vandaar mijn reactie hieronderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:04 schreef kleinzusje het volgende:
Even buiten de discussie over Jeroen en Tijn. Ik vind het echt niet kunnen om NSB er te gebruiken als het gaat om een spel, genaamd BB.
Tijn begint ook door te draven. Tijn was meer iemand voor Expeditie Robinson met zijn verhalen dan voor BBquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn heeft "een zo sterk ontwikkeld rechtsgevoel" dat hij uit balans raakt als mensen midden in de nacht kaas gaan eten.
Want andere mensen kunnen dat misschien wel helemaal niet.
![]()
potje schaken is ook aan de gangquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef Lady-night het volgende:
God ik haak af kan die Tijn niet meer horen
Kan best zijn, maar het blijft NSBB.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:08 schreef kleinzusje het volgende:
Iedreen heeft Jeroen zwart gemaakt, Jeroen is voor veel mensen op gekomen, heeft nooit gezegd dat hij niet op iemand gaat stemmen en het vervolgens wel gedaan. Hij wordt steeds voor schut gezet, al zn acties worden gezien als berekenend. Hij is daar alleen en gaat voor de overwinning. DE rest ook, maar geeft het alleen in de slaapkamer toe, of stiekem in een hoekje.
Hij heeft al het recht om dit te doen en liegt voor geen meter.
Dank je ( ook al deel ik je mening in de discussie niet)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef PID61 het volgende:
[..]
vandaar mijn reactie hieronder
[COS # 477] Jeroen is oké olé olé
Ik vind die naam echt niet kunnen ! triestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:12 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar het blijft NSBB.
Ik ook niet meer van jouquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Maar kom maar lekker stoken, Eend. Daar ben je goed in.
Dat is op zich wel genuanceerd, maar je kan moeilijk met elke gek rekening gaan houdenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef PID61 het volgende:
[..]
vandaar mijn reactie hieronder
[COS # 477] Jeroen is oké olé olé
Ik vind dat het nu ook wel mag stoppen. Grapje is nu wel leuk genoeg geweest!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind die naam echt niet kunnen ! triest
heldere analysequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:22 schreef T-lex het volgende:
Mo en Tijn hebben het over hun ding en gevoel..........
- Mo twijfeld aan d'r gevoel bij Jeroen na de nominatie van Tijn. Tijn uiteraard ook.
- Mo schopt soms tegen Tijn aan om te kijken of het echt is.(hebben ze wat gemeen)
- Het zou voor haar soms makkelijker zijn als ze naar huis ging.
- Wat ze voelt voor Tijn is echt. En andersom ook
- Tijn wou soms dat hij het niet zo voelde, zou het een stuk makkelijker maken.
Komt er min of meer op neer dat ze mekaar leuk vinden...duhhh zou jeroen zeggen.![]()
Nog ff en ze gaan touwen...![]()
Thx voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:22 schreef T-lex het volgende:
Mo en Tijn hebben het over hun ding en gevoel..........
- Mo twijfeld aan d'r gevoel bij Jeroen na de nominatie van Tijn. Tijn uiteraard ook.
- Mo schopt soms tegen Tijn aan om te kijken of het echt is.(hebben ze wat gemeen)
- Het zou voor haar soms makkelijker zijn als ze naar huis ging.
- Wat ze voelt voor Tijn is echt. En andersom ook
- Tijn wou soms dat hij het niet zo voelde, zou het een stuk makkelijker maken.
Komt er min of meer op neer dat ze mekaar leuk vinden...duhhh zou jeroen zeggen.![]()
Nog ff en ze gaan trouwen...![]()
Ze kunnen in de war raken wie het laatst op het knopje heeft gedrukt, of door vermoeidheid in een reflex op het knopje drukken terwijl ze niet aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:25 schreef Day het volgende:
Eigenlijk is de WO dus geen drol aan, gewoon schaken en af en toe op een knopje drukken.
Net zo spannend als Animal planetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen in de war raken wie het laatst op het knopje heeft gedrukt, of door vermoeidheid in een reflex op het knopje drukken terwijl ze niet aan de beurt zijn.
Behoorlijk spannend, wel.
Staat naast het schaakbord heh, slinger die streams eens aan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Is de opdracht al begonnen? Wie let er op de lamp dan? Tijdens schaken zie je toch niet of de lamp opeens aangaat?
Al een paar dagen...dus weet niet of je dat bedoeld..maar kan dus kloppenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Heb jij nou en andere avatar of word ik gek?
Ik zat ook al te speuren naar die lampquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Is de opdracht al begonnen? Wie let er op de lamp dan? Tijdens schaken zie je toch niet of de lamp opeens aangaat?
Te zielig om naar te kijken, echt erg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn en Monique besluiten hun gesprek met een stoeipartij.
Tja, als je in jeroens schoenen had gestaan had je hetzelfde gedaan. Tja, wie niet eigenlijk? Iedereen zou dat doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen adviseert Tijn naar bed te gaan, en niet op de bank (bij hun) te gaan slapen.
Jaja, jij hebt een positief punt over Tijn... hij krijgt een harde knop van Monique. Dat is een prestatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
Zow, Tijn zit weer met een harde knop en Mon gaat slapen![]()
Het ging in een keurige beleefde sfeer, terwijl zowel Semih/ Jeroen als Tijn liever niet bij elkaar in één ruimte wilden zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:42 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Tja, als je in jeroens schoenen had gestaan had je hetzelfde gedaan. Tja, wie niet eigenlijk? Iedereen zou dat doen.
En een retespannende weekopdrachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
Wat een feest dat de streams het weer doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |