Vloeibare koetjesrepenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef kabouter.muts het volgende:
Soort vloeibare koetjesrepen
En net als bij de Pastachoca is ook daar het recept veranderd zodat het in de verste verte niet meer lijkt op...quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:13 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Orinoko is bij de DeKamarkt gewoon te koop voor ¤0,85..
En ondanks dat ie goedkoper is, is ie wel lekkerder dan hierboven genoemde Pastachoca..
Dude, het is net al gezegd hoor, Orikinoko bestaat nog gewoon. Te koop in bijna elke supermarkt in het onderste schap van het broodbeleg.quote:Op zondag 5 november 2006 13:48 schreef Croga het volgende:
[..]
En net als bij de Pastachoca is ook daar het recept veranderd zodat het in de verste verte niet meer lijkt op...
de enige....
de echte....
OKINOKI!
Dude, het is al een aantal keren gezegd hoor; Pastachoca is ook nogsteeds te koop. Daar gaat dit topic niet over..... De Pastachoca is verneukt doordat het recept aangepast is. Hetzelfde geld voor de Okinoki waarbij men eerst een ranzige naamsverandering doorgevoerd heeft onder invloed van Enya en vervolgens het recept verneukt heeft omdat De Consument alles nou eenmaal zoeter wil.....quote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef Roolio het volgende:
Dude, het is net al gezegd hoor, Orikinoko bestaat nog gewoon. Te koop in bijna elke supermarkt in het onderste schap van het broodbeleg.
Het is een beetje verwarrend, maar ik kan me niet voorstellen dat het echte spul, de vroeger-versie de wadatook, te vreten is, ana de hand van de verhalen hierboven.quote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef svann het volgende:
Het gaat hier dan ook over een uitgestorven pastachoca-merk, Vork. Het enige echte.
Niet het spul dat daar nu voor door moet gaan.
Het gaat erom dat jij beweerde dat het niet meer bestaat, maar dat is dus niet zo. En Orinoko bestaat echt al iets van 15 jaar ofzo, om daar nu nog over te rouwen dat de smaak (misschien?) iets anders is dan 20 jaar geleden..quote:Op maandag 6 november 2006 06:38 schreef Croga het volgende:
[..]
Dude, het is al een aantal keren gezegd hoor; Pastachoca is ook nogsteeds te koop. Daar gaat dit topic niet over..... De Pastachoca is verneukt doordat het recept aangepast is. Hetzelfde geld voor de Okinoki waarbij men eerst een ranzige naamsverandering doorgevoerd heeft onder invloed van Enya en vervolgens het recept verneukt heeft omdat De Consument alles nou eenmaal zoeter wil.....
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:05 schreef Roolio het volgende:
Vals sentiment.
wil je er over praten......quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben blij dat pasta choco eindelijk gestorven is, ik HAAT pasta choco, omdat mijn moeder vroeger nooit, maar dan ook nooit nutella in huis haalde, maar deze troep, die ik dan natuurlijk niet at omdat het smerig smaakte.
Als kind kreeg ik dus never nutella thuis.
Wat een vraagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Bestaat duo penotti nog?
Ja.quote:
Ik wordt er weer helemaal verdrietig vanquote:Op maandag 21 april 2008 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.
Fúck, wat was dat goed. Beregoed! Bere-rete-goed! Schán-fucking-dalig!
Maar ja.
Dat lijkt me lekker! Ook in Nederland te koop al?quote:Op maandag 21 april 2008 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er is nu wel speculaaspasta! Grote hit in België.
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 02:32 schreef Roolio het volgende:
Dat lijkt me lekker! Ook in Nederland te koop al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |