dit was ook de eerste afleveringquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef Nashje het volgende:
Cool programmaEerste keer dat ik het zie (had eigenlijk gerekend op Try before you die).
Volgende keer met Wouter Bos. Zeker weer kijken
Is er niet al eens een seizoen van geweest?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
dit was ook de eerste aflevering
Lees de OPquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is er niet al eens een seizoen van geweest?
dat heeft ie ook niet elke dag hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maar WTF die Gordon regelt in EEN dag 115000 EURO! Godver, daar werken mensen jare voor
WTF ben je zoeen rijke stinkert ofzo? Hij hosselt gewoon in EEN dag meer dan een ton, godver das toch niet normaalquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat heeft ie ook niet elke dag hoor.
en ik dacht dat ik met maikuuul te maken had kneus
Echt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maar WTF die Gordon regelt in EEN dag 115000 EURO! Godver, daar werken mensen jare voor
ik bedoel te zeggen dat hij niet elke dag meer dan een ton verdientquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
WTF ben je zoeen rijke stinkert ofzo? Hij hosselt gewoon in EEN dag meer dan een ton, godver das toch niet normaal
Gast je hebt het verkeerd begrepen, dat geld gaat gewoon naar hem. Met "voor het program" bedoelt hij natuurlijk ..De overwinning op katja door een zo hoog mogelijk bedrag aan schnabbels binnen te halen..quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat hij niet elke dag meer dan een ton verdient. En dat ie bij elke verdienste erbij gezegd heeft dat het voor het programma is dus ook voor goed doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |