Lag hij niet gewoon ergens General Hospital te kijken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
te gekke aflevering! Kijk nu al uit naar volgende week.. want ik zag daar volgens mij house op het ziekte bed liggen!
jaaquote:Op vrijdag 8 december 2006 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of is Three stories volgende week?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Sonja27 het volgende:
Moet zeggen dat ik House ook zeker niet verkeerd vind!
Blauwe ogenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Sonja27 het volgende:
Moet zeggen dat ik House ook zeker niet verkeerd vind!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:34 schreef fratsman het volgende:
Was dat gisteren nou die Chinees uit Harold en Kumar? Die Milfroeper in American Pie?
Ik vind hem echt niks aan tot dusverquote:Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef Disorder het volgende:
Deze aflevering is erg vet tot nu toe!
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niks aan tot dusver.
vind je andere house afleveringen wel leuk?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind hem echt niks aan tot dusver.
Tis inderdaad wat voorspelbaar..... Toch blijft het me wel boeien. Vond deze aflevering aardig, het verhaal rond House was wel zeer interessant. Maar ik had er na alle berichten van beste aflevering iets te hoge verwachtingen bij.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de andere House-afleveringen in ieder geval leukér. Merk dat ik wel een beetje uitgekeken raak op hetzelfde format iedere keer: patient met iets onbeduidends. Oplossinkje, ooh kut, hij gaat slechter. Brainstormsessie. Andere oplossing. Hee, 't gaat iets beter. En dan ineens: shit! Foute boel. Brainstorm brainstorm... oh wacht, onder zn schoen zat een platgetrapt veenbesje van een giftige soort uit Okkiewokkiestan en toen ie zn schoen uittrok kwam het aan zn vingers, ging brood smeren en toen kreeg ie het binnen. Medicijntje en hopsa, weer boven jan.
Daar raak ik zo langzamerhand een beetje op uitgekeken.
Sela Wardquote:Op donderdag 14 december 2006 22:31 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik vond het een mooie aflevering,een keer wat anders.
Wie is toch die actrice die Stacy speelde??
Ik kan er maar niet opkomen![]()
Dank jewel...ik weet nu weer waar ik haar van ken,de serie Sistersquote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sela Ward
Ik vond de aflevering wel redelijk eigenlijk.. alleen ging het wel erg snel bij het switchen van patiënt..![]()
That's rightquote:Op donderdag 14 december 2006 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dank jewel...ik weet nu weer waar ik haar van ken,de serie Sisters![]()
zonder meer eensch..quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:58 schreef avotar het volgende:
hij was rommelig.. veel te rommelig.
Nee, dat klopt. Hij vertelt drie verhalen, waarbij halverwege duidelijk wordt dat een van die drie zijn eigen verhaal is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:53 schreef Lief-visje het volgende:
maar het ging nu toch over onder andere dokter house zijn been ? of heb ik het nou verkeerd begrepen?
vond het wel slim om zo zijn eigen verhaal te vertellen net doen als of het een patient van je is geweest omdat je er zelf niet voor uit wil komenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Hij vertelt drie verhalen, waarbij halverwege duidelijk wordt dat een van die drie zijn eigen verhaal is.
Tjah, de verhalen kwamen echt heel erg vlug op je af. In het begin had ik niet eens door dat ze al geweest warenquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:58 schreef avotar het volgende:
Het was een aardige aflevering, maar het predicaat "beste aflevering ooit" vond ik hem niet verdienen.
Tuurlijk.. grote groep slachtoffers en eindelijk hoor je wat er mis is met z'n been... maar toch... hij was rommelig.. veel te rommelig.
Yeah, ik vond het ook wel leuk. Het was de eerste House die ik ooit zag, dus ik snapte er al helemaal geen ruk van, maar ik vond het wel meteen een geweldig karakterquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:01 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
vond het wel slim om zo zijn eigen verhaal te vertellen net doen als of het een patient van je is geweest omdat je er zelf niet voor uit wil komen
Dan zou ik maar blijven kijken. Aangezien veel mensen de 'normale' House afleveringen leuker vinden. Maar zijn karakter is wel treffend jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik vond het ook wel leuk. Het was de eerste House die ik ooit zag, dus ik snapte er al helemaal geen ruk van, maar ik vond het wel meteen een geweldig karakter
Oh, de eerste keer dat ik hem zag was de herhaling in 2005 op de Amerikaanse TV. Ik heb intussen alle afleveringen al meerdere keren gezien hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan zou ik maar blijven kijken. Aangezien veel mensen de 'normale' House afleveringen leuker vinden. Maar zijn karakter is wel treffend jaNors, cynisch, heeeeel cynisch, zwarte humor, maar wel een goed hart en altijd geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |