Een kikker met een kerstmuts opquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat ding dat tussendoor omhoog komt?
Een kerstkikker....quote:
Dan stel je hem in als webicoonquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Een kerstkikker....
Hij is trouwens net te groot om te uploaden op fok.
Ah die is cool! het was zeker niet mogelijk dat het mondje bleef bewegen of wel?quote:
Shut the doorquote:Op zondag 5 november 2006 18:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
of met alleen baard
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn eerste van dit jaarquote:Op zondag 5 november 2006 23:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
Kan iemand met mijn avatar iets kerstigs doen? iets met sneeuw of zo?
[afbeelding]
alavst thnx![]()
Je hebt inmiddels al een Sint-icoontje..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zou het super vinden als mijn avatar aan het sabbelen was op het boek van sinterklaas en een mijter op heeft.
Wie durft het aan![]()
.
Ik zie nu pas dat ie oorspronkelijk bewoog... Achja, deze is ook wel tofquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Valt hier iets van te maken?
Ik zat te denken aan iets kerstigs; mutsje, kerstpakje of kerstomgeving of iets dergelijks.![]()
Geweldig!quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ie oorspronkelijk bewoog... Achja, deze is ook wel tof.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Hoe weet je dat die van Talietje isquote:Op zondag 5 november 2006 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels al een Sint-icoontje..
Waarom heb je die van Talietje gejat?
Hij is erg leuk geworden, Thanxquote:
Kan iemand misschien van dat poppetje links onderin een zwartepiet met zak maken?quote:Op zondag 5 november 2006 09:54 schreef _superboer_ het volgende:
Kan iemand die van mij ietsjes aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |