Daar ging ik altijd naar de Jamin als kleine jongen.quote:Op maandag 27 november 2006 13:12 schreef Levitation het volgende:
Woonde in Meerzicht (15)...
welke locatie werkt je moeder?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:49 schreef sp3c het volgende:
ik woonde in Zoetermeer in segwaert, woon nu in Den Haag
op zich vond ik het wel lekker wonen maar op zaterdags valt er niets te beleven en om 12 uur oid houd het OV er mee op dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ik nu in den haag woon
moet nog steeds naar die nieuwe ijsbaan want in die oude ben ik zo'n beetje opgegroeid en daarna ben ik vertrokken
mijn moeder werkt op het ID college, daar heb ik ook op school gezeten alleen heette het toen Meander college meen ik ... op school zitten bij je moeder is echt niet cool btw voor al die leraren wel want als ik 1 seconde te laat was hoefden ze niet te bellen (dat nam ik toch niet op) want dan konden ze gewoon bij moeders terecht die meteen de auto pakt en sp3c uit zijn bed trekt
helemaalquote:Op maandag 27 november 2006 14:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daar ging ik altijd naar de Jamin als kleine jongen.![]()
Met mijn kleine fietsje helemaal vanuit Buytenwegh, naar de toenmalige enige Jamin van Zoetermeer.
Ben er 3x geweest denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wie gaat er wel eens naar Players?
Soms. Jammer dat het zo kut te bereiken isquote:Op donderdag 30 november 2006 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
Wie gaat er wel eens naar Players?
Jawel, voor eens in de zoveel tijd.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wou eik weten of het een leuke tent is.
Grotendeels wel. Maar de muziek is wel tof meestal. Ga er alleen niet nuchter heenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:15 schreef Duiveltja het volgende:
Oh is het zo'n "kijk mij eens hip zijn" tent?
quote:
Ik vind het wel een leuke tent. Netjes ingericht, goede muziek, sfeer is ook niks mis mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wou eik weten of het een leuke tent is.
joh mn zusjes gaandr heenquote:Op maandag 4 december 2006 09:21 schreef no1uknow het volgende:
Players, daar moet je toch 18 voor zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |