Het zou ook de vader van Mohinder kunnen zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef tjasker het volgende:
eerder was er enige discussie over de voice-over. Volgens mij wordt die stem ook gebruikt als stem voor Mohinder, de acteur spreekt waarschijnlijk slecht engels.
Oh ik vind het wel spannend, ben benieuwd, geeft een andere kijk op de zaak ipv de belevenissen van de Heroes te volgen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het ondzoek en Mohinder vind ik eigenlijk het lompst van allen. Mohinder is niet echt een goede acteur. Ik hoop dat ie niet meer terug komt.....
Wat is dat nou voor bullshit, Mohinder is gewoon die voice-over omdat hij de onderzoeker van het geheel is, rightquote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef tjasker het volgende:
eerder was er enige discussie over de voice-over. Volgens mij wordt die stem ook gebruikt als stem voor Mohinder, de acteur spreekt waarschijnlijk slecht engels.
Goed punt!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:55 schreef tjasker het volgende:
Gezien de kaart van z'n pa verwacht ik nog wel wat niet-amerikaanse Heroes.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef J0sT het volgende:
Aan zijn plaats in de vorige afleveringen lijkt Mohinder degene te zijn die alles bij elkaar gaat brengen. Dat gevoel kreeg ik iig.
En zoals NX al zei, er zijn dus twee gevaren: dat "save the cheerleader"-gedoe en die ontploffende radio-actieve Ted. Lijkt niks met elkaar te maken te hebben, maar ik denk dat het beide met Sylar te maken heeft.
Yups, helemaal mee eens...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef netto_m het volgende:
Het is een verhaal (check aflevering 1, and every story has a beginning, of zoiets) het einde is al bekend alleen wordt het nu verteld door (wel of niet) mohinder. Waardor ik mijn conclusie trek dat hij zeker gaat terug komen en ook een grote rol in het verhaal speelt.
Ja zover was ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef J0sT het volgende:
Er zijn er tot nu toe 7 uitgekomen in de VS.
Hij was even in beeld toen Matt en die FBI-agente achter hem aanzaten, toen zij haar eigen pistool tegen haar hoofd zette.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:07 schreef Papangu het volgende:
Volg het sinds kort ook, aparte serie, wel verslavend. Alleen een ding snap ik niet goed, wie is precies die Sylar? Een serial-killer? Of is hij die radioactieve man. Wat heeft hij met de heroes te maken, Is hij al een keer in beeld geweest? Misschien heb ik niet goed opgelet, maar tis mij niet helemaal duidelijk wie die sylar nu precies is en wat hij doet.
Lijkt me wat overdreven nadat hij uit elkaar is gespat van de nuke, en dan weer healen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Pilstonnetje het volgende:
Als het zo is dat Sylar hersenen van mensen opeet om hun powers over te nemen zou het kunnen zijn dat hij de powers van Ted overneemt en daarmee New York opblaast (in aflevering 7 werd er nog iets gezegd over dat hij zichzelf kon oplazen als een atoombom), maar dat Sylar daarnaast ook Claire haar hersenen opeet (op het schilderij van Isaac wat Peter heeft afgeschilderd zag je Claire liggen met bloed bij haar hoofd) en dus zelf niet doodgaat omdat hij met de power van Claire zichzelf weer kan regeneraten. Dit zou dan ook verklaren waarom Hiro uit de toekomst is gekomen om Peter te vertellen dat hij de Cheerleader moet redden om de wereld te redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |