Gast, je hebt verkeerd geluisterd dan, het bedrag is uiteindelijk iig naar een goed doel gegaan werd gezegd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Gast je hebt het verkeerd begrepen, dat geld gaat gewoon naar hem. Met "voor het program" bedoelt hij natuurlijk ..De overwinning op katja door een zo hoog mogelijk bedrag aan schnabbels binnen te halen..
Als je zou luisteren had je begrepen dat het wel naar het goede doel ging.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Gast je hebt het verkeerd begrepen, dat geld gaat gewoon naar hem. Met "voor het program" bedoelt hij natuurlijk ..De overwinning op katja door een zo hoog mogelijk bedrag aan schnabbels binnen te halen..
Dat was alleen een toezegging om het programma nog een seizoen te maken, denk je dat hij voor maar 50.000 een heel seizoen gaat draaien? Lijkt me niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef Guiduuuuw het volgende:
jna & ambrosius zijn Doof en blind.. Waarom zou Gordon de opbrengsten van zijn program met Joling (50.000) Geven aan het goede doel ? Gastt kom dus nou niet stoer elkaar naa praten jeweeet
50000 voor een toezegging! ben jj nou echt z0 dom?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was alleen een toezegging om het programma nog een seizoen te maken, denk je dat hij voor maar 50.000 een heel seizoen gaat draaien? Lijkt me niet.
Jij denkt dat het best bekeken pr0gramma van Talpa met een t0ezegging van 50.000 alles is wat G&G willen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
50000 voor een toezegging! ben jj nou echt z0 dom?
En jij denk dat ze een miljoentje willen , grapjurkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij denkt dat het best bekeken pr0gramma van Talpa met een t0ezegging van 50.000 alles is wat G&G willen?
Laten we die discussie stoppen en het over het programma van Katja hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:04 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
En jij denk dat ze een miljoentje willen , grapjurk
Ja maar het bedrag wordt aan een goed doel gegeven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Dat gaat dus naar een goed doelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef edje34 het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gemist maar,wat gebeurd er nu met het geld dat ze bijelkaar verdienen?
Ik heb het gevoel dat het een kloon is. kijk maar eens goed naar zijn avantar.quote:
Ja, ik heb eigenlijk het gevoel dat het zo'n Maikuuul-karakter wannabe is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het een kloon is. kijk maar eens goed naar zijn avantar.
Bohh gek Haters op dit topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |