Wat voor publiek komt er nu op af?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
Ja, amph ftwvolgende week weer _o_
kleurenbuurt schijnt wel kut te zijn in rokkenveen..quote:Op maandag 25 december 2006 10:03 schreef Geckoo het volgende:
addictivebeat,
palenstijn en bepaalde wijken van oosterheem zijn niet echt aan te raden.
rokkeveen (woon ik zelf) heb ik tot nu toe geen problemen gehad.
en verder seghwaert, buitenwegh en bepaalde delen van meerzicht zijn ook prima
Kleurenbuurt, en dan vooral achterin (blauwe buurt enzo) is bagger.quote:Op maandag 25 december 2006 13:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
kleurenbuurt schijnt wel kut te zijn in rokkenveen..
buythenwegh zit ik zelf.. en ik zie hier toch echt veel kamperfiguren/hagenezen zitten hoor..
Ja ik woon precies op de hoek, echt naast mijn tuin is een poort, en naast die poort staat zo ongeveer die container met vuurwerk erinquote:Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef Geckoo het volgende:
leuk met al dat vuurwerk naast je deur
vroegah nog veel vuurwerk daar gehaald
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik woon precies op de hoek, echt naast mijn tuin is een poort, en naast die poort staat zo ongeveer die container met vuurwerk erin![]()
Wat dacht je van geheel Zoetermeer?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef Icex het volgende:
Heeft iemand nog enig idee waar we dit jaar de vreugdevuren kunnen verwachten? Schijnt in Oosterheem wel wat klaar te liggen richting de zegwaarsteweg zegmaar, maar ik heb t zelf niet gecheckt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |