Een hele erge ben ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:26 schreef Youssef het volgende:
Nee, natuurlijk niet.Hoezo, ben jij dan zo een vuile
![]()
Dat zijn ook Marokkanenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Hmmm..ik ga er eentje openen voor Sahrawi's
Waar zijn ze dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:45 schreef ANWB het volgende:
Het stikt hier de moord van die lui, dus ook op Fok![]()
Te makkelijk. Verzin eens iets origineels.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:51 schreef wonko het volgende:
Er valt hier weinig te jatten dus is het niet interessant om hier te zijn.
Het is een cliche ja...maar dat is niet mijn fout.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Te makkelijk. Verzin eens iets origineels.
Nee sorry, die is nog slechter dan de eerste. Je bent niet erg origineel iig. De frontpage is een beter plekje voor je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:55 schreef wonko het volgende:
[..]
Het is een cliche ja...maar dat is niet mijn fout.
Hier helpt boos kijken niet en de Nederlandse taal bemachtigen de meeste ook niet...dus intimidatie werkt hier niet...zo beter?
Hihi....het marokkaantje zal wel even bepalen waar ik mijn tijd doorbreng. Ga je nu boos kijken naar je monitor?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee sorry, die is nog slechter dan de eerste. Je bent niet erg origineel iig. De frontpage is een beter plekje voor je.
quote:
Omdat een blanke hollander al twijfelt of ie niet bij het stormfront-forum terecht komt als ie op de FP beland is en zich afvraagt of het leuk is om naar het forum door te klikken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:00 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Trouwens, als er van de jeugd 30% niet-Westers allochtoon is, waarom is zijn ze veel minder in de minderheid op Fok?
Nee, ik moest wel even naar het toilet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Hihi....het marokkaantje zal wel even bepalen waar ik mijn tijd doorbreng. Ga je nu boos kijken naar je monitor?
Niet volgens jouw redenering. Meneertje kloon. Het is navolging van Spanjaarden op Fok! ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:06 schreef Steinberger het volgende:
Huh, maar jullie zijn toch Nederlanders?
Dus daarom maak je dit topic maar aan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet volgens jouw redenering. Meneertje kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |