Dan heb je zeker een begrafenis?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
20 januari kan ik niet.
Wat nu weer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
20 januari kan ik niet.
djeeez doe's lief .... jij wat er niet eens bij manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
Oprotten met die babette, jij hebt Vroegie bedacht, niet zij.
Dat zij er in mee ging is wat anders!
ik heb kaartjes voor de 24ste...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Donderdag naar de vliegende panters!.
.
a. pech gehadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
20 januari kan ik niet.
Why not?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb kaartjes voor de 24ste...
maar ik ga niet
Met andere woorden: 20 januari blijft staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
a. pech gehad
b. lul niet, je hebt alle tijd om wat er al staat te verzetten
c. lul niet, als je je andere afspraak belangrijker vind dan zegt dat genoeg over je prioriteiten
d. lul niet, je hebt geen andere afspraak, je wilt alleen maar moeilijk doen
kies maar wat...
ik heb al 'n etentje...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:12 schreef PeRi het volgende:
Why not?
Ja, schat?quote:
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moet Erik ook komenEn jij ook
![]()
Maar jullie hebben nog niet toegezegd![]()
!
Dan moet je maar komen om je in elkaar te laten slaan. Hartstikke leuk, beats lasergames any time.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef rena het volgende:
[..]
IkWaarom moet ik nou weer komen
? Niemand vind mij aardig
![]()
![]()
![]()
Boo-hoo, drama. Geef maar toe.![]()
Ik zal mijn haar ervoor laten groeienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Erik komt ook..
Desnoods sleep ik hem persoonlijk Eindhoven uit..
Fuck yeah!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jij een auto hebt kan 'ie met jou meerijden!![]()
Ik kende ATB al veul eerder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:27 schreef rena het volgende:
[..]
Naar mij luistert hij beter denk ik, mij kent hij al![]()
![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mij ook heur!.
Een heel klein beetje dan..
Ammenooitnie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zijn jullie... treinvrienden?! (!
! )
Dat was tof. Maar wel dodelijk eng.quote:
Maar omdat jij niet kon, kon ik misschien wel. Aangezien ik niet bovenaan het "jij-mag-mee-naar-mijn-kinderfeestje"-lijstje stond. Dus bedankt, Zhenar. Bedanktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Dat hadden wij ook kunnen zijn, maar ik kon niet toen![]()
![]()
Rotterdam is me te ver weg, kutwijf!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef PeRi het volgende:
Iemand die donderdag uit wilt gaan in Rotterdam en Spinvis wilt zien?e wanhoop nabij is.
Zo vaak mogelijk, maar niet als ik een heel topic gemist heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
Erik je leest terug.
Tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
-blaaaaaa-
Anyway. 20 januari. Zo ver gaat de kalender thuis niet, maar bij dezen meld ik me alvast als aanwezige.
.
Ik moet altijd stiekem lachen om mensen met een pruttelend harde G.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
Ik moet altijd stiekem lachen omdat zullie in Brabant geen nachttreinen hebben.
Daar ben ik er geen vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet altijd stiekem lachen om mensen met een pruttelend harde G.
Nee, jij praat met de harde Zquote:
Je moet hem ook gewoon op zn bek pakken en er niet omheen draaien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef rena het volgende:
Waarom snappen sommige jongens geen hints![]()
? Of doen ze het expres? JA HE
?
Nou, om jou lach ik ook niet stiekem.quote:
Als ik die gozer nooit eens in mn buurt krijg, dan gaat het niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet hem ook gewoon op zn bek pakken en er niet omheen draaien.
Dan kun je iemand anders ermee verblijden!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb kaartjes voor de 24ste...
maar ik ga niet
Daarom gaan we ook 's middags meeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
Ik moet altijd stiekem lachen omdat zullie in Brabant geen nachttreinen hebben.
En ik wil niet eens met je zoenen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
Als ik die gozer nooit eens in mn buurt krijg, dan gaat het niet zo makkelijk![]()
![]()
Insgelijks.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik wil niet eens met je zoenen.
Zô, dan witte gullie dè ôk wir.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, om jou lach ik ook niet stiekem.
's middags?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Daarom gaan we ook 's middags meeten.
Bepaal ik nu..
al gebeurdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Dan kun je iemand anders ermee verblijden!.
echt niet, 's middags én 's avonds én 's nachts....quote:Daarom gaan we ook 's middags meeten.
Bepaal ik nu..
wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
's middags?
We moeten eerst een locatie en evt. activiteit bepalen denk ik
Stalk hem en duik ineens voor hem op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
Als ik die gozer nooit eens in mn buurt krijg, dan gaat het niet zo makkelijk![]()
![]()
Status-update?quote:
* streept "weekendje Rome" door....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik 's avonds maar thuis kom, dan vind ik het best. Oh, en ik heb geen onuitputtelijke cashflow, dus probeer niet iets té duurs te regelen.
Niet iedereen is Randstadter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
's middags?
We moeten eerst een locatie en evt. activiteit bepalen denk ik
Stalken ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stalk hem en duik ineens voor hem op.
nope, maar XM en ik zouden iets tofs plannen, dus dat gaan we ook zeker doen:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef MissBliss het volgende:
Status-update?
Erik moet ook alles verpesten hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
* streept "weekendje Rome" door....
Spreek met m af dan!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:28 schreef rena het volgende:
[..]
Stalken ben ik al mee bezigMsn, sms enz.
![]()
Daar ben ik ook mee bezig.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat die kut maar weg, en doe mij dan maar een lullul.
slechte grap Erik.. slechte grap...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat die kut maar weg, en doe mij dan maar een lullul.
Ik wéét het. Echt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
slechte grap Erik.. slechte grap...
Waarom doe je het danquote:
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik constant goed moet presteren.quote:
Dan ben je de eerste man die zo denktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik constant goed moet presteren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |