Indeed, indeed, net wakker... Was bij Davo ook een goeie party, was alleen errrrug wasted en daardoor redelijk vroeg weer thuis...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
whoop is daar geweest.. maar volgens mij slaapt hij nog![]()
Ja ,het is erg lekker eten daar, al verscheidende keren geweestquote:Op zondag 31 december 2006 17:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
is het lekker eten daar?? schijnt wel redelijk goedkoop te zijn![]()
das wel saai zegquote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben nergens heen gegaan. Had misschien naar Fred&Douwe gewilt achteraf.. mja.. achteraf...![]()
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 17:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das wel saai zeggewoon thuis gevierd of niet gevierd?? volgens mij was de fred & douwe heel druk, weet in ieder geval dat de kachel echt vol zat..(gratis entree zonder kaartje)
Vriend 2 meld, maar is nu brak..quote:Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoor
hahah sorry, dacht dat je misschien alleen thuis had gezetenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoor
En wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef maaike1987 het volgende:
alleen nog steeds niet begonnen aan mijn goede voornemen![]()
Dat filmpje, niet nog eens...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:28 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R2r5H5QlKlo
Dat meisje dat als tweede zingt met die rare mond komt uit Deventer toch ?
Yup, colmschate geloof ikquote:Op maandag 1 januari 2007 18:28 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R2r5H5QlKlo
Dat meisje dat als tweede zingt met die rare mond komt uit Deventer toch ?
Dat meisje ja.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat filmpje, niet nog eens...
Bedoel je dit meisje Canisfire? Ik ken d'r niet...
[afbeelding]
Ik kan me herinneren dat je op een ander feestje was..quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef piepster het volgende:
De oud en nieuw foto's van de Davo staan online:
http://www.podiumwillie.com/archief_2006_12_31.htm
Volgens mij woont ze op 't Oostrik.....quote:Op maandag 1 januari 2007 19:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Yup, colmschate geloof ik
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenootquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef piepster het volgende:
De oud en nieuw foto's van de Davo staan online:
http://www.podiumwillie.com/archief_2006_12_31.htm
hahaah dat is inderdaad niet zijn beste foto neequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenoot
[afbeelding]
Sta er zelf ook niet op, maar was ook niet echt aanwezig op die party...
Klopt, maar ik dacht dat er vast wel geinteresseerden waren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:16 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je op een ander feestje was..
Plaatsen! Plaatsen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef piepster het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht dat er vast wel geinteresseerden waren.
De foto's van het Weeshuis plaats ik hier mooi niet. Zo mooi sta ik er ook weer niet op. (En jij zeker niet!-)
Hey die gast ken ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenoot
[afbeelding]
Sta er zelf ook niet op, maar was ook niet echt aanwezig op die party...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |