Het onderdrukken van gevoelens is zeker juist dokter!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:28 schreef demins het volgende:
[..]
In mijn praktijk kom ik wel vaker tegen dat leerlingen zich niet aan de afspraken houden. Begrijp ik het goed dat de school weigert uw kinderen iets te leren? Of ligt het wat complexer? Hoe oud zijn de kinderen?
Het gebruik van engelse termen wijst op het onderdrukken van de omschreven gevoelens. Wij zijn daar geen voorstander van!
Hoe het mij gaat kan ik eigenlijk niet met u bespreken, dat zou niet professioneel zijn (). Ik maak mij wel enige zorgen over Bommie. Hij maakt na onze discussie een ontregelde en aangeslagen indruk. Heeft hij bij u al ruiterlijk zijn ongelijk betuigd? Hij heeft daar mijns inziens problemen mee, maar ik heb hem nog niet in mijn praktijk gesignaleerd...
pèpuupèpuuquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:33 schreef demins het volgende:
SPOEDGEVAL! Een Bommie!
is de praktijk nu dicht??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:30 schreef demins het volgende:
[..]
Dank u wel! Maar ook dat zou niet professioneel zijn. Komt u eens als de praktijk dicht is...![]()
Mevrouw, ik heb het van nabij meegemaakt en ik kan u aldus uit eigen ervaring vertellen dat de gemiddelde PABO-afgestudeerde zelden in staat is íets van het curriculum van de Basisschool te doorgronden, laat staan dat hij of zij over de capaciteiten beschikt dat aan een groep leerlingen over te brengen. Dat geldt helaas ook voor de voornaamste vakken als Rekenen en Taal. U wilt echt niet weten op welk niveau de kinderen in een brugklas binnenkomen als het om rekenen gaat. Wat taal betreft is het voldoende de circulaires van school te bestuderen. Een foutloze brief zit er nooit of te nimmer bij! Niveau Bommie zal ik maar even vals zeggen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het onderdrukken van gevoelens is zeker juist dokter!!!laten we het er zéér kort door de bocht op houden dat ik niet echt sta te juichen over de kwaliteit van het onderwijs op basisscholen en het lerend vermogen van leraren. (laat staan het ruiterlijk toegeven van een kennistekort
)
Ook ik heb niets vernomen van bommerd aangaande voornoemde discussie. het lijkt erop dat hij een en ander onder het tapijt wenst te vegen..
![]()
das bemoedigend..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
Mevrouw, ik heb het van nabij meegemaakt en ik kan u aldus uit eigen ervaring vertellen dat de gemiddelde PABO-afgestudeerde zelden in staat is íets van het curriculum van de Basisschool te doorgronden, laat staan dat hij of zij over de capaciteiten beschikt dat aan een groep leerlingen over te brengen. Dat geldt helaas ook voor de voornaamste vakken als Rekenen en Taal. U wilt echt niet weten op welk niveau de kinderen in een brugklas binnenkomen als het om rekenen gaat. Wat taal betreft is het voldoende de circulaires van school te bestuderen. Een foutloze brief zit er nooit of te nimmer bij! Niveau Bommie zal ik maar even vals zeggen!
Ik zit hier niet om u te bemoedigen, ik zit hier om u te genezen!quote:
nu allebei in de ontkenningsfase...quote:
Heb jij ook al op zo'n basisschool gezeten waar ze begrijpend lezen net als breuken uit het programma hebben verwijderd? Of ben je gewoon geen hoogvlieger?quote:
stuur de rekening maar naar school.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om u te bemoedigen, ik zit hier om u te genezen!
Ach, ik zie dat de tijd op is! Dat is dan ¤ 75,- graag.![]()
Je leek nét zo vrolijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
nou dan ga ik van ellende toch maar mijn kast leeg trekken....![]()
ben ook wel vrolijk, maar heb geen zin in de kast leeg ruimen...quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:44 schreef demins het volgende:
"The Doctor is IRONING"
ow, wacht ff, heb ook nog een mandje staan....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:44 schreef demins het volgende:
"The Doctor is IRONING"
bEN GEEN HOND OF POES!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, wacht ff, heb ook nog een mandje staan....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |