mja ook wel, maar nog beter is dat ik dan talpa weer van m'n tv af kan gooienquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Mis je je broertje?
Nog maar 1 stream online.
Jeroen stemt eerder op Marcia denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:21 schreef berney het volgende:
Als Marlies blijf>>Monique
Als marcia blijft>>Monique
Rik- Jeroen
Tijn- Sem
Sem- Tijn
Monique-marcia
sabrina- marcia
(ik ben jeroen vergeten)
Jeroen-monique
Op de bank
Marcia&Monique
Maar maar Lotte is toch ook leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
mja ook wel, maar nog beter is dat ik dan talpa weer van m'n tv af kan gooien
Volgens mij gaat ze er echt vanuit, dat ze mag blijven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marlies tegen Marcia: ''Jij hebt weer lekker sex vanavond''
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marlies tegen Marcia: ''Jij hebt weer lekker sex vanavond''
Nee. Als Marcia alleen op de bank zit, moeten ze opniew nomineren, maar op iemand anders.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jeroen stemt eerder op Marcia denk ik.
Dus alleen Marcia op de bank? Of plus iedereen met één stem..
Dus Marcia, Tijn, Semih, Jeroen en Monique op de bank.
O ja, die was ik ff vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar maar Lotte is toch ook leuk
Knapper als Semih![]()
Hij hoeft geen flikker te doen tijdens de weekopdracht. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef buyukAbi het volgende:
Nou aan die envelop heb je dus ook geen flikker
Bridget zei al: "hoeft".quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij hoeft geen flikker te doen tijdens de weekopdracht. Dat dan weer wel.
Semih kennende zal wel adviezen gaan geven enzo en zal zich er toch mee bemoeien. Als de WO mislukt moet hij toch mee op rantsoen neem ik aanquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bridget zei al: "hoeft".
Het mag dus wel.
jawel maar 2quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef Timon223 het volgende:
wederom geen streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |