think again!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik constant goed moet presteren..
Pleur op, ik krijg een harde pik als ik aan het woord vroegie denk, dat zou niet zo zijn als babette het bedacht had. Bewijs genoeg, dunkt me.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bewijs het maar met quotes, want ik zou het niet meer weten![]()
quote:
Zulke grappen blijven niet leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een begrafenis?
a.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
a. pech gehad
b. lul niet, je hebt alle tijd om wat er al staat te verzetten
c. lul niet, als je je andere afspraak belangrijker vind dan zegt dat genoeg over je prioriteiten
d. lul niet, je hebt geen andere afspraak, je wilt alleen maar moeilijk doen
kies maar wat...
Ja, ik ben niet te evenaren qua paradigmata.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef rena het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste man die zo denkt![]()
Wat een taalgebruikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pleur op, ik krijg een harde pik als ik aan het woord vroegie denk, dat zou niet zo zijn als babette het bedacht had. Bewijs genoeg, dunkt me.
Ik weet het nog als de dag van gisteren, stom mensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
djeeez doe's lief .... jij wat er niet eens bij man
Sinds wanneer zit je op basketbalquote:
het woord "vroegie" kán alleen maar van Zhenar komen, maar het begrip an sich, het vroegie zíjn, dat hebben Zhen en ik groot gemaakt... dat weet ik zo zeker, als ik het zeker weet!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
Pleur op, ik krijg een harde pik als ik aan het woord vroegie denk, dat zou niet zo zijn als babette het bedacht had. Bewijs genoeg, dunkt me.
Hij wil je gewoon niet, live with it.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef rena het volgende:
Waarom snappen sommige jongens geen hints![]()
? Of doen ze het expres? JA HE
?
Wattequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet te evenaren qua paradigmata.
thank youquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Svensational het volgende:
Hij wil je gewoon niet, live with it.
Daarom dequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zulke grappen blijven niet leuk.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon niet, live with it.
Denk daar maar eens over.quote:
prima...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
a.
Ik doe mee. Met de rosé dan. Het kaartje krijgt ie niet van me.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima...
we zullen je een kaartje sturen
en ik zal jouw rosetje nuttigen
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens met elkaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
het woord "vroegie" kán alleen maar van Zhenar komen, maar het begrip an sich, het vroegie zíjn, dat hebben Zhen en ik groot gemaakt... dat weet ik zo zeker, als ik het zeker weet!!
Oké. Wat ik dus bedoel is, 20 januari is nog bijna een kwart jaar weg, ik plan niet verder vooruit dan een week.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima...
we zullen je een kaartje sturen
en ik zal jouw rosetje nuttigen
mogelijk....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens met elkaar..
Ja, dat dacht ik dus ook alquote:
als dat voor jou werkt, moet jij dat vooral zo doen... wij (ik en mijn 7 andere persoonlijkheden... oh en de andere SC'ers) zitten nu al tot half dec. vol, dus kiezen bewust voor 'n datum vér weg... nu hoef je 'm alleen nog maar leeg te houdenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
Oké. Wat ik dus bedoel is, 20 januari is nog bijna een kwart jaar weg, ik plan niet verder vooruit dan een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |