gehele SYMBOOL op zijn/haar rechter schouder.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef J0sT het volgende:
Ben zeker benieuwd wat die twee tattoo-streepjes betekenen!
Indd het gaat steeds trager lijkt het wel! En het begint mij wel te irriteren moet ik zeggen.
quote:Op mezelf
Het symbool, dat sterk op een RNA molecule lijkt, komt in elke aflevering wel voor, meerdere malen zelfs. Op dit moment is nog niet helemaal duidelijk waar deze symbool voor staat!
THANX! Ik kwam er ook pas vandaag achter, toen ik materiaal zocht voor de OP!quote:Op woensdag 8 november 2006 03:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mooie OP NX. Het enige wat nog mist is een vermelding dat er op de site van NBC ook een strip loopt die bij het verhaal hoort. Het lijkt me goed om dit te vermelden zodat iedereen die ook kan volgen. Ik kwam er zelf bijvoorbeeld pas na vijf afleveringen achter dat deze bestond.
Subs...quote:Op woensdag 8 november 2006 13:45 schreef Viking84 het volgende:
Heb aflevering 7, maar de Engelse subs kloppen niet. De Franse wel volgens mij, maar ja ik spreek geen Frans.
Aflevering 7 is al 2 dagen bescikbaar... Hoezo engels / franse subs? Er wordt gewoon Engels gesproken!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:45 schreef Viking84 het volgende:
Heb aflevering 7, maar de Engelse subs kloppen niet. De Franse wel volgens mij, maar ja ik spreek geen Frans.
Ik ben slechthorend en ik kan het dus niet volgen zonder subsquote:Op woensdag 8 november 2006 14:11 schreef NX het volgende:
[..]
Aflevering 7 is al 2 dagen bescikbaar... Hoezo engels / franse subs? Er wordt gewoon Engels gesproken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |