Nee, deze ken ik uit het echte levenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
een internetliefde dus.. aangezien jij internet-bi bent..
Dus zeg je nu maar vast dat je niet kan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké. Wat ik dus bedoel is, 20 januari is nog bijna een kwart jaar weg, ik plan niet verder vooruit dan een week.
quote:
1 - 0 voor Erikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus zeg je nu maar vast dat je niet kan?
Ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat toch over degene waarover ik denk dat het gaat?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben jij een van de weinigen die niks aan Fok! te danken heeft?
Ik wil Zhenars hart niet andermaal breken, mocht blijken dat ik dan terloops wat anders heb gepland.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus zeg je nu maar vast dat je niet kan?
Ik snap niet waarom die ene moest janken? Rena zegt dat ie in USA topic moet zijn, maar er viel niks te janken laatste aflquote:
quote:
Aangezien je zelf met 1600-0 achterstaat, ga je nu iemand anders supporteren?quote:
SPOILER!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
maar er viel niks te janken laatste afl.
Houd jij je muil nu maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aangezien je zelf met 1600-0 achterstaat, ga je nu iemand anders supporteren?
Wat zielig voor degene die ooit bij jou in bed moet kruipen.quote:
"Oh mevrouw , we hebben anorexia en zijn hier toevallig komen aanwaaien" ©Finkersquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Oh mevrouw , we hebben anorexia en zijn hier toevallig komen aanwaaien" ©Finkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |