Hoe heet die vriend als ik vragen mag, iemand die ik ken staat daar ook wel eenschquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ben er elke weekvriend van me staat regelmatig achter de bar.
westpoint komen alleen gothics en geen enkel vrouwelijk persoon![]()
Hmmja, er komen wel veel van die breezergothics enzo, maarja, gewoon negeren en lol makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoe heet die vriend als ik vragen mag, iemand die ik ken staat daar ook wel eensch
een andere reden waarom ik Westpoint kut vind is dat de muziek daar veeeeel te hard staat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:55 schreef CasB het volgende:
[..]
Hmmja, er komen wel veel van die breezergothics enzo, maarja, gewoon negeren en lol maken
Ah oke, die ken ik dan niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
hij heet Michiel. (miegiel.)
je ging dr zelf heen.. en wp is beste wat zoetermeer te bieden heeftquote:
en nog iemand die nooit in wp komtquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
opo sommige dagen klopt dat wel.. en vreemd genoeg staat ie dan opeens de volgende dag gewoon en week daaromp weer harder..quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
hij heet Michiel. (miegiel.)
[..]
een andere reden waarom ik Westpoint kut vind is dat de muziek daar veeeeel te hard staat.
Ja ik ging d'r zelf heenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
je ging dr zelf heen.. en wp is beste wat zoetermeer te bieden heeft
daarom ben ik dr meer buiten te vinden![]()
ik zal dan wel steeds op verkeerde momenten daar geweest zijn blijkbaar. (paar vrienden van me vonden het daar leuk en sleurden me mee).quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef fs180 het volgende:
uhuh.. zekers.. kijk ik zal niet zeggen dat er veel nueckbaars rondloopt.. maar dat zeg ik van een andere zaak ook niet.. zijn 3 meiden die echt te doen zijn![]()
maar bij die andere tenten heb ik dr nog geen 1 gezien
Dat zit wel erg diep zo te horen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:10 schreef Levitation het volgende:
Queen![]()
Ben ik een jaar of 8 geleden ooit eens uit getrapt met een stel vrienden... we waren een beetje aan het klooien met een kaars![]()
Dat niet, maar ik zag de naam voorbij komen en kreeg spontaan een flashback.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:17 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dat zit wel erg diep zo te horen.
Het is nog steeds niet zo gezellig Al vind ik de old pal wel het meest okay van het stadshart.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zag de naam voorbij komen en kreeg spontaan een flashback.![]()
Sindsdien gaan we eigenlijk altijd naar Old Pall... al ben ik daar ook al in geen tijden geweest.
Woon nu namelijk in de buurt van Eindhoven.![]()
Stadshart, naast de Febo (andere kant dan Queen). Gewoon waar "alles" zit dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef fs180 het volgende:
waar is old pal.. naam zegt me niets
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stadshart, naast de Febo (andere kant dan Queen). Gewoon waar "alles" zit dus.![]()
dat staat boven queensquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef fs180 het volgende:
ow die.. ja staat bovcenaan zo english pub ofzo ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |