Ok, het is een kleine Willem, ik probeer er ook nog maar iets van te maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Willem kan je niet vergelijken met Jeroen. Willem en Ruud waren echte vrienden.
Jeroen en Tijn hebben altijd een haat-liefde verhouding gemaakt. Dat waren schaakmaatjes, verder niets. Jeroen heeft samen in overleg met Semih besloten, om de zusjes en broertjes te scheiden voor de finale. BB is een spel, waarom zouden ze dat niet mogen doen.![]()
sa vindt het ook gemakkelijk als haar zus de kolen uit het vuur neemtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:13 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het jammer dat de zusjes vaak in één adem genoemd wordt. Het zijn twee heel verschillende typetjes. Sabrina vind ik eerlijk en oprecht Monique daarintegen nietal wilt ze dat wel doen geloven. Sabrina heeft ook humor, Monique is net als Tijn maar een jankert hoor.
"De anus van je koning, weetjuhwel, staat schaak lamaseggehh.."quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
Saartje heeft schaak !
Dat lijkt mij onverstandigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:18 schreef NS het volgende:
We kunnen het ook aan God overlaten volgens Janine
Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat Sabrina dat zo ervaart.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:18 schreef neferhone het volgende:
[..]
sa vindt het ook gemakkelijk als haar zus de kolen uit het vuur neemt
waarom vraagt ze mo dan? ik denk dat dat vantevoren was afgeproken. en ik heb het niet over het joker ver haal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat Sabrina dat zo ervaart.
O wat dat betreft heb je natuurlijk gelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef neferhone het volgende:
[..]
waarom vraagt ze mo dan? ik denk dat dat vantevoren was afgeproken. en ik heb het niet over het joker ver haal.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
tijd om wat te knutselen
[afbeelding]
Neuken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:29 schreef Kinga het volgende:
Ik verveel me de tyfus.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef pullup het volgende:
Zo gaat tijn niet winnen als hij alleen maar Monique glazig blijft aankijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |