O hemels jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Calvé![]()
of
Hellmans
[afbeelding]
vrij beperkt verkrijgbaar helaas..
Jawel hoor in grote witte fles. Kost 4,95.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het is ook niet in de supermarkt
Wat is dat?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:27 schreef Lestat het volgende:
Patatje flip!
Van die knijpflessen alleen nogquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:48 schreef Lollifant het volgende:
Madsaus/MacDonalds saus is in geen 1 supermarkt meer te koop toch?? Jammer, dat was zó lekker!![]()
Ja die bedoel ik! Bestaan die nog ja? Hier bij de Deka niet, maar ik zal es kijken dan bij de grote AH ofzo!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
American Sauce heet het.
Maar niet meer van die grote Remia bakken, die wil ik
Bij de AH zijn ze gewoon te krijgen, misschien onder huismerk, maar waarschijnlijk gewoon van remia in die knijpflessen. Die bakken zijn er niet meer, misschien bij de AH XLquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:52 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik! Bestaan die nog ja? Hier bij de Deka niet, maar ik zal es kijken dan bij de grote AH ofzo!
Das toch geen Sausquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef rooienar het volgende:
[..]
Samurai Saus
Ingredienten
Voor 2 Personen:
- 3 eetlepels mayonaise
- 1 theelepel sambal oelek
Bereidingswijze
Meng de mayonaise en de sambal oelek in een kommetje goed door elkaar. Deze saus is erg lekker bij frietjes.
Yup. Kwam die tegen in de AH (waterlooplein). Alleen ik vind het wel een beetje prijzig (1,99 euro). Toch wel apart. Ik dacht dat de tomatenketchup die je bij de mac kan krijgen van Heinz zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Is er iemand die 'm al heeft geprobeerd?
Tomatenketchup vind ik zo nu en dan ook lekker bij patat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |