omg omg omgquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Mijn neef is ook zo weg van dat body building en die heb een klein pielleke ja![]()
![]()
Nou Fre? Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En dit weet jij van je neef, omdat ...
Dat hebben de meeste jongentjes van 8.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Mijn neef is ook zo weg van dat body building en die heb een klein pielleke ja![]()
![]()
whehe, wel hij ging een keer body builden en toen was ik mee gaan kijken gewoon en ik zag dat toen hij dat broekje aan ging doen whahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Nou Fre? Dat zou ik ook wel eens willen weten![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:01 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe, wel hij ging een keer body builden en toen was ik mee gaan kijken gewoon en ik zag dat toen hij dat broekje aan ging doen whahahij zag niet dat ik het zag btw
meis als je ooit je verhaal kwijt wilt, mag je altijd bij me terecht hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:01 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe, wel hij ging een keer body builden en toen was ik mee gaan kijken gewoon en ik zag dat toen hij dat broekje aan ging doen whahahij zag niet dat ik het zag btw
hmmmokee, mocht het ooit voorkomen dan zal ik aan je denken........................quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meis als je ooit je verhaal kwijt wilt, mag je altijd bij me terecht hoorhoe erg je je ook voor schaamt of hoe erg die ook is
en nee, het is niet normaal dat je vader je naakt fotografeert![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:08 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hmmmokee, mocht het ooit voorkomen dan zal ik aan je denken........................![]()
Wanneer je CTRL-W indrukt nomineer je je topic automatisch in de catagorie TTT!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:31 schreef EL_REY het volgende:
TTT
dan word ik je vaderquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef juiced het volgende:
TS, zou je misschien aub zo spoedig mogelijk de foto van m'n moeder uit de OP willen verwijderen. Bij voorbaat dank.
van wie ben jij nou weer een kloon???quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:39 schreef miodzio het volgende:
[..]
Wanneer je CTRL-W indrukt nomineer je je topic automatisch in de catagorie TTT!
Klik anders hier
Van dannyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:42 schreef EL_REY het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer een kloon???
danny is zeau 2005quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |