Precies.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef Day het volgende:
Edit: en dit is toch veel leuker om te zien dat dat gezeikl van een dreinende 35-jarige met en nog erger dreinende 24-jarige. Dit is echte romantiek![]()
Jij hebt geen negatief imago, dus geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:16 schreef Day het volgende:
Weet ik niet, maar ik zat wel te blozen toen ik het las (en ja, donkere mensen kunnen ook blozen!)
Maar het floepte er zo uit.Moet ik me nu zorgen maken om mijn imago, Scan?
Weet ik niet, maar ik zat wel te blozen toen ik het las (en ja, donkere mensen kunnen ook blozen!)quote:
Day is die mod die meteen aankondigde haar tieten te laten zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Jij hebt geen negatief imago, dus geen enkel probleem.
Hoho, daar was een ander schuldig aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Day is die mod die meteen aankondigde haar tieten te laten zien.
Niet zoals ik het me herinner, en je kwam de afspraak ook nog eens niet na.quote:
Best wel lullig als je zit te wachten op 'jij ook niet' en het komt maar nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt geen negatief imago, dus geen enkel probleem.
Het was Luciano die ermee begon hoor, niet ik. En niet arrogant bedoeld, maar men kende me echt wel op het BB-forum. En ik zou wel gek zijn om het te doen, maar hou wel van een dolletje zo nu en dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niet zoals ik het me herinner, en je kwam de afspraak ook nog eens niet na.
Maar goed, niks negatiefs aan, was een leuke publiciteits stunt.
Bij mij ook niet, dat weet je. Ik vind het wel leuk om af en toe virtueel met je te knokken, dat weet jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best wel lullig als je zit te wachten op 'jij ook niet' en het komt maar niet
Jeuj weer een BB forum poster die overstag is om DGK meer te gaan volgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:27 schreef Day het volgende:
Ik ga vanaf nu toch maar meer de streams volgen!![]()
Bart zou regelen dat die kok Marc voor hun 2 zou komen koken, ik meende voor zaterdag, weet die dag niet zeker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Luciano die ermee begon hoor, niet ik. En niet arrogant bedoeld, maar men kende me echt wel op het BB-forum. En ik zou wel gek zijn om het te doen, maar hol wel van een dolletje zo nu en dan.
@Niek: welke etentje? Ik ga vanaf nu toch maar meer de streams volgen!![]()
Ga ik even kijken. Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
Bart zou regelen dat die kok Marc voor hun 2 zou komen koken, ik meende voor zaterdag, weet die dag niet zeker.
Dat filmpje op dgk site over die date hehe, die muziek eronder
Ik hoorde hem zeggen dat hij zeker haar vrijdag- en zaterdagavonden niet wilde bezetten, omdat ze het dan al meer dan druk heeft... Maar welke dag het juist is wist hij zelf nog niet, moest ie eerst overleggen met de kok.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef n1ek het volgende:
Bart zou regelen dat die kok Marc voor hun 2 zou komen koken, ik meende voor zaterdag, weet die dag niet zeker.
Bij mij werkt het filmpje nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
Je moet wel eerst inloggen. Zelfde gegevens als bij BB werken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Bij mij werkt het filmpje niet![]()
Moet je ervoor betalen?
ik kijk dat filmpje in de nieuwspost zelf, niet in dat menu rechts. Daar hoef ik niet voor te betalen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Bij mij werkt het filmpje niet![]()
Moet je ervoor betalen?
Zo werkt die idd, via filmpjes werkt die hier ook niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik kijk dat filmpje in de nieuwspost zelf, niet in dat menu rechts. Daar hoef ik niet voor te betalen.
Jaaaaaa, nu kon ik het wel zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik kijk dat filmpje in de nieuwspost zelf, niet in dat menu rechts. Daar hoef ik niet voor te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |