Oooh, helloween!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag maar even luisteren naar Helloween op Halloween![]()
![]()
Toch een beetje nostalgie erbij halen.
Allemaal moeten ze nodig naar de kapperquote:
Dan ik ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Allemaal moeten ze nodig naar de kapper.
wel nog wat kunnen fotograferen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh! ik zit met een jas aan achter mijn buro zo koud heb ik hetmaar de eigenaar van het gebouw vind het nog te vroeg in het jaar om de verwarming aan te doen
gisteren is het helemaal misgegaan met dat mooie licht, ik heb het gemist, álles zat tegen. er bleek een omleiding te zijn, keidruk vrachtverkeer door de woonwijken van Uden...ik zag het mooie licht voor mijn ogen verdwijnenmaar koppig als ik ben ben ik toch het bos ingetrokken. (dat was best eng zo'n groot bos in het donker in je eentje
)
Mwahhhh....quote:
dat zal handig typen met handschoenen aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:39 schreef Yoni het volgende:
In de kou moeten werken sucks big time. Weet er alles van. Ik heb een poosje op een project bij de ING gezeten in Rotterdam. Wegens plaatsgebrek (ja in die enorme torens in R'dam is plaatsgebrek) zaten we in een soort van magazijn op de 23e verdieping. Elke keer vergaten ze weer dat wij er zaten en lieten ze de verwarming uit. Midden in december. Zat je daar met je winterjas aan, sjaal om en handschoenen aan achter je laptopje![]()
daar heb ik speciale handschoenen voor gehaald, aangezien ik zo kort op de serverroom zit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zal handig typen met handschoenen aan
hehe die dingen zijn heel handig:p liggen in ons dorp in alle kleuren... voor 1 euro per paarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar heb ik speciale handschoenen voor gehaald, aangezien ik zo kort op de serverroom zit.
Standaard aan vanaf half november.
de topjes van mn vingers zijn daaruit geknipperd
@ foto hierboven
Wij hebben zo'n licht nu niet, altijd pas in het donker thuis enzo
Nogmaals gefeli met je aankoopquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Oooooh de 30D en de lensjes en batterygrip zijn binnen. De flitser komt later. Maar oh my god, zelfs het geluidje als de foto wordt gemaakt is geil. Alles is geil. Ik ben verliefd.![]()
Hoe duur is die grip eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Oooooh de 30D en de lensjes en batterygrip zijn binnen. De flitser komt later. Maar oh my god, zelfs het geluidje als de foto wordt gemaakt is geil. Alles is geil. Ik ben verliefd.![]()
en dan is scherpstellen het voorspel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Feli![]()
Klaarkomen met een druk op de knop![]()
Het speelde een beetje in op deze post van haar:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en dan is scherpstellen het voorspel?
nou dan ben je snel klaar he
feli Lotte!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zojuist een ieniemienie orgasme had toen ik op 'bestelling plaatsen' klikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |