Wat een uitstraling! Is er ergens nog een artikel ofzo van haar te vinden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat was dus Octavi, maar die is inmiddels afgevallen.
Ze heeft een biografie op xfactor.nl en ze staat op Hyves.quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:21 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wat een uitstraling! Is er ergens nog een artikel ofzo van haar te vinden?
Dat is een ambitieus vrouwtjequote:Op dinsdag 5 december 2006 03:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ze heeft een biografie op xfactor.nl en ze staat op Hyves.
Wat was die zaterdag irritant zeg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat was dus Octavi, maar die is inmiddels afgevallen.
Wat gebeuren er vreemde dingen als jij iemand quote.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was die zaterdag irritant zeg.
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was die zaterdag irritant zeg.
Wat moet zij met hemquote:Op maandag 1 januari 2007 01:54 schreef BVO het volgende:
Doe eens pics plaatsen van Christians vriendin.
Lijkt me wel logisch ook. Of er moet binnenkort een nipplegate komen, waar het jurkje van Dorine of Anja per ongeluk loslaat. De vraag is alleen of we die willen zien...quote:Op maandag 1 januari 2007 03:17 schreef Burbo het volgende:
0 tieten in dit topic, wat een teleurstelling.
Zat Melanie er nog maar inquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch ook. Of er moet binnenkort een nipplegate komen, waar het jurkje van Dorine of Anja per ongeluk loslaat. De vraag is alleen of we die willen zien...
Dat kan niet, sinds dat 'ongelukje' zit in elke liveshow 20 seconden vertraging zodat ze het kunnen opvangen .quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch ook. Of er moet binnenkort een nipplegate komen, waar het jurkje van Dorine of Anja per ongeluk loslaat. De vraag is alleen of we die willen zien...
In Nederland toch nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef TimvdV het volgende:
[..]
Dat kan niet, sinds dat 'ongelukje' zit in elke liveshow 20 seconden vertraging zodat ze het kunnen opvangen .
Volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:58 schreef TimvdV het volgende:
yep in Nederland ook..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |