hij mag van mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:25 schreef Lienekien het volgende:
Macondo noemt m.i. redelijke argumenten voor een verzoek om een check.
jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:25 schreef lienelien het volgende:
Mabel Wisse Smit
Eens...maar er blijft maar doorgezaagd worden. Stuur een topicreport in als je het niet vertrouwd en wacht af wat de modjes er vinden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:25 schreef Lienekien het volgende:
Macondo noemt m.i. redelijke argumenten voor een verzoek om een check.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens...maar er blijft maar doorgezaagd worden. Stuur een topicreport in als je het niet vertrouwd en wacht af wat de modjes er vinden.
Dit herkauwen en door blijven trappen is behoorlijk irritant.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
fuck wat ben ik laat
Maare mensen..ik krijg hier een sterk gevoel van middeleeuwse praktijken: de heksenjacht.
Zeg, riep jij niet zelf 'kloon' toen Mark_V opdook?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens...maar er blijft maar doorgezaagd worden. Stuur een topicreport in als je het niet vertrouwd en wacht af wat de modjes er vinden.
Dit herkauwen en door blijven trappen is behoorlijk irritant.
Iets met een eend was hetquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Mark_V het volgende:
Noem 3 methoden hoe je volgens Monty python kan bepalen of iemand een heks is?
Ik zal vast een keer mijn vermoedens hebben uitgesproken. Maar over huiluil zijn we nu al pagina's aan het volkalken met verwijten en steken. Dat is wat anders.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, riep jij niet zelf 'kloon' toen Mark_V opdook?
En Huiluil haalt zelf Macondo's bericht in feedback aan. Of mag ik daar ook niet op reageren?
wil ik dit wel weten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Mark_V het volgende:
En hooooooeeee weet je of iemand van hout isquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef Asmodian het volgende:
*iemand in een 'newt' veranderen
*zien of ze van hout gemaakt zijn
*zien of ze lichter zijn dan (of even zwaar zijn als) een eend
kijken of ze blijft drijven, net als houtquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Mark_V het volgende:
Nee een brug ervan maken kan ook hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Asmodian het volgende:
Ze in het water gooien! Want alles wat van hout is gemaakt (behalve kerken) drijft!
las jayhawk onder een andere user weer meespeelt, gaatie mi vanzelf wel weer door de mand vallenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal vast een keer mijn vermoedens hebben uitgesproken. Maar over huiluil zijn we nu al pagina's aan het volkalken met verwijten en steken. Dat is wat anders.
-edit- voorlopig zijn Macondo en Roofingburner niet te stoppen
Of gewoon in de fik steken. Hout brandt goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Asmodian het volgende:
Ze in het water gooien! Want alles wat van hout is gemaakt (behalve kerken) drijft!
maar dat kan ook van stenenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee een brug ervan maken kan ook hoor
Niet zoveel. Maar we zijn met z'n allen een flinke heksenjacht aan het houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Asmodian het volgende:
dat eerste moet natuurlijk zijn 'als ze iemand in een 'newt' veranderen'
Trouwens, wat heb ik gemist met Macondo en Roofingburner?
oh ja wat stom van mijquote:
Yay!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
En hooooooeeee weet je of iemand van hout is
Asmo +1
Nice to meet you trouwensheb een hoop goede verhalen over je gehoord
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee een brug ervan maken kan ook hoor
Ik ook van jou, Erkelquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:35 schreef erkel het volgende:
'Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen'
* erkel vereert Asmo zoals in de 10 geboden staat![]()
Wat nou? Dat was een geweldige vraag!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh ja wat stom van mij![]()
Misschien had de vraag niet zo'n hoog niveau maar ik vond hem wel leuk en toepasselijk om de sfeer er weer een beetje in te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |